Cum a devenit Bonprix magazinul care își bate joc de clienți

păreri bonprix comenzi

Când porți măsuri normale, te poți considera un fericit. Îți găsești de îmbrăcat absolut oriunde și nu ești legat de site-uri gen Bonprix, ai căror angajați nu știu ce înseamnă respectul față de clienți. Având în vedere că acum câțiva ani comenzile erau expediate mult mai repede și nu apăreau situații de genul celei în care mă aflu azi, nu-mi explic decât prin faptul că înainte lucrau oameni mult mai capabili la ei.

Pe data de 15 mai am plasat o comandă cu produse care trebuiau să fie cadou pentru soțul meu. Total comandă 395 de lei. Aștept o săptămână, timp în care la status îmi apare colet complet. Voi ce înțelegeți prin colet complet? Eu înțeleg că produsele sunt toate în stoc și urmează să fie facturate și trimise. Nu. La Bonprix este altfel. După 6 zile, fără să te sune nimeni, fără să primești vreun mail, vezi în cont că un produs s-a vândut și nu ți-l mai trimit. Răspunsul Bonprix este următorul:

Buna ziua,

In ceea ce priveste expedierea unei comenzi, conform conditiilor de cumparare prezente atat pe site-ul nostru cat si in cataloagele tiparite, marfa este livrata in ordinea in care au fost primite comenzile, pana la epuizarea stocului.

Comanda plasata de dumneavoastra a fost facturata in data de 18.05.2017, iar la emiterea facturii produsul 93064895 s-a aflat pe un stoc epuizat. Daca in continuare doriti produsele negasite pe stoc la emiterea facturii si il regasiti disponibil in acest moment puteti plasa o noua comanda.

De obicei, când oamenii normali la cap și cu respect pentru client nu mai au un produs, sună să-și ceară scuze și să întrebe dacă boul ăla nu vrea cumva alt produs în locul ăluia. Poate pur și simplu i s-au rupt pantalonii în dos și nu vrea să umble în chiloți, sau poate vrea să facă un cadou…

Acum aflu că sistemul lor de vânzări oricum e la pământ. La ce alt magazin mai durează 7-10 zile lucrătoare să fie expediat? Atenție! Nu primit, ci expediat! Mai și sun, ca fraiera, să anulez comanda. Comanda a fost facturată și se pare și expediată, fără a se modifica statusul ei în cont. I-am anunțat (în mod foarte nepoliticos) că nu mai ia nici dracu” comanda când va veni. Pur și simplu, o să primesc alte comenzi înainte și nu o să-mi ajungă banii și pentru a lor pentru că și portofelul meu e la fel de ineficient ca angajații Bonprix. Dacă produsul meu nu mai e, nici eu nu mai am bani, sorry! Plătesc comenzile în ordinea livrării lor, nu?

păreri bonprix comenziStați liniștiți! O să găsesc și în altă parte haine măsuri mari. Chit că vor fi mai scumpe, măcar o să am parte de respect. De fapt, chiar vă mulțumesc, Bonprix, pentru că tocmai mi-ați oferit cea mai bună motivație pentru a slăbi. De ce să rămân grasă, să aștept haine de la oameni ca voi, când pot să mi le iau eu de unde vreau și de unde sunt un client apreciat?

Am avut o relație lungă și frumoasă cu magazinul ăsta. Până și-au ales oamenii nepotriviți. Noapte bună, Bonprix, dormi liniștit! Îți mulțumesc și pentru tona de nervi și dezamăgirea primite cadou de ziua mea!

Related Posts

Previous Post Next Post

Comments

    • Amy
    • 22/05/2017
    Reply

    Urat ce ti s-a intamplat. 🙁 Si eu il stiam a fi un magazin serios, dar iata ca exista si surprize neplacute.

  1. Reply

    Pacat sa aud ca mai sunt magazine aiurea, fara niciun pic de respect pentru clienti. . nu am luat niciodata de la bonprix, dar sa astept 7 zile sa fie expediata…e bataie de joc!

    • Valeria Chertes
    • 22/05/2017
    Reply

    Cineva trebuia neaparat sa iti strice ziua de nastere?

