Probleme cu returul și mizerie în cabinele C&A

cumparaturi C&A

C&A este unul din magazinele din mall-uri pe care le vizitez cel mai des pentru că de acolo mă cam aprovizionez cu haine măsuri mari, mai ales că dezamăgirile Bonprix continuă să apară. Le-am trecut pragul și ieri, atrasă de reducerea extra de 30% la articolele deja reduse. Azi (27 ianuarie) a fost ultima zi de valabilitate a ofertei, dacă vă gândeați cumva să faceți vreo vizită mâine. Probabil că de pe 28 reducerea va fi și mai mare, dar măsuri deja nu prea mai găsiți. Dar nu despre asta mi-am propus să scriu astăzi, ci despre trei aspecte prin care a reușit să mă dezamăgească și C&A.

Primul dintre ele este mizeria de la cabinele de probă. În aceeași zi am vizitat două magazine – cel din Vulcan Value Center și cel din Afi Palace Cotroceni. În ambele am fost întâmpinați de o mizerie destul de mare la cabine. Nu vorbim aici despre etichete rupte și aruncate sau lipite pe oglinzi (că asta face parte din nesimțirea poporului român). Vorbesc despre scamele acelea care se acumulează, se tot acumulează, se combină cu praful și murdăria aduse de clienți și se transformă în ghemotoace de murdărie, ca cele strânse sub un dulap sub care nu ai aspirat de săptămâni.

Un magazin așa mare, cu prețuri nu foarte mici, cu pretenții, ar putea avea o femeie de serviciu care să treacă mai des prin cabine. Și e greu de crezut că angajații nu remarcă murdăria, de vreme ce se perindă des pe acolo pentru a aduna hainele lăsate de nesimțiți în cabine.

Al doilea aspect urât este afișul pe care C&A l-a pus la casa de marcat, afiș care anunță că produsele cumpărate la reducere în perioada 24-27 ianuarie nu pot fi returnate/schimbate. Zău? De ce? Astea nu costă bani? Ce dacă sunt la reducere? Nu se supun acelorași reguli? Mie mi se pare penibil.

Nu că aș fi găsit eu mare lucru la reduceri (și-a luat doar soțul o pereche de blugi la preț întreg), dar chiar și așa mi se pare incorect. Ce faci dacă iei ceva cadou cuiva și nu i se potrivește mărimea? Te speli cu produsul pe cap. Sau poate chiar l-ai luat pentru tine, dar l-ai probat cu blugi și adidași și acasă constați că nu-ți place cum vine la pantalonii la dungă la care vrei să-l porți.

Pungi la shopping iar nu au bani să ofere. Lăudabil faptul că au introdus pungile de hârtie înaintea altora, înainte ca legea să le interzică definitiv pe cele din plastic, dar cred că s-ar găsi buget pentru pungi oferite cadou la achiziții peste o anumită sumă. Nu. La ei, și de 700 de lei dacă faci cumpărături, tot îți plătești punga. Nu e o problemă majoră, dar…

Ultimul aspect enervant și de remediat este declanșarea sistemului antifurt la ieșire, fix la cine nu trebuie. Sunt ferm convinsă că se fură și se fură mult, dar furăcioșii știu să evite piuitul ăla enervant. În schimb, te trezești tu, cetățean cinstit, că te latră alarma la ieșire. Omul de la pază vine repede să verifice ce-ai furat, îi arăți bonul, toată lumea se uită la tine, trebuie să te întorci la casa de marcat pentru re-verificarea produselor și a eventualelor elemente se siguranță rămase nescoase de angajați.

Probabil că unora li se va părea penibil că mă plâng de asta, dar pentru cineva anxios, ca mine, este oribil să fie privit de toată lumea din magazin. Și C&A nu este singurul în care am pățit așa ceva.

Cam așa stă treaba cu cea mai recentă experiență a mea la C&A. Nu zic că nu o să le mai trec pragul, dar dezamăgirea rămâne. Am folosit și formularul de feedback, că tot ne încurajează prin mesajul de pe bon să-l accesăm, și mi-am exprimat nemulțumirea în primul rând la adresa murdăriei. Sunt curioasă dacă se va schimba ceva.


