H&M – reduceri de 0% de Black Friday

Black Friday H&M

Update: pe data de 28 noiembrie, deja am primit în cont diferența de bani care corespundea reducerii de care nu am beneficiat. Asta deși comanda nu a ajuns încă la mine și nu a fost plătită. Ciudat sistem!

Despre cât de prost gândit este sistemul de comenzi online la H&M eu am mai scris și în acest articol. Atunci ce-am mai căutat să fac comandă la ei? Menționez, în apărarea mea, că nu iau nimic pentru mine de la acest brand. Am treabă cu ei doar când trebuie să le iau câte ceva nepoatelor, doar pentru că mămicile lor sunt fane H&M. Altfel, m-aș putea lipsi de contactul cu acest magazin. Cu ce m-a supărat H&M de data asta? Cu o reducere care nu s-a aplicat.

Pe 23 noiembrie, în plină ofertă de Black Friday pe site-ul lor, mi-a venit mie ideea să le cumpăr și ceva de îmbrăcat piticelor. Am pus în coș câte un set de body-uri pentru fiecare, dar nu am plasat imediat comanda pentru că am văzut că nu se aplicase nici o reducere pe coș. Am sunat la serviciul clienți, i-am explicat unei domnișoare că la orice alt produs se aplică reducerea, doar la acele body-uri nu, mi-a spus că este o eroare de soft, că reducere se aplică, așa cum era menționat și pe site, la TOATE produsele și că, soluția este să fac comanda și să sun apoi ca să mi se aplice reducerea manual.

Asta am și făcut. Am finalizat comanda și am sunat din nou la serviciul clienți. Aceeași placă și ni s-a spus că se va aplica reducerea. Am tot urmărit în cont să văd dacă se schimbă ceva la suma totală de plată.  Nimic. Comanda a și fost expediată, în cursul zilei de astăzi, cu aceeași sumă de plată, fără nici o reducere.

Sun din nou.  De data asta îmi răspunde un nene care îmi spune altă poveste. Apelurile anterioare au fost doar de distracție și ca să ne mai treacă timpul. De fapt, nu se aplică manual reducerea și eu va trebui să plătesc întreaga sumă, să las un IBAN în contul H&M și probabil să mă mai milogesc de câteva ori de ei până să obțin înapoi cei 20% din valoarea produselor comandate.

Și nu am nici cea mai mică încredere că voi mai vedea banii aceia. În alte condiții, aș fi refuzat comanda cu siguranță. Pe asta o voi accepta pentru că sunt cadouri pentru moțatele mele, deja erau în stoc limitat și nu vreau să rămân fără ele. Nu știu pe cine să dau vina: pe un sistem prost sau pe angajați ineficienți? De ce unul spune ceva și altul altceva? Ajung să mă întreb dacă nu cumva erorile astea de soft sunt planificate și oamenii duși cu preșul. Cert este că ai reducere, dar cumperi la preț întreg. Și chiar dacă aș avea încrederea (să zicem!) că-mi iau banii înapoi, tot nu mi se pare ok să-mi primesc reducerea sub formă de restituire.

Cam asta cu marele H&M și reducerile de 0% de Black Friday! Vă țin la curent cu evoluția acestei probleme.

Voi v-ați confruntat cu situații de genul acesta? Cum ați rezolvat? 

Etichete:
Previous Post Next Post

Comments

    • Cristina Barbieru
    • 26/11/2018
    Răspunde

    Eu comand des de la H&M si nu am avut probleme de acest gen. Mereu mi s.au aplicat reducerile. Chiar astăzi mi.a sosit o fustita de care sunt tare încântată.
    Nu stiu ce sa zic, oricum e o situație aiurea si deloc normală. Sper sa o rezolvi cu bine.

      • Cristina Dragomir
      • 05/12/2018
      Răspunde

      pana la urma s-a rezolvat!

  1. Si mie imi plac hainele lor, Dragos are foarte multe, dar nu am cumparat niciodata online, eu merg in magazin pe principiul, What you see is what u get. Ar trebui sa le faci si o reclamatie, poate pricep ceva, asta daca ii intereseaza.

