Altex, îmi pare rău că ne-am cunoscut

fuioasa

Dragă Altex,

De-a lungul timpului, drumurile noastre s-au intersectat de câteva ori. De azi nu se vor mai intersecta niciodată.

Ieri, 17.12.2017 – am intrat în magazinul tău din galeria Cora Alexandriei, dornică să-mi cumpăr un ebook reader. M-am dus chitită la el, așa cum s-ar duce orice copil la jucăria pe care mama i-a promis că i-o cumpără. L-am văzut. Am zâmbit cu toată ființa mea. Acolo s-a oprit orice bucurie și orice stare de bine. În momentul acela, un angajat de-al tău mi-a spus că ăla e singurul produs. M-am întristat și l-am întrebat de ce în acel magazin sunt disponibile tot timpul doar produsele expuse. În trecut mai fusesem interesată de alte produse, dar și acelea erau lipsă stoc, deci consider că întrebarea mea a fost legitimă. Menționez că nu am avut probleme cu alți angajați de-ai tăi până acum. Mereu, dacă am avut o întrebare sau o nemulțumire, mi s-a răspuns frumos și mi s-a explicat cum și de ce.

Domnul respectiv mi-a îngânat ceva pe un ton ironic și eu am dat să ies comentând că nu au niciodată produse în magazin. În acel moment, angajatul dumneavoastră împreună cu agentul de pază au început să râdă în spatele meu. M-am întors și i-am cerut stimabilului domn să îmi spună numele lui. Nu purta ecuson, șnurul acestuia atârnând din buzunarul blugilor. A refuzat să își dea numele râzând în continuare în bătaie de joc. Era evident că se râde pe seama mea.

Am ponit către zona casei de marcat și am cerut unei domnișoare de acolo să cheme responsabilul de magazin. Duminica nu avem așa ceva. Așa mi s-a spus. În tot timpul ăsta, i-am spus domnului că nu plec până nu îmi spune numele lui. Tot timpul râdea și repeta că nu vrea. Colega și agentul de pază au spus că nu-mi pot oferi numele lui. De unde și până unde își permite acest om să râdă în spatele unui client, să-l umilească în fața altor clienți în asemenea mod, de unde dreptul lui de emite judecăți de valoare de genul femeia asta nu a venit să cumpere, ci doar să se certe și să facă reclamație. Am intrat cumva în magazin căutând ceartă sau un produs?

Am solicitat domnișoarei de la casă (care, apropo, era foarte dulce, spre deosebire de colegul ei), o foaie pentru reclamație. N-am completat-o. Știți de ce? Pentru că figura de om nepieptănat, nebărbierit și atitudinea de director de magazin a angajatului tău, râsul plin de răutate, m-au făcut să-mi fie teamă să-mi las numele pe o foaie din magazinul tău.

Da, am făcut gălăgie. Da, nu sunt o doamnă cu tocuri, diplomat și machiaj. Sunt un om care merită respect și care oferă respect atâta vreme cât se simte respectat. Când ți-ai bătut joc de mine, mă transform. Da, am fost amenințată că voi fi dată afară din magazin pentru că am insistat 5 minute (folosind în anumite momente un ton mai ridicat) să mi se dea numele acestui angajat. Am vrut să-i fac o poză stimabilului. Mi-a zis că nu am voie că scrie pe ușă. Pe ușă nu scrie și cum trebuie să se comporte angajații, din păcate.

În toate aceste minute s-a continuat cu râsul batjocoritor la adresa mea și a soțului meu, care este o fire mult mai calmă decât mine și i-a vorbit cât se poate de frumos angajatului tău. Știi că la un moment dat, când s-a apropiat prea mult de mine, cu o privire destul de grăitoare, agentul tău de pază l-a tras înapoi? Mie mi-a părut rău că n-a încercat nimic. Chiar mi-aș fi dorit să aduc poliția acolo.

Altex, tu știi pe cine angajezi? Ție îți pasă de oamenii care ți-au dat banii lor și ar fi putut să ți-i mai dea și pe viitor? Se pare că nu. Eu reclamație scrisă nu am făcut și nici nu voi face. Asta este reclamația mea. Ceva îmi spune că nici asta nu va fi luată în seamă.

Am înțeles, de la agentul de pază, dragă Altex, că la final se an se închide magazinul.  Chiar mă bucur. Îmi pare rău că ne-am cunoscut. Îmi pare rău că am vrut să cumpăr de la tine. Îmi pare rău de toate produsele pe care le-am cumpărat până acum de la tine.

