Asta numai medic nu e!

Mi s-a intamplat zilele trecute sa ma roage o vecina sa mediez un mesaj intre ea si medicul ei de familie pentru ca ea nu stie sa foloseasca e-mailul. Medicul ii are in evidenta de cinci ani, de cand li s-a nascut baiatul, diagnosticat cu astm bronsic alergic. Au refuzat intodeauna sa schimbe acest medic chiar daca, desi poseda asigurare de sanatate, aici trebuie sa plateasca consultatie si tot. Au considerat ca el il cunoaste cel mai bine pe copil si ca il poate ajuta mai mult. Nu prea cred asta: nu vad imbunatatiri majore in starea copilului si am fost intotdeauna ferm convinsa ca nu isi da silinta suficient.
Revenind la momentul in care eu trimit mailul cu o intrebare simpla, asta mi se confirma. Mama baiatului a fost sfatuita de cineva sa ii administreze un sirop pe baza de propolis si nestiind ce sa faca a vrut sa intrebe prin e-mail daca acest produs l-ar ajuta sau i-ar dauna. Am trimis acel mail. Abia dupa o saptamana am primit raspunsul care era de forma „NU”. Si atat. Nu le-a dat nici macar un numar de telefon la care sa poata fi gasit in caz de urgenta sau ceva, niciodata.
Ieri au fost la control. Pretul consultatiei majorat de la 50 la 70 de lei.  Mama a revenit cu intrebarea de sirop si surpriza….I-a spus ca ii poate da. Iar cand l-a intrebat de ce in mail a scris „Nu” iar acum spune „Da”, i-a spus ca el nu are timp sa raspunda la mailuri si nici nu isi doreste asta. De ce sa dea informatii gratis, cand le poate da pe bani?

Related Posts

Previous Post Next Post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

0 shares