      • Cristina Dragomir
      • 05/12/2018
      Răspunde

      multe produse nu ajung deloc in magazine!

  2. Răspunde

    Nici mie nu mi se pare normal. Daca este reducere, pai sa fie reducere. Imi plac hainele de la H&M, le cumpar la fete, insa am luat doar din magazin. De aici nu am luat niciodata, din online. Cred ca ar trebui sa nu lasi lucrurile asa…

      • Cristina Dragomir
      • 05/12/2018
      Răspunde

      s-a rezolvat!

  3. Din fericire pentru mine hainele H&M nu-mi plac ..nu se pliaza absolut deloc pe gusturile mele personale. Gaseam cate ceva innainte cand era Jasmine micuta, chestii dragute pentru ea (nu foarte multe pentru ca Jasmine a mea mereu a fost plinuta si cei de la H&M au in 80% din cazuri haine pentru copii foarte…slabi). Asa ca nici client fidel nu sunt si nici nu le urmaresc paginile pentru ca niciodata n-am gasit ceva sa-mi placa…in Romania. In afara am gasit alta calitate si alte modele…dar asta e o alta discutie 🙂

      • Cristina Dragomir
      • 05/12/2018
      Răspunde

      Nici eu nu sunt fan H&M. si la hainele pentru adulti 56 numai 56 nu e.

  4. Marketingul este foarte prost la noi in tara, mai ales în perioada promoțiilor și mi se pare că profită de noi.

      • Cristina Dragomir
      • 05/12/2018
      Răspunde

      am trecut cu bine pana la urma. Au bagat diferenta de bani chiar inainte sa platesc comanda…

  5. Răspunde

    Nu stiu ce sa zic despre ei pentru ca nu am comandat niciodata de pe site dar impresia mea generala este ca la noi in tara acest Black Friday nu prea este o zi a reducerilor 🙁

      • Cristina Dragomir
      • 05/12/2018
      Răspunde

      20% reducere a fost bine pentru mine.

    • Nicolae Claudia
    • 28/11/2018
    Răspunde

    Nu imi place deloc acest magazin. Am avut cateva dezamagiri la ei in magazin, si de atunci nici nu mai intru la ei

      • Cristina Dragomir
      • 05/12/2018
      Răspunde

      eu nu prea intru pe la ei. Rar, cand trebuie sa iau ceva tot pentru fete.

  6. Răspunde

    Imi pare rau de aceasta neplacere. De obicei folosesc acele coduri de reducere sau de transport gratuit. Din pacate H&M a decvenit un magazin scump. Nu mi se mai pare atat de accesibil si sincera sa fiu preferf sa-i iau fetei mele de la Zara. Au mai multe modele care sunt pe placul meu si preturile suntla fel.
    H&M este o firma mare si eu zic sa incerci sa le lasi un IBAN pentru ca aceste conversatii telefonice sunt inregistrate si iti vei primi banii intr-un final

      • Cristina Dragomir
      • 05/12/2018
      Răspunde

      Ai avut deptate s-a rezolvat. Eu nu prea cumpar de la branduri. O sa ma uit si la Zara. Mersi de pont.

    • Ioana Radu
    • 01/12/2018
    Răspunde

    N-am comandat niciodata de pe site-ul lor. Chiar daca locuiesc departe de magazinele H&M, ca in orasul meu nu exista, prefer sa astept pana am drum la Bucuresti sau Ploiesti ca sa-mi iau ceva. Bine, eu sunt ciufi ca vreau sa le probez si sa ma asigur ca stau cum trebuie :)). In general nu cumpar haine de pe net din cauza asta.
    Oricum consider ca experienta ta de black friday cu ei a fost super aiurea. Eu sigur ma enervam rau daca eram in locul tau si refuzam comanda.

      • Cristina Dragomir
      • 05/12/2018
      Răspunde

      Nu o puteam refuza ca ramaneam fara masuri la pijamalele fetelor. Altfel asa faceam!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

97 shares