Adio

Related Posts

Previous Post Next Post

Comments

  1. Bataie de joc!! Chiar as vrea sa ia masuri Altex cu privire la aceasta situatie urata

    • Stanila Naty Mihaela
    • 18/12/2017
    Răspunde

    Foarte trist !In marea majoritate nu le convine salariul si vin la servici in bataie de joc.Nu am facut niciodata reclamatie dar jur ca am multe magazine din oras carora sa le fac intocmai din cauza angajatilor .Chiar ieri am intrebat la Sensiblu cat costa o pereche de sosete Parasoftin ;una dintre vanzatoare incepe sa caute produsul pe calculator apoi in raft si isi aduce aminte ca mai are ;dar in spate ;si ii spune celeilalte vanzatoare sa ii aduca dar ,doar daca le cumpar .Oare daca nu port haine de firma si nu sunt mereu la patru ace nu am voie sa intreb ? Raman mai mereu cu un gust amar dupa ce dau turul magazinelor din Buzau .Ca sa nu zic ca ;nici vorba sa gasesc un produs anume cand sunt gratuite ,la promotii sau mai stiu eu cum .

    • Barbalata Mirela
    • 18/12/2017
    Răspunde

    Dumnezeule!!! Eu le-as trimite un email pe site si le-as spune situatie. Macar incearca. Doamne, daca era sotul meu il lua pe ala la bataie!!!!
    Ce mizerie de oameni!!!

  2. Răspunde

    Doamne, mai Cris! Am fost la ei in magazin (chiar la cel din Cora) sambata aproape de pranz si erau satui de clienti. Abia inganau cate ceva si cascau de mama focului. Am iesit fara sa mai zic nimic pentru ca nu mi-au inspirat nimic…decat apatie!

    • Valeria Chertes
    • 18/12/2017
    Răspunde

    Câtă nesimțire,in ziua de azi angajatorii nu se uita atent la cei pe care ii angajează.

  3. Răspunde

    Trist. Din pacate, tot mai multi oameni se comporta asa, indiferent unde lucreaza :(.

  4. Răspunde

    Din ce in ce mai des vad asemenea figuri de oameni plictisiti prin magazine. Sunt satula de figurile acre ale vanzatoarelor…de aceea prefer sa comand online…

    • LUCICA LAZAR
    • 18/12/2017
    Răspunde

    Offf… Imi pare rau ca s-a intamplat asta 🙁
    Eu n-am avut aceste incidente, la noi un oras se comporta frumos si sunt amabili.

    • Ursu Loredana
    • 18/12/2017
    Răspunde

    Eu încă nu am cumpărat nimic de la ei

    • ghelbere elena
    • 19/12/2017
    Răspunde

    Nesimtire curata. Cand vreau sa cumpar ceva dintr-un magazin si vad ca personalul este delasator si nu-l intereseaza daca vande sau nu plec si merg in alta parte.

  5. Răspunde

    Si eu am renuntat sa mai cumpar din anumite magazine tot din cauza angajatilor. E foarte neplacuta experienta pe care ai avut-o.

  6. Răspunde

    si uite asa Altex mai pierde niste clienti.
    (aici e problema de bun simt: putea zice frumos …)

    • Popa Oana-Gabriela
    • 19/12/2017
    Răspunde

    Cata rautate si neseriozitate, eu pana acum nu am avut nicio experienta neplacuta cu cei de la Altex.

  7. Ca să evit astfel de situații neplăcute, am preferat sa cumpar mereu din showroom-uri unde personalul e motivat sa vanda si sa zambeasca, stie ce sa iti recomande in functie de nevoile tale.
    La noi lipseste respectul…

  8. adevarul e ca treburi de genul se cam intampla, eu am avut o problema la flanco acum fix vreo 3 ani, cand a vrut sa schimb un telefon… ce sa mai zic… se mai intampla si lucruri de genul 🙁

    • nicolae claudia
    • 21/12/2017
    Răspunde

    chiar imi pare rau de experienta traita. astia nu sunt oameni, sunt niste nesimtiti. nici nu vreau sa zic mai mult

  9. Răspunde

    Nu stiu daca vina ii apartine lui Altex si ca nu trebuie sa mai cumperi din cauza acestui domn needucat. Problema a fat ca el era lipsit de bun simt si cel mai probabil la angajare a ajut un comportament exemplar. Ma gandesc ca aceasta atitudine poate fi datorata si faptului ca nu avea superior in magazin

    1. Judecand dupa siguranta pe care o avea stimatul domn, mi-e clar ca acest tip de comportament este tolerat de manageri, iar raspunsul primit din partea Altex, in urma reclamatiei online, nu m-a convins de altceva.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

0 shares