Comanda pe bani vs. comanda pe voucher

Nu stiu daca ati observat si voi sau sunt eu paranoica iar, dar exista multe firme care, daca au de livrat o comanda facuta pe baza unui voucher pe care ti l-au oferit la un concurs, te trateaza diferit fata de restul clientilor. Cum vine asta? Va lamuresc imediat. Deocamdata nu voi da numele magazinului care tocmai m-a dezamagit. Aveam un voucher castigat. Am incercat de acum vreo doua saptamani sa fac o comanda si a fost o problema cu codul voucherului. Au rezolvat-o abia dupa vreo 4 zile si abia atunci am putut plasa comanda, adica pe data de 8 ianuarie.

comanda voucherPe data de 12 aveam nevoie de acele produse, fiind ziua cuiva apropiat mie. M-as fi asteptat sa o primesc pana la acea data, mai ales ca pe site se specifica faptul ca produsele sunt livrate in 48 de ore si, doar in cazuri exceptionale, cand sunt probleme, clientii sunt sunati si li se comunica data exacta de livrare. Cum nu m-a sunat nimeni sa imi spuna ca a intervenit ceva, m-am gandit ca voi primi comanda la timp. Ieri, pe data de 14, inca nu primisem produsele, statusul comenzii fiind inca „procesare” desi, cu o zi inainte, fusesem sunata de catre magazinul respectiv pentru a le trimite si imaginea sau mesajul in care am primit codul de reducere. M-am gandit ca daca mi-au cerut asta si mi-au spus ca au nevoie de el pentru a trimite produsele care au fost rezervate deja, o sa ajunga si comanda in maximum 2 zile.

Azi inca n-a venit. Am indraznit sa sun. A fost O NOUA problema cu un produs, care avea un defect, si l-au trimis inapoi si il asteapta sa se intoarca in depozit. N-a avut nimeni timp sa sune un minut si sa isi ceara scuze si sa imi explice si mie de ce nu am primit la timp comanda si sa imi ofere o data estimativa a livrarii. De ce? Pentru ca nu ai aceleasi drepturi si nu meriti acelasi respect ca cei care platesc cu bani din buzunar. Daca ai un voucher de la ei esti un soi de cersetor care nu merita sa fie tratat ca un potential viitor client. Eu sigur nu am sa le dau banii mei pe viitor!

Nu suport tratamentele de genul asta si nu e prima data cand mi se intampla. Sunt convinsa ca si voua vi s-a intamplat sa dati peste atfel de sponsori sau organizatori si nu v-ati simtit confortabil, asa ca intelegeti ce spun. Probabil ca unii vor spune ca, daca l-ai castigat, nu poti sa ai pretentii. Ba poti! Pentru ca nu le-ai bagat tu mana in buzunar si, daca tot au dat un premiu, trebuie sa se achite asa cum trebuie de inmanarea lui. Din cauza asta nici nu am curaj sa ma apuc sa caut sponsorizari pentru concursuri pe blog. Mi-e teama sa nu dau peste astfel de oameni care sa se scarpine in cap cand vine vorba sa isi respecte datoria.

Related Posts

Previous Post Next Post

Comments

    • dumittrescu raluca
    • 15/01/2016
    Răspunde

    AI MARE DREPTATE ,ESTI ALTFEL TRATAT ,DESI NU LE-AI BAGAT MANA IN BUZUNAR ,

    • Dodoi Daniela
    • 15/01/2016
    Răspunde

    E o moda si la Iasi când voucherele castigate nu au nici o valoare.Le castigi si ….te uiti la ele….si te saturi.Ma refer la cele pt restaurante când vrei sa plasezi o comanda si ti se precizează ca ori nu primesc deloc ori comanda trebuie sa fie de minim 100lei…si te lasi pagubas.?

    • stoica claudia
    • 15/01/2016
    Răspunde

    Off doamne ,ce oameni

    • ghelbere elena
    • 15/01/2016
    Răspunde

    Am avut si eu voucher eMAG si nu am intampinat nici o problema, au fost foarte draguti mi-au trimis marfa in showroom ca sa nu mai platesc transport, totul rezolvandu-se in 24 ore.

    • Tudor Alexandra
    • 15/01/2016
    Răspunde

    Depinde și de firmă, unde a fost câștigat premiul. Am avut de a face atât cu firme serioase, care au dat dovadă de înțelegere, respect și promptitudine, cât și cu firme mai puțin serioase, fie că am primit produse deteriorate, fie că au venit dupa 1 luna sau o lună și ceva. Fie că ești câștigător, fie că plătești cu bani din buzunar, tot trebuie să fii tratat cu respect, dar din păcate nu peste tot e așa.

    • Irina Sima
    • 15/01/2016
    Răspunde

    Urat din partea lor. Am lucrat si eu in vanzari si mergeam pe principiul primul venit primul servit indiferent daca mai erau si clienti care aveau discout. Doar in situatii exceptionale intarziam si sunam mereu clientul pentru a motiva problema.

