Capac castigator – promotie incheiata

plan promovarea prin materiale promoționale
Ieri am facut curat in bucatarie si am vrut  sa arunc o sticla de pe dulap, pusa acolo de duminica de cand am avut musafiri si am cumparat o sticla de sus. Mi-a atras atentia un premiu de pe eticheta si am vrut sa ma uit sub capac. Aveam un mesaj castigator „felicitari ai castigat o doza de …suc”. I-am zis suc sa nu ii spun pe nume firmei. Acum, ma gandesc sa ma interesez de unde pot sa imi iau premiul si ma uit pe eticheta. Promotia e incheiata de pe 30 iunie si eu am castigat dupa jumatatea lui iulie, deci adio premiu. Macar eu sunt familiarizata cu regulamentele si citesc sa vad care a fost perioada promotiei. Dar ma intreb cati oameni  nu deschid capacul si se duc la magazin si de fac de ras(in viziunea vanzatoarelor) cand intreaba de unde isi pot revendica premiul.
Nu m-am gandit inca la o solutie ca asta nu e treaba mea, dar cred ca toate produsele care au ambalaje care anunta promotie, ar trebuie ori scoase de la vanzare dupa terminarea perioadei concursului, ori comerciantul sa fie obligat sa aplice o eticheta speciala care sa atraga atentia asupra faptului ca premiile nu mai sunt valabile si eventual chiar sa se scada ceva din pretul produsului. Chiar mie mi s-a intamplat acum un an sa cumpar o sticla de ulei special pentru o promotie si sa ma trezesc ca promotia se incheiase in urma cu doua zile. Cu toate astea, o eticheta frumos colorata, plina de premii, continua sa atraga clientii la raft.
Voua vi se pare normal?
Previous Post Next Post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

0 shares