Comenzi H&M – livrare în 7 zile și posibilitate de anulare de doar 30 de minute

anulare Comenzi H&M

Mi-au plăcut dintotdeauna hainele din magazinele H&M, dar am devenit fan adevărat abia de curând, când am început să le trec tot mai des pragul, fie el fizic sau virtual, pentru a cumpăra hăinuțe pentru cele 2 nepoate ale mele. În magazinele fizice cel mai des merg în cel de la Vulcan Value Center. Doar dacă nu găsesc acolo un produs mă duc în magazinul din Afi Cotroceni pentru că știu că ăla e mai bine aprovizionat.

Uneori mai cumpăr și online pentru că vânez reducerile și prin magazin nu prea găsesc măsurile în perioadele cu promoții. Chiar acum o săptămână am plasat o comandă nouă pe site-ul lor și cu ocazia asta am a aflat și că o comandă la ei poate fi anulată doar în primele 30 de minute de la plasarea ei.

Povestea e așa. Eu am pus produsele în coș, am plasat comanda și, la nici zece minute după treaba asta, primesc mail că băgaseră transport gratuit și 10% la comenzi mai mari de 170 de lei. Mă oftic pentru că eu aveam de plată și transportul și preț întreg la produse. Plasez altă comandă de pe contul meu (scap cu 30 de lei mai ieftin) și îl rog pe soțul meu să sune să o anuleze pe cea inițială, făcută pe numele lui. Să vezi belea că nu se poate! Acest lucru(anularea) se poate face în maximum jumătate de oră de la plasarea comenzii I-a răspuns politicos doamnei de la telefon că n-au decât să o trimită și noi o vom refuza.

Da, aș înțelege faza cu 30 de minute drept de anulare dacă s-ar livra comanda în 24 de ore, ceea ce nu e deloc valabil în cazul H&M. Comanda plasată marți, apare expediată joi, o aștept vineri în zadar și ea vine abia luni. Trecem peste faptul că aveam nevoie de ea sâmbătă. Nu mă cramponez prea tare de treaba asta, dar nu pricep cum nu se poate anula o comanda în câteva ore, când vânzătorul o livrează abia peste o săptămână. Voi pricepeți de ce? Poate mă ajutați și pe mine.

În rest, nu am ce să le reproșez. Am primit azi coletul, toate produsele sunt exact cum mă așteptam să fie, adică de calitate. Nici treaba asta cu anulatul comenzii nu m-a deranjat așa tare până la urmă. Acum coletele de la ei se livrează printr-un curierat propriu, din câte mi-am dat seama la ultimele 2 comenzi (cel puțin în București), și tipul nu a comentat nimic când i-am zis că nu ridic ambele comenzi. Doar că mi se pare aiurea gândit sistemul pentru că cineva poate comandă un produs și nu i se dă opțiunea să anuleze comanda, durează 5-6 zile până ajunge la persoana respectivă și se întoarce în depozit și poate că în timpul ăla un alt client suferă că nu a mai găsit măsura aflată în trafic.

Dacă vă vine vreodată pofta de cumpărat online de la H&M, să aveți în vedere acest aspect și faptul că nu veți primi niciodată comanda în mai puțin de 4 zile! E prima dată când am ceva de rău de spus despre ei. Bine, ar mai fi chestii de remediat prin magazinele fizice, dar pe-alea poate am să le enumăr altă dată.

Tags:

Related Posts

Previous Post Next Post

Comments

  1. Reply

    Magazinele fizice H&M nu imi plac deloc. Pe site imi e mai usor sa gasesc ce am nevoie doar ca unele marimi nu corespund…

    1. stiu ca sunt probleme cu marimile. Am cumparat in primavara un sacou pentru sot si nici nu ii intrau mainile pe maneca.

    • Amy
    • 18/07/2017
    Reply

    De la H&M mi-am cumparat produse doar din magazinele fizice, dar am intrat pe site si-mi place cum e organizat totul online, e foarte usor si intuitiv. 🙂

    1. Si mie imi place cum e organizat site-ul in linii mari, dar as prefera sa vad produsele pe pagini, nu cu scroll continuu.

  2. Reply

    Ce sa zic Cris, si eu sunt atrasa de H&M si chiar am prin garderoba una alta de la ei.
    Online nu am comandat niciodata, dar chiar as vrea sa fie un inceput. Mai ales daca prind ceva la reducere, ar fi super. Bine, asta inainte de a face loc prin dulapuri, aruncand din ‘toale’ :-))

    Iar cu termenul de primire a produselor, IN GENERAL, m-am cam fript. Trebuie comandat intotdeauna din timp, mai ales cand ti-e urgent.

