Impresii de la pensiunea A&T Studios din Săcele

Impresii Pensiunea A&t Studios

Una calda, una rece. Așa e în viață, așa a fost și la cazare, în cele 3 zile în care am lipsit din online. Prima oprire a fost în Brașov. Aici ne-am cazat la pensiunea A&T Studios, situată în Săcele (de unde ajungeam destul de repede cu mașina în centrul Brașovului – 10-15 minute). I-am găsit pe Booking și tot acolo am făcut rezervarea fără a fi necesare datele cardului sau a plăti un avans. Evident că ne-a plăcut prețul (136 de lei cu mic dejun inclus), dar și cum se prezenta locația în pozele de pe platformă.

Din păcate, nu am făcut deloc poze la această pensiune pentru că nu îmi propusesem să scriu despre ea. După surpriza neplăcută de la Sinaia am decis să scriu despre impresiile mele din vacanță și să bifez și ce mi-a plăcut, nu doar ce mi-a displăcut. Va trebui să mizați pe sinceritatea mea și sper să o faceți pentru că nu am nimic de câștigat sau de pierdut din acest articol, ci îmi doresc să ajut oamenii cu păreri de la fața locului.

Ce mi-a plăcut la A&T Studios?

• gazda foarte primitoare. N-a sărit din prima pe noi să-i dăm banii. Ne-a zâmbit, ne-a spus Bine ați venit, ne-a întrebat cum a fost drumul și ne-a prezentat rapid pensiunea și serviciile oferite. Tot timpul donic să ne ajute și să ne facă să ne simțim bine, la final, domnul care s-a ocupat de noi ne-a întrebat cum ne-am simțit la pensiune, ne-a spus că ne mai așteaptă și ne-a urat drum bun.
  • miros plăcut încă din holul principal. Nu mucegai, nu chimicale, ci tăvițe cu anason si batoane de scorțisoară puse la festrele din hol.
  • curat-lună în recepție, pe scări și holuri.
  • acces în zona camerelor numai pe bază de cartelă, adică siguranță.
  • parcare gratuită, supravegheată, în curtea pensiunii.
  • camera foarte mare, sub forma unei garsoniere mai mici, dotată cu frigider nou, plită, prăjitor de pâine, cuptor cu microunde, chiuveta de bucătărie, vase pentru gătit și încălzit, tacâmuri, etc.
  • cameră curată, fără mizerie acumulată pe lângă plintă, ca prin alte părți.
  • miros proaspăt, camera bine aerisită.
  • pat mare, impecabil aranjat.
  • prosoape mari, curate, alb-impecabil.
  • ferestre mari cu vedere spre munte.
  • balcon spațios.
  • camere bine izolate fonic – deși se circula destul de intens pe strada aceea, cu ferestrele închise nu aveai niciun fel de problemă cu zgomotul.
  • perdele și draperii cu aspect impecabil, călcate.
  • mobilier nou, curat, fără pic de praf.
  • baie suficient de mare pentru a nu da cu capul în cabina de duș când te pui pe wc.
  • lumină foarte bună în baie.
  • baie curată 100%.
  • micul dejun tip bufet suedez cu produse proaspete (brânză bună, castraveți care trosnesc și pâine delicioasă).

Eu nu am nimic sa le reproșez, oricât m-aș gândi și m-aș răsuci. Sincer, mi s-a oferit mai mult decat puteam spera. Daca pozele de pe Booking ne-au placut, realitatea a fost de-a dreptul încântătoare.

Probabil că pensiunea A&T Studios nu e un loc perfect și, în funcție de nevoi sau locurile prin care ați mai fost, veți găsi și minusuri. Pentru mine, la 140 de lei, a fost mai mult decât bine, de aceea le-am și dat notă mare pe Booking. Dacă nu cumva câștig la loto ca să mă duc la 5 stele, la jacuzzi și nebunii, data viitoare când voi merge la Brașov, tot la ei voi apela.

sursa foto Facebook A&T Studios

Etichete:

Related Posts

Previous Post Next Post

Comments

• Anda Stanciu
    • 24/05/2018
    Răspunde

Frumoasa locația din descrierea ta

• Valeria Chertes
    • 24/05/2018
    Răspunde

O locatie de nota 10,imi place ce am citit.

• ghelbere elena
    • 25/05/2018
    Răspunde

Asa da. Tot sa mergi si sa te cazezi acolo.

• Nicoleta Pahonea
    • 25/05/2018
    Răspunde

Frumos loc din descrierea ta.

• Lamiita Petre
    • 26/05/2018
    Răspunde

Ma bucur ca ai avut parte si de experiente placute. Chiar ma mira faptul ca tu, o perfectionista, nu ai gasit niciun minus si nu as pune la indoila nicio clip sinceritatea ta. De luat aminte si pentru alte locatii de cest gen.

• Oana
    • 27/05/2018

1. Răspunde

Acces in camere pe baza de cartela? :O Eu am stat in vacante si cu 200 de lei/noapte si n-am avut parte de atatea chestii cate ai gasit tu la pensiunea aceasta. Si imi fac de fel temele dinainte, caut tot felul de detalii pe net, dar uneori tot dau rateuri (ca, na, in pozele de pe net toate sunt frumoase). Sa mai scrii articole de genul acesta, ca-s foarte bune, asa macar stim unde sa mergem pentru a beneficia de conditii si servicii bune. Eu pana acum n-am fost niciodata intr-un loc unde camerele sunt pe baza de cartela. Mi se pare super chestia asta, am vazut-o doar in filme :D.

• Nicolae Claudia
    • 28/05/2018

Multumim pt recomandare

2. sa stii ca si eu apelez la booking de cele mai multe ori si pana acum n-am fost dezamagita decat de putine dati (1-2). imi place cum ai prezentat locatia, o s-o luam in calcul!

3. Răspunde

Pare a fi o pensiune care merita vizitata. Daca voi ajunge in zona ma voi orienta si eu cu drag catre ea

1. O recomand cu simt de raspundere.