    • patrausanu emma alexandra
    • 15/01/2016
    Răspunde

    foarte nasoala treaba…nu e placut ! 🙁

  1. Răspunde

    Am patit-o si eu de cateva ori. Te fac sa te simti ca o cersetoare desi ei au fost cei care au venit la noi dupa reclama nu noi le-am bagat mana in buzunar. De asta apreciez foarte mult sponsorii care isi onoreaza promisiunile facute si au cuvinte de multumire pentru munca pe care am depus-o. As putea sa dau si eu cateva nume de sponsori neseriosi. Poate ar trebui sa scrii un articol separat despre ei. 🙂

    • SandaSandita Sandita
    • 15/01/2016
    Răspunde

    Nu stiu ce sa zuc..daca au tinut seama sau nu de voucher..probabil vreun angajat neatent

    • Hacman Mariana
    • 19/01/2016
    Răspunde

    foarte adevarat,te fac sa te simti ca ultimul om,ca un cersator..asta i tara noastra…daca ai de platit ceva esti tratat cu mult respect daca nu scoti bani din buzunar se fac ca ploua)))e bine sa stie toata lumea ce fel de firme,persoane neserioase sunt!Cu siguranta sunt multi cei care au patit acelas lucru ca si tine dar nu au avut cu i se destanui,dar acum prin intermediul tau multi si au facut curaj sa vb despre aceste situatii neplacute.

    • Hacman Radu
    • 22/01/2016
    Răspunde

    M-am lamurit si eu cu voucherele astea))parca pur si simplu le-ai cersi..mai bine fara ele..dar am prieteni care afirma ca cei de la Emag sunt seriosi si foarte amabili..depinde acum si de firma,magazin..nu vreau sa par rautacios dar din ce in ce mai multi oameni sunt umiliti astfel…

    • Aniela
    • 29/01/2016
    Răspunde

    Clar au comportament deplorabil numai ca nu platesti si te simti tare prost!

    • nicolae claudia
    • 12/01/2017
    Răspunde

    am castigat si eu pana acum cateva vouchere, dar nu am avut probleme pana acum. inseamna ca am fost o norocoasa. si eu urasc atitudinea asta si chiar e deranjanta

    1. sper sa nici nu ai parte de experiente de genul acesta.

  2. Răspunde

    Am patit si eu. 🙁 Din pacate nu-si dau seama ca asa pierd mult mai mult. Bloggerii de obicei cand sunt multumiti de calitatea produselor primite, chiar daca nu este necesar, fac postari despre produse. Cel putin eu asa fac, nu stiu daca este bine sau nu, dar cred ca prin chestia asta ajut si pe altii sa cumepere.

    1. Răspunde

      Da…. Eu am unul pe drum! 🙂
      Sponsorul respectiv chiar m-a tratat cu respect, in plus produsele sunt de calitate si merita un review!

    2. e foarte bine! eu mereu caut pe net pareri si sigur articolele de genul asta imi sunt utile.

  3. Răspunde

    Eu personal am patit-o doar o data si am fost surprinsa pentru ca ma intrebam de ce au mai dat voucherul daca nu aveau chef sa livreze nimic de el. Oricum eu nu as cauta sponsori pentru concursuri fiindca nu am incredere in ei.

    1. Sa stii ca nici eu nu caut si, atunci cand mi se propune cate un concurs, rar, am si eu teama asta, ca nu va iesi ok.

  4. Răspunde

    Urata experienta. Sa stii ca si eu am mai avut sentimentul acesta. Din fericire nu toti sunt asa. Cel mai mult mi-au placut cei de la top-cadouri, zorilestore si mai sunt. Chiar m-au tratat cu mare respect! In schimb au fost si situatii asemanatoare cu cea expusa de tine. 🙁

    1. Si eu am colaborat sau lucrat pentru oameni care stiu ce inseamna respectul. Promit ca de acum o sa ii notez in articole.

    • Barbalata Mirela
    • 12/01/2017
    Răspunde

    Si eu fug de vouchere. Nu am avut, personal, evenimente triste dar am auzit.

    1. depinde sponsor. Sunt si multi foarte seriosi.

    • Valeria Chertes
    • 12/01/2017
    Răspunde

    Am castigat si eu de doua ori vouchere dar nu am avut nici o problema. Ai dreptate nu au avut o atitudine tocmai normala dar sa speram ca seva remedia deoarece nu meriti sa ti se intample asa ceva.

    1. Nu numai eu. Nimeni nu trebuie tratat asa.

  5. Răspunde

    Depinde mult si de firma, cum spunea cineva si mai sus: firmele serioase raman serioase indiferent de metoda platii. Tare mi-ar fi placut sa stiu si care este fimra care face chesti dinastea, nu de alta, dar multi ar evita-o pe viitor dupa ce ar citi articolul asta. Si stiu sigur ca articolele tale ajung la multa lume.

    1. Sa stii ca m-am gandit sa dau nume, dar ar trebui sa updatez periodic articolul pentru ca mereu descopar cazuri noi 😀

    • ghelbere elena
    • 13/01/2017
    Răspunde

    Am castigat un voucher pe pagina ta. Nu a fost nici o problema. Am cumparat ce am dorit si a venit repede si in stare foarte buna. Am mai castigat un voucher pe o alta pagina si cand am dat comanda mi s-a impus ca cumpar de doua ori valoarea voucherlui daca vreau sa beneficiez de el. Am renuntat cu toate ca imi doream produsele pentru ca ma obligau in acest mod sa cumpar ceva ce nu eram pregatita.

    1. nimic mai urat. Cum sa ii oferi omului ceva pentru a-l obliga sa cumpere de la tine de fapt? Nu-i inteleg pe oamenii astia.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

0 shares