    1. sa urmaresti site-ul si o sa prinzi si reduceri! Ieri erau lenjeriile de pat la reducere, dupa ce am spart banii la Jysk duminica 🙁

  3. Reply

    Eu incerc sa ii evit pt ca au produse de proasta calitate (la copii a rupt fiica mea colantii cate 1-2-3 perechi pe saptamana;si cei facuti de mine au fost mai rezistenti, desi am luat cel mai ieftin material de pe piata).
    Nici la adulti multe nu au rezistat, la cateva saptamani de purtare s-au scamosat (ok, eu nu am multe haine, am 2 rafturi asa ca port aceeasi bluza si de 2-3 ori pe sapt.).
    Nu in ultimul rand scandalurile de cum trateaza muncitorii ma fac sa ma gandesc de 2 ori daca sa le cumpar…

      • Amy
      • 18/07/2017
      Reply

      Crezi ca-s singurii care isi trateaza rau/inuman angajatii? E plin internetul de documentare pe tema asta, din pacate. 🙁

      1. eu nici nu stiu despre ce e vorba…

    1. nu cred ca stiu despre ce este vorba cu angajatii, dar crede-ma ca nu ar fi nici primii nici ultimii care fac asta. Vrei sa stii cum era tratata mama intr-o fabrica de confectii de la noi si cat primea pe ora pentru ca facea produse care mergeau la export in Franta si erau vandute pe bani grei?

      1. Reply

        De aceea consider ca e cel mai bine sa cumparam produse de calitate si putine si sa investigam daca nu cumva pretul mic e datorita exploatarii, iar asta nu or sa schimbe lumea dar o sa imbunatateasca putin.
        Iar H&M produce in cantitati mari si pretul f. mic cu pretul urias asupra mediului; fiind firma f. mare e implicata in mai multe scandaluri ca altele (poate doar Zara ii intrece) de poluare a apelor datorita vopselelor, accidente si decese in fabrici etc. Fabrica ce s-a daramat acum 4 ani peste cateva sute de muncitoare producea fix pt H&M, Zara. Asa ca eu fac tot posibilul sa gasesc alternativa, dar daca nu am de ales, examinez bine calitatea astora (si se vede la finisaje, calitatea tesaturii, cusaturii etc).

        (si asa ati aflat cine urmateste si subventioneaza actiunile celor de la GreenPeace 😀 )

  4. Reply

    Am comandat si eu de la ei tot pentru cea mica. Eu am avut retur la ei pentru ca sandalele primite nu-i veneau bine deloc. Returul a fost ok si am primit banii rapid din câte-mi amintesc.
    Sunt obișnuita sa astept comenzile. La Zara online durează 7 zile sa primesc o comanda!

    1. La zara nu am facut nicio comanda pana acum. Mi se par mai scumpe 😀

  5. Reply

    De la ei am cumpărat doar din magazinele fizice! Dar nici nu ştiam de cele detailate mai sus. Mulţam de info 😉

    1. cu drag. Multumesc si eu pentru vizita.

    • Valeria Chertes
    • 18/07/2017
    Reply

    Am luat si eu de la H&M cateva produse si nu am avut probleme.

  6. Reply

    Eu nu inteleg de ce unele magazine au politici proprii. E international valabil schimbul gratuit, returul gratuit, anularea comenzii, insa la noi legea e asa facuta incat ei se pot strecura printre.
    Eu nu ma las niciodata si castig de fiecare data. Le explic frumos, si daca nu inteleg atunci recurg la amenintari si pasaje din lege si orice se poate 😀

    1. serios? Adica noi chiar ar trebui sa avem acces la astea fara a plati ceva in plus? Grozav. daca ai sti de cate ori am platit returul comenzilor…

  7. Reply

    Chiar ca e prost gandita faza. In plus mai cheluie bani si cu transportul…

    1. Ii priveste. Probabil ca au bani si nu au ce face cu ei.

  8. Reply

    Eu zic ca o femeie ca ii evit, pentru calitatea execrabila si pentru etica lor . Mai bine cumpar mai putin, dar mai bun. Nu-s singurii care isi trateaza inuman angajatii, dar asta nu inseamna sa nu-i boicotez (ca boicotez si concurenta).
    Si mai am o problema : cind vad cum s-au irosit atitea resurse pentru cirpele lor care se poarta cel mult un sezon, ma deprima sa intru in magazinele lor si sa vad toata gramada aia de haine expusa acolo.

    1. Si voi de unde va cumparari haine? Nu tot din magazine? Sincer, aici ma simt putin jignita. Refuz sa cred ca nepoatele mele poarta carpe.

        • Elena
        • 19/07/2017
        Reply

        N-a fost scopul meu sa te jignesc, ba chiar pe vremuri la copii aveau lucruri foarte faine. Poate si acum, dar nu stiu. Chiar si produsele lor pe vremuri erau mai de calitate.
        Nu spun ca toate sunt cirpe, dar impresia generala asta o am . Am fost acum o luna ca a vrut fata cea mare sa isi ia ceva: si-a luat o rochie care deja are o gaura. Atunci asta cum sa o numesc daca nu calitate execrabila?
        Si cum ziceai in articolul anterior: iau haine mai de calitate, chiar daca mai putine, uneori mult reduse, asa ca pina la urma ies in cistig. Si la noi chiar am comparat: baiatul avea haine de calitate pe care le foloseşte si dupa 7-8 ani, fata chestii Pimkie, H&M si genul asta, de purtat un sezon, ca nu dureaza mai mult. Tinut cheltuielile ,văzut rezultatele : hainele fetei ( cirpoase) costa mult mai mult decit ale baiatului.

