Pe la shopping – reduceri si lipsa de bun simt

Plecasem ieri dupa-amiaza, profitand de vremea ceva mai racoroasa, intr-o mica plimbare. Am ajuns in zona Centrului Comercial Vulcan Value Center si, brusc, mi s-a facut pofta de shopping. Am zabovit putin in DM, mai mult ca sa verific preturile pentru ca nu aveam mare lucru de cumparat, si ne-am indreptat spre Jysk sa vedem si pe acolo pe la ce mai gasim reduceri.

Am gasit destule oferte interesante si ne-am ales cu un set de prosoape noi la pret redus. Calitate buna, pret mult mai mic…ai zice ca trebuia sa plec multumita de acolo. Ei bine, nu. Si asta nu din vina mea pentru ca am ramas calma chiar daca am dat peste multe produse care nu aveau pret la raft si nu aveam de unde sa aflu cat costa, decat carandu-le dupa mine pana la casa.

Am renuntat total la ideea de a cumpara niste clesti de rufe si o perie de baie si ne-am indreptat spre iesire unde, la casa, ne-a intampinat o domnisoara care ne-a scanat prosoapele de baie si apoi a chemat un alt angajat sa ii aduca un cod de la raft pentru ca nu ii lua scannerul codul de la prosoapele de bucatatie. Intre timp, ne-a anuntat ca nu au pungi. Singura varianta era sa cumpar o sacosa de rafie la 6 lei, ca sa pun in ea 5 prosoape. Nici acum n-a reusit sa ma enerveze. Eram chitita sa fiu zen.

Desfacuse toate prosoapele pe blatul de la casa si vorbea la telefon in timp ce asteptam bonul. Bonul iese din casa de marcat si ne este intins in timp ce duduia vorbeste inca la telefon. Sa nu credeti ca rezolva o problema administrativa! Barfea cu niste colegi un client care venise sa schimbe nu stiu ce produs. Ala a fost momentul in care mi-a sarit mustarul.

Am inteles ca pungi nu aveti, ca e criza. Am inteles ca preturi nu aveti, ca poate va grabiti sa plecati acasa. Dar sa barfesti un client la telefon, in vreme ce un altul asteapta sa ii pui prosoapele frumos impaturite si sa ii intinzi bonul acordandu-i putina atentie si sa nu ai timp sa ii spui nici „la revedere”, asta da dovada de proasta crestere si de angajare pe pile. Si credeti-ma ca nu sunt doar rautacioasa; sunt singura ca e tinuta in brate de cineva de acolo pentru ca, atunci cand i-am cerut sa imi spuna numele de pe ecuson, mi l-a aratat foarte aroganta: „Geanina ma cheama, doamna, si ce-i cu asta!?”(in caz ca va interesa pe cineva de la Jysk).

Multumesc Jysk! M-am simtit minunat la voi! Sa mai angajati oameni ca ea!

Etichete: , , , ,
Previous Post Next Post

Comments

    • Catalina Dumbrava
    • 19/08/2015
    Răspunde

    Oau, ii dadeam cu prosoapele in cap, oameni fara bun simt.

    • Mariana Cioranu
    • 19/08/2015
    Răspunde

    Cu siguranta ca a intrat pe pile .Altminteri cele care cauta servici nu ar fi facut asa ,parerea mea asta e.

    • Tudor Alexandra
    • 19/08/2015
    Răspunde

    Eu in locul tau i le trânteam in față, si ii spuneam vreo doua. Nu este doar lipsa de bun simt si respect pentru client, ci pentru noi ca oameni obișnuiți.

    • Cristina Sece
    • 19/08/2015
    Răspunde

    Duduia cam trebuia pusă la punct! Eu nu cred că reușeam să fiu zen, îmi sare muștarul cam repede!

    • dumitrescu claudia
    • 20/08/2015
    Răspunde

    Cam asa sunt peste tot,si se face in continuare,si ce este mai rau cand gasesti persoane asa acolo unde chiar este nevoie de informatii sa cunosti si experienta in domeniu !

    • Hacman Mariana
    • 20/08/2015
    Răspunde

    DIN CE IN CE MAI DES NE CONFRUNTAM CU ASTFEL DE SITUATII…BANII ISI SPUN DIN NOU CUVANTUL,AI BANI STAI IN FATA..ASA ZISE-LE PILE))))

    • Rotaru Gabriela Tatiana
    • 20/08/2015
    Răspunde

    Cate sunt asa angajate! Nu au nici o treaba,nici cu munca nici cu bunul simt,care lipseste cu desavarsire!

  1. Am fost si eu ieri in Mall si tot asa am intrat in DM sa verific preturile si am intrat si la Noriel, la dorinta lui Dragos. Am vrut sa-i cumpar o minge ca sa simta ca i-am luat ceva, chiar daca nu avea nevoie de ea, dar nu avea pret, asa ca am renuntat si i-am luat o gogoasa cu gaura de la patiserie.

    • Talaba Georgiana
    • 22/08/2015
    Răspunde

    Imi pare rau sa aud asa ceva. Si eu am lucrat casier 3 ani intr- un hipermarket, dar acolo nu aveai voie sa cobori cu telefonul pe linia de case. Erau niste reguli f stricte.
    Daca te vedea seful de echipa ca nu ai salutat sau nu ai zambit erai din start sanctionata. Se punea f mare accent pe aceste lucruri.
    Pacat ca exista astfel de persoane care fac de rusine aceasta meserie.

    • Andreea O
    • 24/08/2015
    Răspunde

    De ce nu ai cerut sa vorbesti cu un superior in legatura cu atitudinea vanzatoarei? Ei cum pot sa imbunatateasca ceva daca nu afla de la noi ce este in neregula? Ne-am obisnuit sa tacem din gura si sa acceptam servicii si produse de proasta calitate in timp ce noi le platim pana una alta.

    • Hacman Radu
    • 28/08/2015
    Răspunde

    eu le lasam acolo si plecam..chiar zilele trecute m am luat la Peny de o angajata la raft era un pret si la casa altul..nesimtire totala si mai vreau sa aiba clientii in conditiile astea nu stiu zau)))

    • Oprea Alexandru
    • 30/08/2015
    Răspunde

    degeaba ceri sa vb cu superiorii sunt sigur…se fac ca nu stiu unul de altul…am patit si eu ceva asemanator

    • paola paola
    • 31/08/2015
    Răspunde

    Cat tupeu! Nu pot sa imi dau seama cu ce curaj barfea un client si mai ales de ce vorbea la telefon in timpul serviciului..

    • Mihaica Iuliana
    • 31/08/2015
    Răspunde

    Cata nesimtire…li se pare normal, desigur. Ce le-as face eu daca as fi sefa lor…offf

    • Mara
    • 08/11/2015
    Răspunde

    Da, din pacate nesimtirea si orgoliu prostesc merg mana-n mana cu pilele/spaga/nepotismul care la noi este la tot pasul….

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

0 shares