Etichete:
Previous Post Next Post

Comments

  1. Multe magazine, din păcate , în ultima vreme sunt de tot râsul.
    Și da, nici mie nu mi se pare ok faza să nu poți returna produsul dacă nu e ok și dacă n-ai tras de dinții cu el sau mai știu eu ce minuni.
    Dar…se știe că important nu mai e să fie clienții mulțumiți și dornici să revină a doua oară, ci banii să curgă pe moment.

      • Cristina Dragomir
      • 31/01/2019
      Răspunde

      aia cu trasul cu dintii, numai un nebun ar face asa ceva. Dar asta e… in afara eu nu cred ca atitudinea fata de cumparatori este aceeasi.

    • Valeria Chertes
    • 27/01/2019
    Răspunde

    Nu a fost o experiență prea frumoasa.

      • Cristina Dragomir
      • 31/01/2019
      Răspunde

      Si oamenii sunt de vina, adica cei care vin sa cumpere, stiu asta.

  2. Răspunde

    Mi se pare aiurea faza cu returnatul, nu este deloc OK sa nu poti face retur daca produsul nu este bun. Ar trebui sa isi regandeasca politica magazinului, pentru ca asa au de pierdut clienti. Si cu murdaria iar e de tot rasul…mergi sa probezi ceva si trebuie sa ai mare grija atat de produsul din magazin, cat si de hainele tale, pe care nu vrei sa le murdaresti intr-o cabina de proba 🤔

      • Cristina Dragomir
      • 01/02/2019
      Răspunde

      de produsul din magazin? Sa vezi haine pe jos in cabine! Suntem un popor de nesimtiti.

  3. am fost inc&a sambata chiar, dar nu m-a dat nimic pe spate. bine, am si zis sa stau mai potolșita si sa incetez cu cumparatul de haine, ca am destule. mi se pare total aiurea treaba cu returul, nu am sesizat-o! la cabine la noi e cat de cat ok, nu e chiar asa dezastru. cred ca au mai schimbat si designerii, ca inainte nu imi placea nimic de la ei, acum parca e mai acceptabil

      • Cristina Dragomir
      • 01/02/2019
      Răspunde

      eh, tu te mai uiti si la designeri :)) Eu zic mersi daca au masura mea!

  4. Eu am fost doar in Berska si acolo cabinele erau pline cu haine dar macar sunt curate si intr-un outlet second de unde mi-am luat o geaca cu 89 de lei, noua pe care din magazinul Orsay o luam cu 160 la reducere. Nici aici nu dadeau pungi decat daca cumparai jumatate din magazin. Oricum e o adevarata nebunie acum cu reducerile.

      • Cristina Dragomir
      • 01/02/2019
      Răspunde

      sa porti sanatoasa geaca!

    • AdyNA Radu
    • 28/01/2019
    Răspunde

    Si eu mi -am luat in weekend ceva, dar sincer n am vazut ca scrie ca produsele nu se pot returna.In cabinele de la Buzau, surprinzator, dar nu este asa mare mizerie.E acceptabil.

      • Cristina Dragomir
      • 01/02/2019
      Răspunde

      In magazinul din Vulcan nu exista acest afis. In cel din Afi era, deci… ei stiu ce si cum.

  5. Răspunde

    Hm… ce sa mai zic?! Poate doar ca ma bucur ca nu avem si pe la noi asa ceva. Nu ca ar fi lumea mai civilizata pe aici. Doar ca nu am vazut eu asa mizerie pe unde am fost.

      • Cristina Dragomir
      • 01/02/2019
      Răspunde

      poate ca la voi fluxul de cumparatori e mai mic si angajatii au mai mult timp de facut curat.

    • Anda Stanciu
    • 28/01/2019
    Răspunde

    Nu am avut parte de o asa experiență

  6. Am observat ca atunci cand sunt reduceri mari magazinele arata ca dupa razboi, e dezordine si jeg. Nu doar C&A se intampla asta…

      • Cristina Dragomir
      • 01/02/2019
      Răspunde

      Oamenii e porci, stiu.

  7. Da, tipic romanesc. Cam asa e peste tot. Curatenia nu prea e punctul forte al magazinelor. Si da, faza cu platitul pungilor, mi se pare logic ca la o anumita suma de bani, macar punga sa fie data gratis. Dar…de ce sa faca paguba?!