        1. Am inteles. Am interpretat eu probababil. Pe mine nu ma deranjeaza ca nu-ti plac, ca n-am nicio treaba cu ei. Ca materiale nu sunt toate stralucite, stiu. Am vazut chestii la ei pe care scrie 100% bumbac si erau… poate 30%, dar la hainute pentru copii eu zic ca sunt ok.

  9. Reply

    De la H&M are Daria cateva rochite si bluzite primite cadou de ziua ei de la prieteni, dar nu am ajuns pana acum sa cumparam din magazinele lor. Calitatea este intr-adevar, nu pot spune altceva. La fel si rezistenta culorilor la multe spalari. Acum m-ai facut curioasa sa vad ce as gasi pentru mine…se gaseste si pentru cele ca noi, nu? 🙂

    1. se gasesc si masuri mai mari dar asta e ceva ce nu imi place in magazinele lor fizice, ca nu sunt puse separat si practic trebuie sa iei tot magazinul la mana.

        • Elena
        • 19/07/2017
        Reply

        Asta depinde tot de organizarea locală ca la noi este raion separat de mărimi mari. Poate daca mai multe lume ar cere asta, ar schimba si ei.

        1. ar trebuie sa gandeasca singurei ca sunt baieti mari.

  10. Si eu cumpar de la ei pentru ca gasesc haine care imi plac si pe care mi le pot permite. Online nu am luat nimic inca, dar intru acum sa vad ce au.

    1. au de multe ori oferte cu 10% sau 15% reducere.

  11. Reply

    nu am comandat pana acum nimic de la h&m, am magazinul in mall si merg acolo de fiecare data cand mai vad ca au ceva reduceri sau am nevoie de ceva anume

    1. eu voiam ceva din colectia de iarna si lucrurile astea nu prea sunt in magazin acum.

    • ghelbere elena
    • 19/07/2017
    Reply

    Nu inteleg de ce au probleme cu expedierea coletelor cand sunt ale magazine care fac expedierea in aceeasi zi sau cel mai tarziu a doua zi.

    1. asta numai ei stiu, dar sigur au de pierdut la faza asta.

  12. Reply

    De la H&M mi-am cumprat acum trei ani o pereche de sandale cu toc mediu absolut senzationale pe care le port si acum si arat i mpecabil, desi nu erau din piele, ci dintr-un fel de cauciuc. Hainele de la ei nu mi se potrivesc foarte bine din punct de vedere al croielii, la prefer pe cele de la C&A mai degraba.

    1. pentru mine tot la c&a fac paguba mai mult ca la HM in magazine nu prea gasesc masurile mari.

    • Iacob Elena
    • 19/07/2017
    Reply

    Eu nu prea cumpar online de teama ca nu imi vor venii hainele ori incaltamintea! Imi place sa merg la sigur, direct din magazin

    1. stiu ca asa gandesc si eu, dar eu nu prea gasesc masurile in magazinele fizice

  13. Reply

    Nu stiam faza cu anularea. Ce naspa. Mi se pare penibil. Si nu au comentat nimic ca nu ai ridicat o comanda? Adica ce se poate intampla daca comanzi ceva si nu o primesti? Am comandat si eu de la ei, dar eu am ales varianta sa ma duc la ei in magazin sa ridic comanda sa scutesc transportul pentru ca e la 2 pasi de mine. Primesc sms comanda ta e gata de ridicat sau ceva de genul, ma duc la magazin si cand clo surpriza, de fapt nu e gata, ca ce-am primit eu ma anuntau doar ca a intrat in tara comanda mea si ca trebuie sa mai astept. Desi nu se mentiona acest lucru in sms. In total cred ca a durat vreo 9 zile pana am primit comanda si m-am dus dupa ea fix in ziua cand am primit sms. Mi se par neseriosi la treaba asta.

    1. Pai tu nu locuiesti in Romania, nu? La noi eu nu am vazut varianta asta cu ridicarea din magazin. Tipa de la telefon m-a amenintat ca, daca nu ridic comanda imi suspenda contul. I-am zis ca am la mailuri de ma plictisesc facand conturi noi.

    • Angelica Popa
    • 22/07/2017
    Reply

    E bine că ne împărtășești din experiența proprie, învățăm și noi din informațiile oferite, mulțumesc frumos!

    1. Daca articolul va fi util macar pentru 2-3 persoane, atunci mi-am atins scopul.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

0 shares