Ce faci cand esti plecat in concediu si nu poti sa-ti iei prietenii de la aeroport?

inchirieri masini aeroport

Cred ca ati aflat deja, de pe pagina mea de facebook, ca mi-am luat cateva zile libere la sfarsitul saptamanii trecute. N-a fost nimic planificat, s-a ivit o ocazie si nu puteam sa nu profitam de ea. Am plecat la Sinaia cu inima oarecum indoita stiind ca vineri seara ar fi trebuit sa mergem sa ne luam niste prieteni de la aeroport, prieteni care lucreaza in Anglia si vin de doua ori pe an in tara, in concediu. In afara de noi, nu au pe nimeni in Bucuresti asa ca i-am invatat ca, de fiecare data sa ii asteptam noi acolo, cu masina noastra si sa ii ducem unde au nevoie, sa-si caute cazare sau sa vada un loc.

De obicei, ne planificam concediul cam in acelasi timp si ieseam impreuna peste tot. Astfel, sotul meu devenea sofer si ghid turistic pentru cateva zile. Stiind ca nu aveau alta optiune de a se deplasa prin Bucuresti in lipsa noastra, ma simteam prost, simteam ca le tradez increderea lasandu-i sa apeleze la serviciile firmelor de taxi pe care nu le agreeaza deloc. Nici nu stiam cum sa ma scuz sau cum aveam sa ii mai privesc vreodata in ochi si totusi mi-am luat inima in dinti si i-am sunat sa le spun ca noi nu vom fi in Bucuresti vineri noaptea, cand ajung ei, si ca ne intoarcem abia duminica.

inchiriere masini aeroport

atelierulfamiliei.ro

Eram la masa cu un coleg de serviciu de-al sotului meu cand am vorbit la telefon, asa ca omul a cam prins ideea conversatiei si a simtit nevoia sa intervina, dupa ce am intrerupt convorbirea. Ii multumesc pentru ca a facut-o. Initial m-am bucurat cand  mi-a spus ca stia de la o cunostinta ca exista un serviciu de inchirieri masini Otopeni dar bucuria mi-a trecut repede pentru ca mi-am dat seama ca asta ar fi fost o solutie doar in cazul in care unul din cei doi prieteni ai nostri ar fi avut permis de conducere. In cateva secunde, zambetul imi inflorise iar pe fata, auzind ca au posibilitatea sa inchirieze masina cu tot cu sofer si mi-a venit o super idee.

I-am sunat si le-am spus cum sa procedeze cu transportul de la aeroport, apeland la serviciul de inchirieri auto despre care tocmai aflasem, si i-am intrebat daca nu cumva ar vrea sa vina de acolo direct la Sinaia sa petrecem week-end-ul impreuna.

N-au avut nevoie de prea mult timp de gandire si raspunsul a fost afirmativ. Noi ne-am ocupat de rezervari in timp ce ei au avut o calatorie placuta cu masina, admirand locuri pe care nu le mai vazusera de mai bine de un an.  O informatie aflata la timp ne-a salvat tuturor vacanta si ne-a oferit un week-end superb la munte, m-a facut sa rasuflu usurata ca, pana la urma, prietenii nostri nu au ramas singuri in capitala in vreme ce noi ne relaxam in mijlocul unui peisaj la care ar visa oricine.