Gata cu statul la coadă!

coadă la Cora

Mă plângeam, încă de la sfârșitul anului trecut, de situația de-a dreptul enervantă din Cora Alexandriei. Lipsa personalului – despre ea este vorba. Nu e ceva la raft? Nu ai pe cine să întrebi. Ai o problemă de rezolvat la relații cu clienții, ai de așteptat. Dar cea mai mare problemă o reprezintă cozile de la casele de marcat.

Din cele peste douăzeci de case, în lunile decembrie și ianuarie abia dacă erau deschise câte 5-6. Mereu cozi enorme, fără să fie mare aglomerație în magazin. Motivul este tot lipsa de personal. Se pare că salariile sunt prea mici și angajații nu sunt nici prea bine tratați. Cu alte cuvinte, cineva nu își face treaba pe acolo. Ca să nu mai zic că și din casierele care au mai rămas, puține sunt cele cărora le merge mâna repede. Majoritatea abia se mișcă. Se uită la fiecare produs, de parcă atunci l-ar vedea pentru prima dată, îl scanează alene și tot așa. E drept că multe sunt în vârstă și ți-e și milă de ele. Am înțeles ce face Cora – le angajează pentru că ele acceptă mai repede condițiile mizere oferite de ei, fiind mai peste tot refuzate din cauza vârstei. Bravo!

Soluția care ar fi? Să nu mai cumpăr nimic de la ei. Așa mi-a zis și o doamna, pe un ton destul de acid, pe Facebook. Ei bine, lucrurile ar fi simple dacă aș face cumpărăturile doar pentru mine. Am, destul de aproape, un Kaufland și un Carrefour în care găsesc cam de toate. Dar ce te faci când tu trebuie să faci aprovizionarea și pentru mama și pentru bunicii tăi, care s-au obișnuit cu anumite produse pe care nu vor să le înlocuiască nici în ruptul capului cu altele, motivând că cele de la Cora sunt mai cu moț? Majoritatea sunt produse Winny, marca proprie Cora. Să vă enumăr câteva? Prosoape de bucătărie, hârtie igienică, șervețele umede, ulei, saci menajeri, biscuiți, ouă, ciocolată amăruie și diverse conserve. Ce fac în cazul ăsta?

bottegaverde.ro

Încerc încă o dată să le explic situația. Nimic. Și atunci îmi aduc aminte că există Cora Drive. Sâmbăta trecută am comandat prima dată de la ei prin Cora Drive și a fost destul de bine. Pui lucrurile în coșul virtual, selectezi o zi și un interval orar în care să mergi să le ridici și asta e tot. Nu te mai enervezi când nu sunt disponibile la raft produsele de care ai nevoie, nu mai pierzi timp în magazin, nu mai ești tentat să dai banii pe prostii pe care ți le scot în cale, nu mai stai la coasă la casă. La noi, la Cora Alexandriei, nu oferă și livrare, așa că ne-am ridicat singuri produsele de la punctul Cora Drive. Chiar și așa, tot a fost mai bine. Eu am scapăt de stres și aglomerație (mai ales acum, cu epidemia asta de gripă!) și ai mei au primit ce voiau. Ulterior, am văzut că pot selecta magazinul de la Lujerului dacă vreau să fie livrată comanda direct acasă. Bine de știut pentru când oi fi plecată pe undeva și ei au nevoie de ceva!

Este destul de simplu de comandat. Dacă ai card de fidelitate, el se atașează contului și beneficiezi de toate ofertele care sunt disponibile și în magazin. Obții și folosești inclusiv acele tichete de reducere care îi încântă atât de mult pe ai mei. Plata se poate face cash, în momentul ridicării comenzii, sau cu cardul, online, în momentul plasării comenzii. Îți poți crea din timp lista online și poți accesa istoricul comenzilor deja făcute, pentru a te inspira din ele, sau poți chiar reface o comandă. Și asta mă va ajuta pe viitor. Voi lua comanda de săptămâna trecută, care cuprinde mare parte din lucrurile pe care le am mereu pe listă, o voi adăuga din nou în coș, urmând ca apoi să scot produse sau să mai adaug, după nevoie.

La fructe și legume nu prea mă bag să le comand online. Vreau să le văd, să le miros, e mai dificil, mai ales că suntem o familie greu de mulțumit. Oricum, multe prefer să le cumpăr din piață. În rest, sigur voi repeta experiența.

În niciun caz să nu luați articolul de azi drept reclamă pentru Cora pentru că nu e. Nu e deloc. Uneori îi urăsc pe bune. Prea multe prețuri greșite la raft, atitudini deloc potrivite afișate de unii angajați, lipsa permanentă de personal, motivele sunt mai multe. Dacă puteți să-i evitați, chiar vă încurajez să o faceți. Sunt convinsă că le-au scăzut vânzările și, poate, dacă vor scădea și mai multe, se vor întreba și patronii sau șefii cei mari ce merge prost pe acolo și ce e de făcut. În schimb, dacă e musai să aveți contact cu ei, e bine de știut că o puteți face și prin această metodă.