      • Cristina Dragomir
      • 01/02/2019
      Răspunde

      nu stiu care le este politica, dar nu mi se pare buna.

    • Anghelina Irina
    • 28/01/2019
    Răspunde

    Ce urat!Nu prea am cumpărat de la ei dar cu siguranță nu sunt singurii unde predomina mizeria. Treaba cu returul nu o înțeleg, este dreptul nostru

      • Cristina Dragomir
      • 01/02/2019
      Răspunde

      Nu am avut chef sa imi stric ziua, dar ar fi trebuit sa intreb de ce, nu?

  8. Mizeria in cabinele de proba este o problema in majoritatea magazinelor. Pe mine ma enerveaza ca nu au un covoras pe jos, ca e super cald, si dau mereu cu spray-uri care in spatiu inchis chiar nu se recomanda si nu au efectul scontat.
    Alarmele sunt enervante si ma streseaza si pe mine.
    Punga mi-ar placea sa fie cadou pentru ca nu poti umbla cu punga dupa tine sa iti cumperi haine, oricum pretul uneu pungi poate fi ”ascuns” in produs.
    E important să lasi feedback si eu o fac mereu si uneori chiar dau peste oameni dispusi sa ma asculte si sa schimbe ceva.

      • Cristina Dragomir
      • 01/02/2019
      Răspunde

      bingo! de asta cu odorizantele am uitat sa zic. Prima data am crezut ca si-a lasat cineva un miros nesuferit pe acolo. Apoi am ajuns si la cabinele pentru barbati si mi-am dat seama ca era acelasi iz. Trebuie sa acopere cumva alte mirosuri neplacute, probabil.

    • Nicolae Claudia
    • 29/01/2019
    Răspunde

    Da, la ei mizeria e la ordinea zilei. Si eu le trec destul de des pragul, mai mult la C&A din SunPlaza..

      • Cristina Dragomir
      • 01/02/2019
      Răspunde

      acceeasi mizerie ca in cabinele din Carrefour, dar la Carefour nu am pretentii.

  9. Răspunde

    Am fost si eu la C&A dar am „prins” un magazin mai ok organizat. Pana la urma e vorba de personalul local… Am prins ceva reduceri, ne-am luat tot ce voiam, dar cred ca depinde de cat de aglomerat, de angajati cum aseaza, managerul cum decide/aprovizioneaza etc. dar nu, nu toate sunt asa… Oare putem, cumva, sa ridicam problema mai sus? ca e posibil sa nu stie ce isi bat joc de munca unii…

    Altfel, eu m-am bucurat ca nu dau sacose de plastic. De ani de zile le refuz plasticele, planeta fiind suficient de murdara de la altii asa ca nu mai e nevoie si de la mine.

      • Cristina Dragomir
      • 01/02/2019
      Răspunde

      la c&a nu mai ai de mult pungi e plastic.

  10. Oh, ce lucruri descurajatoare…Ce e drept, nu am mai fost de mult prin C&A, nici prin Mall la shopping. Prefer outlet urile in detrimentul mall urilor.
    Ce sa zic, aveam pretentii mai mari de la C&A, mizeria si imposibilitatea de a returna daca iei in perioada X mi se par jenante. Pungi nu dau nici altii, din ce vad e o practica deja.

      • Cristina Dragomir
      • 01/02/2019
      Răspunde

      de exemplu la CCC, la cumparaturi chiar si sub 50 de lei primesti punga…

  11. Răspunde

    Intr-adevar sunt niste neplaceri care ar putea fi usor remediate. In ceea ce priveste mizeria si sistemul antifurt cred ca se pot rezolva usor. Nu se da nimeni peste cap sa le dezactiveze de la casa si sa adune o data la cateva ore mizeria din cabine. Sa stii ca am patit si eu la H&M faza cu scamele pe jos de ma feream cand faceam vant sa nu le iau eu pe sosete. Pe afara nu am vazut asa ceva in nici un magazin.
    Referitor la retururi , nu stiu care este faza, dar am auzit la mai multe magazine mecanismul asta

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

0 shares
%d blogeri au apreciat: