Mi-am cumparat si eu telefon nou, acum vreo doua saptamani. Nu cine stie ce fita, un Samsung Galaxy A5 Gold. Il gasisem la oferta la Altex si, cum tocmai se deschisese un magazin de-al lor la Vulcan Value Center, destul de aproape de mine, mi-am zis sa merg acolo sa mi-l si cumpar.
Ma uitasem pe site inainte si am vrut sa il comand online si doar sa il ridic din magazin(pentru ca il vroiam urgent). Imi arata ca nu e disponibil in acel magazin. Trebuia sa fac o rezervare de produs. Rezervarea era disponibila doar pentru anumite magazine si cel de la Vulcan nu era printre ele. Pentru ca tot aveam treaba prin Carrefour, am ajuns totusi si in Altex-ul de acolo, cu gandul macar sa butonez putin telefonul(stiam ca il aveau pe alta culoare la un pret mai mare).
L-am gasit si m-am jucat putin pe el sa vad cum se misca. Intre timp, mai vad un Lenovo interesant si nu gasesc specificatiile lui pe placuta de prezentare. Imi vine ideea mareata sa il intreb pe un tip de acolo despre ele. Nu stia nici care sunt specificatiile, nici pe unde le-as putea gasi. Le-am gasit singura prin setarile telefonului.
Vazand ca tipul e „asa bine pregatit”, mi-am zis sa il intreb si cum sta treaba cu rezervarea, daca atunci cand rezervi un produs il poti ridica din magazin in aceeasi zi sau trebuie sa astepti. Mi-a spus ca nu, ca produsele rezervate vin din depozit si dureaza si ca nu trebuie sa merg neaparat la Afi pentru ca il pot rezerva in orice magazin. I-am zis ca pe site apar doar anumite magazine in care il pot rezerva si ca nu cred ca are dreptate. A dat din cap in semn ca nici el nu stia cum sta treaba si m-a privit cum plec.
Nici n-am mai avut chef sa mai trec prin celalalt magazin al lor. M-am dus direct in Media Galaxy. Era la acelasi pret si la ei. Acolo nu exista telefon expus fara descriere, nu trebuie sa alergi dupa un angajat prin magazin sau sa iti cauti singur informatii despre produse. Stia tipul de acolo tot ce vroiai si ce nu vroiai despre orice telefon. I-am cerut modelul dorit. N-a fost nevoie sa astept 10 minute sa verifice in spate daca il are. A scos cheia de la gat, a deschis o vitrina si a scos cutia cu telefonul ce avea sa fie al meu. A verificat sa fie modelul si culoarea dorita si ne-a insotit la casa. Am platit si un alt tip s-a ocupat, rapid si foarte profi, de desfacutul telefonului, prezentarea continutului cutiei si probarea gadgetului.
Intr-un sfert de ora am plecat de acolo cu telefon. Fara sa se uite un angajat la mine, de parca asteapta sa ii spun eu ce are de facut. Nu aveam preferinte cand am plecat de acasa. As fi lasat aceiasi bani si la Altex, daca ar fi angajat un om care sa imi arate ca ii vrea. Nu fac nici o reclama magazinului Media Galaxy, nici macar linkul pus pe telefon nu duce catre ei. N-am nici o datorie fata de ei, nici ei fata de mine. Sunt doar un client care a sesizat diferenta.
ASA E .SE VEDE DIFERENTA DE LA UN MAGAZIN LA MAGAZIN
Peste tot e un haos,eu mi-am luat online dar deabea.deabea m-am inteles cu ei !
Asa este ,numai servirea si te face sa pleci de acolo,dapai sa nu stie nici despre ce este vorba ,ce sa mai zici?
Nu cred ca stiai dar acum Altex = Media Galaxy dupa cum mi s-a spus cand am sunat la Media Galaxy ca sa cumpar ceva si mi-au spus ca pot ridica produsul de la Altex-ul din mall-ul de langa locatia unde ma aflam atunci :)) Aceleasi produse si aceleasi preturi pentru ca sunt un singur magazin. Insa clar angajatii sunt dupa cum ii nimeresti si poate ca fiecare magazin are un standard diferit 🙂
Sigur o sa se autosesizeze cei de la Altex..
Telefonul de obicei mi-l cumpar din showroom. Pe mine de multe ori ma scoate din papuci vanzatorul cu insistenta cu care iti prezinta marfa.
Din cate stiu Altex si Mediagalay sunt doua lanturi de magazine dar care au acelasi „patron”! Poate ma insel.
Cat de mult conteaza sa ai pregatirea necesara cand lucrezi in astfel de magazine..nu tii te documentezi..dar unii sunt prea comozi sa faca asta…
EU IMI IAU TELEFON DE LA ORINGE CIND IMI EXPIRA ABONAMENTUL SI FAC ALTUL MEREU SINT DRAGUTI CEI DE ACOLO DE OBICEI IL IAU DIN AUCHAN NU IMI PLACE SA MA PLIMB TOT ORASUL .SINT CLIENTA LA EI DE MULTI ANI NU AM AVUT PROBLEME .ITI ESTE MAI MARE DRAGUL DACA UN REPREZENTANT VORBESTE FRUMOS SE POARTA FRUMOS SI PROFESIONIST