Etichete:

Related Posts

Previous Post Next Post

Comments

    • Anghelina Irina
    • 10/02/2020
    Răspunde

    Chiar e buna treaba cu comanda online.Eu nu mă pot bucura de acest privilegiu deoarece am renuntat la București acum aproape 5 ani si ne-am mutat la casa la 30 km de capitală pentru a putea crește copiii la aer curat, pentru a se putea juca frumos in curte,cum am fost învățați și noi.Dar dacă aș mai locui în București cu siguranță și eu as comanda ca tine

      • Nicolae Claudia
      • 11/02/2020
      Răspunde

      Salariile din Cora sunt de mizerie, de aceea nu au personal. Iar saracii oameni care lucreaza acolo, n-au nici o legatura cu realitatea..eu mai merg destul de rar, in Cora din SunPlaza..dar iti trebuie o zi de concediu ca sa ai timp sa stai la coada, de aceea evit acest magazin

        • Cristina Dragomir
        • 12/02/2020
        Răspunde

        Da,am inteles ca sunt salarii de mizerie. De asta nici nu am o problema cu personalul, ci cu managerii.

      • Cristina Dragomir
      • 12/02/2020
      Răspunde

      stiu ca unele magazine livreaza si prin jurul Bucurestiului. Ai verificat?

    • Mirabela Matei
    • 10/02/2020
    Răspunde

    Buna draga mea ! Destul de interesant articolul tău, recunosc că nu am comandat încă online, dar ma interesez si in Craiova daca este acest serviciu pentru că acum cu 3 copii recunosc ca ar fii super sa comand in acest fel.
    Pupici dulci ! ???

      • Cristina Dragomir
      • 12/02/2020
      Răspunde

      Te imbratisez! Vii la bucuresti, daca nu e la craiova.

    • Valeria Chertes
    • 10/02/2020
    Răspunde

    Este o idee foarte buna,eu nu am apelat încă la așa ceva dar am auzit multa lume care practică.

      • Cristina Dragomir
      • 12/02/2020
      Răspunde

      Voi ramane si eu pe varianta asta la categoriile amintite de produse.

  1. Răspunde

    Si eu ca si bunicii tai sunt fidela anumitor produse gen hartie igienica si saci menajeri si mi se pare super util de cumparat online.
    La legume si fructe mergem la piatza, sa le pipai si miros, cum bine zici.

      • Cristina Dragomir
      • 12/02/2020
      Răspunde

      Mai cumpar si de prin supermarket, dar rar. Oricum, nu concep sa mi le aleaga altcineva.

    • Simona Asaftei
    • 10/02/2020
    Răspunde

    Este bună ideea ta cu online ,dar bine ar fi dacă aș locui și eu în oraș,îmbrăcăminte,încălțăminte am comamdat și comand ,dar produse alimentare mă duc personal să le iau că nu am altă variantă !

      • Cristina Dragomir
      • 12/02/2020
      Răspunde

      sigur nu mai dureaza mult pana se implementeaza livrarile la domiciului si prin magazinele mai mici din provincie.

  2. Merg eu sa iau cu mana mea chiar daca suport cozile ??

      • Cristina Dragomir
      • 12/02/2020
      Răspunde

      suport si eu cozile, dar nu mereu asa, provocate de nepasare.

    • Niscoveanu Simona
    • 10/02/2020
    Răspunde

    Legume și fructe prefer și eu sa merg personal sa le cumpăr… Se regăsesc pe la mai multe supermarketuri aceste condiții, cozi interminabile, un preț la raft, altul la casa, fete (tinere chiar) care se mișcă foarte încet, etc, etc… Mai găsești și câte un produs cu mucegai sau câte un produs pe plus! În legătură cu acest magazin, nu am ce sa comentez, nu am făcut niciodată cumpărături de la ei, în caz ca o sa fac, o sa apelez la sfatul tău, acela de a comanda online!

      • Cristina Dragomir
      • 12/02/2020
      Răspunde

      ah, mi-a amintit de ceva comentariul tau! Am gasit o data un produs expirat la raft si ii zic unei cucoane care baga marfa pe acolo ca ala e expirat si intreb ce sa fac cu el. Ce imi spune? sa il pun la loc.

  3. Pe mine mă deranjează la Cora că nu au case unde să-ți scanezi singur produsele și să scapi de aglomerație. Și la Cluj este o problemă cu personalul. Eu merg la Carrefour la casele expres de multe ori și e perfect. În plus, Mega Image e la 4 km de mine și sunt mereu foarte bine aprovizionați.

      • Cristina Dragomir
      • 12/02/2020
      Răspunde

      Cu Mega sunt cam certata, din cauza angajatelor care, la mine in cartier, sunt majoritar reprezentantele unei anumite etnii. Si nu etnia ma deranjeaza. Am avut o prietena foarte buna, care acum este in Canada, care era rroma. Dar avea educatie. Duduile astea nu au.

  4. Răspunde

    Eu inca nu ma pot bucura de comenzile astea online. Stau intr-un orasel de provincie…

      • Cristina Dragomir
      • 12/02/2020
      Răspunde

      Stai linsitita ca nu mai dureaza mult pana ajunge si la tine sistemul.

  5. Răspunde

    Si in alte tari au scazut numarul de angajati. A aparut si self scanning-ul – si ramane o singura persoana sa verifice 4-5 case si ca toti cumparatorii sunt disciplinati.

      • Cristina Dragomir
      • 15/02/2020
      Răspunde

      Am senzatia ca toti incearca sa se mute in online si vor sa ne descurajeze sa mergem in magazine.

  6. noi nu avem cora, dar ma bucur sa stiu ca au genul asta de servicii. ar fi bine sa implementeze cat mai multe magazine treaba asta!

      • Cristina Dragomir
      • 08/03/2020
      Răspunde

      Vor fi tot mai multi care vor intra si pe online

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

0 shares