  2. Reply

    Imi pare rau ca nu ai putut sa te bucuri de produsele alese si ca modul in care colaboreaza este este destul de ciudat si foarte neinteles. Eu sincera sa fiu evit site-uri de acest gen pentru ca nu-mi place sistemul acesta de asteptare …! Comand de afara si stiu ca intr-o luna le primesc si punct.

    Pentru tine acest site era k pentu ca aveau numere mari si iti gaseai haine mai deosebite. Imi pare rau de neplacerile avute cu ei

  3. Reply

    Nu am comandat de la ei (de fapt eu comand putin online) dar prietena mea comanda des si deseori comanda pe adresa mea (sotul lucreaza de acasa si preia colete) asa ca azi a primit 3 colete. Surpriza proasta de genul asta am avut si eu de la sportsdirect si ea cu colet pierdut/regasit.

    Ma bucur insa ca scrii despre ei.
    Sper sa le-ai scris un mail la subiect.

    Hai la multi ani la sot!

  4. Reply

    Eu nu am cumparat nimic de la ei, desi recunosc ca de multe ori ma atrageau unele produse si le-as fi luat pentru cei din familie, dar instinctul imi zicea pas. Cred ca ar avea multi de invatat de la cei de la Elider, a caror serviciul de relatii cu clientii e fara cusur(parerea mea).

    • ghelbere elena
    • 23/05/2017
    Reply

    Imi pare tare rau ca un magazin despre care am citit numai lucruri frumoase in articolele tale te-a dezamagit.

  5. Reply

    Nu cunosc magazinul dar îmi pare rău să aud că tocmai de ziua ta s-a întâmplat aşa ceva. Bineee, nu cred că există o perioadă potrivită pentru o asemenea atitudine. Poate are ecou articolul tău!

  6. Reply

    Pana acum nu am avut curaj sa iau de la ei pentru ca am tot citit ca nu se nimeresc prea bine masurile asa ca am ezitat.
    Imi pare rau de situatie. E cam aiurea!

  7. Reply

    La fostul job aveam ca obligatie si operarea comenzilor online. Din cauza faptului ca lucram in parteneriat, nu aveam in permanenta stoc. Comenzile le procesam in ordine, iar cei care nu aveau toate produsele pe stoc erau sunati chiar in aceeasi zi pentru a ii anunta ca va intarzia comanda inca 2-3 zile sau in cel mai rau caz ca un produs nu este pe stoc. Asta dupa ce sunam bineinteles la fabrica pentru a reinprospata stocul. Dar repet! In aceeasi zi! Ceea ce au facut cei de la bon brix este o totala lipsa de respect si responsabilitate.

  8. Reply

    Super super aiurea experienta pe care ai avut-o. Eu am comandat o singura data de la ei, iar cand am vazut ca o parte dintre produse erau mai ieftine in alta parte… mi-am zis ca alta comanda nu mai plasez pe site-ul lor. M-am lecuit cu bonprix.

    • ionela b
    • 23/05/2017
    Reply

    Comand lunar pot spune de pe bonprix, eu sunt multumita de perioada intarziata a livrarii , asa ma asigur ca in 2 saptamani de la plasarea comenzii o sa am banutii necesari. Inca ceva , atunci cand nu/mi place un articol il returnez si platesc in jur de 5 lei, prin posta romana.
    Plasez comenzi numai cu livrari gratuite si voucher de minim 10 % discount, pana acum nu m/au dezamagit.
    Vara trecuta am avut o experienta neplacuta la Karla , cand a trebuit sa returnez produsele am sunat o firma decurierat sa le ridice am platit 20 de lei si am ales inlocuirea produselor pt care a trebuit sa astept inca o luna.
    Sunt fidela bonprix si emag, m/am obisnuit deja cu masurile si termenul de livrare.

    • ionela b
    • 23/05/2017
    Reply

    Cand ma razgandesc , atunci cand ma suna curierul ii spun ca refuz coletul, sa stie sa /l returneze

  9. Reply

    Ai avut noroc daca zici ca veneau rapid comenzile acum cativa ani. Eu cumpar de mult timp de la ei si cred ca o singura data, maxim de doua ori, au venit mai repede de cateva saptamani, si asta pur intamplator. O data tin minte ca am plecat in concediu fara pijamale noi, pt ca de o luna asteptam coletul care a venit la cateva zile dupa ce plecasem deja. In alta ordine de idei, norocul nr. 2 este ca ai avut succes cu 2performant/fost 2 parale. Eu sper ca mi-am scos toate linkurile de la ei pt ca de cand aveam cont acolo (nov.2012) am facut cateva zeci de lei in primele 2-3 luni apoi.. pauze lungi cat anii… iar de cand si-au schimbat denumirea, pauza este totala. Pentru mine e un mister…

  10. Reply

    Din pacate asta e problema la noi in Ro. Clientii nu sunt respectati si stau si ma intreb pana cand se vor purta asa. Probabil pana va veni iar criza si atunci vor sta altfel treburile.
    Imi pare rau pentru experienta ta neplacuta, poate asa vei gasi un magazin mai serios.

    • Delia
    • 24/05/2017
    Reply

    Caaaat? 7-10 zile? Da’ de unde vine comanda? de pe Marte? Imi pare rau ca ai avut aceasta experienta neplacuta. Ma gandesc ca nu si-au cerut scuze…De fapt, nu cred ca se simt cu musca pe caciula, dar, intr-adevar e aiurea sistemul lor. Ar fi trebuit sa te anunte din timp ca nu mai au pe stoc.

    • Iacob Elena
    • 24/05/2017
    Reply

    Bine ca nu am dat comanda la ei niciodata, desi ma tenta la un moment dat! Nu am mai auzit de 7-10 zile de expediere a comenzii nicaieri! Asta a fost tare!

    • Cristina
    • 25/05/2017
    Reply

    Buna , eu pot spune ca sunt o clienta fidela a bonprixului, am deja cativa ani buni de comenzi la ei. Nu am avut probleme niciodata cu livrarea dureaza un pic mai mult dar fac comanda in timp util.
    Cu masurile nu am avut probleme niciodata fiindca eu m-am raportat intotdeauna cu masura la cele de la ei nu cele romanesti. Chiar citesc parerile altora la diverse produse si nu ii inteleg de ce nu pot comanda marimea lor. Apoi mi-am dat seama ca ei luau in calcul marimile romanesti care sunt inexacte, de asta nu stiau ce marime au. E la fel ca orice produs cumparat din Europa. Marimile romanesti sunt o mare porcarie si din fericire sunt valabile doar la noi.
    Produsele lor au clar o calitate superioara decat cele din magazinele fizice iar modelul lor nu il vad si in alta parte.
    In concluzie eu sunt foarte multumita de ei.

    • nicolae claudia
    • 27/05/2017
    Reply

    nu am comandat la ei niciodata si nici nu am de gand

    1. mai bine!

  11. Reply

    O singura data am comandat la ei o bluza, marime mare evident… A durat foarte mult pana a ajuns, incepusem sa ma cam panichez, pana mi-au zis fetele ca asa dureaza la ei. Bine macar ca a ajuns bluza. A doua experienta nu cred ca as mai avea-o. Total aiurea mi se pare modul lor de operare. Trai neneaca pe banii babacului, cam asa ceva.

    1. culmea e ca am sunat sa anulez o comanda si mi-au zis ca e facturata deja si ca nu o mai pot anula, dar comanda a plecat de la ei abia la 4 zile de la acel apel. Iti dai seama cum muncesc!

  12. Reply

    Voiam sa dau o comanda, mai ales ca scria ca transportul e gratuit in cazul comenzilor de peste 100 lei. Mi-am ales produsele, am primit codul de pe un voucher de reducere care anula codul de gratuitate pt transport si care culmea era, de fapt contravaloarea transportului. Adica la o comanda de 150, primeam o reducere de 20 de lei, dar nu mai beneficiam de transport gratuit. Eeeeiii si mie acest praf in ochi nu mi-a placut.

    1. nu se pot cumula voucherele, dar nu e asta cea mai mare problema, ci faptul ca descrierile nu se mai potrivesc realitatii. Eu am decis sa ridic totussi comanda despre care vorbeam si, din 4 produse, 3 le-am trimis inapoi. Clar nu erau bumbac.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

0 shares