Sfaturi pentru organizarea biroului

Azi am venit sa iti vad si eu biroul. Vad ca te descurci bine cu suportul pentru laptop pe care ti l-am recomandat ieri. Dar, ai dreptate, e imposibil sa lucrezi in biroul asta, in atata dezordine. Pacat ca seful nu s-a gandit sa iti angajeze pe cineva care sa iti faca ordine pe birou. Aaa, n-ai facut tu mizeria ci colegii care ti-au vandalizat biroul incercand sa iti fure notitele inteligente? Ma scuzi. Oricum, sfatul meu ar fi sa faci si sa mentii ordinea la birou. Nu te judec, doar te invat. Si eu am fost la fel ca tine si imi scuzam lenea de a face curat, motivand ca dezordinea ma inspira si ma face creativa. Pana cand am inceput sa intarzii cu proiectele si sa fiu nevoita sa fac ore suplimentare nu pentru ca seful mi-o cerea ci pentru ca eu insami pierdeam prea mult timp cautand o hartie sau o notita in muntele meu de dezordine. 
 
Mergi in depozitul de papetarie si cere 2 tavite, 20-30 de folii de plastic, 4-5 dosare, 1 biblioraft, separatoare,indecsi,un clasor, suport de documente si cutie de arhivare. O sa fii uimit sa afli ca produsele astea pentru organizare si arhivare chiar exista in firma!
Vino maine cu o ora mai devreme, ca sa nu creezi agitatie in cursul zilei si fa ordine! Amplaseaza pentru inceput o tavita pentru obiectele care trebuie sa fie la indemana, de tipul capsator, agrafe, bloc-notes-uri.
Toate cartile de vizita, pune-le intr-un clasor ca asa oricum le tii degeaba ca nu o sa gasesti numarul unui partener decat dupa ce l-ai aflat deja prin alte mijloace.
Arunca tot ce e stricat sau nu iti mai e de folos! Ce cauta aici toate pixurile astea care nu mai scriu? De suport pentru instrumente de scris ai auzit?
Sorteaza toate hartiile: pune in cutia de arhivare toate dosarele incheiate, pune in dosare langa tine proiectele la care lucrezi si intr-un biblioraft dosarele in asteptare! Capsatorul pe care l-ai pus mai devreme in tavita stii cum se foloseste? Eu zic sa il folosesti si sa prinzi cu el documente din aceeasi categorie, nu de alta dar cred ca se plictiseste.
Produsele de tipul servetele umede, crema de maini, tacamurile de plastic, cutiile cu ceai sunt invitate sa ia loc in sertar si nu pe masa.
Daca nu ai un panou undeva in lateral pe care sa lipesti post-it-uri, e mai bine sa renunti la ele pentru ca daca le tot lipesti pe monitor devin obositoare si iti distrag atentia. Ai grija, in schimb, sa ai mereu la indemana un blocnotes in care sa notezi tot ce e important.
Foloseste cu incredere, o data la cateva zile solutie de curatat pentru a dezinfecta biroul si tastatura!

Previous Post Next Post

Comments

    • Claudia
    • 21/04/2015
    Răspunde

    Foarte interesant si practic! Sunt convinsa ca un birou dezorganizat duce la mult timp pierdut. Gasiti si aici un video cu sfaturi practice pentru organizarea biroului. Merita vizionat! 🙂

    Citeste mai mult: adev.ro/nih1g9

    • Lamiita P
    • 14/04/2016
    Răspunde

    Unii dau randament cand au propria lor “ordine dezorganizata”. :)) Atunci cand faceam si eu pe mama grijulie si incercam sa-i aranjez cartile si caietele lui fi-meu, aveam “scandal ” ca nu-si mai gaseste lucrurile. :))

      • cristina
      • 15/04/2016
      Răspunde

      vaiii, imi aduci aminte de anii de scoala. La fel eram si eu, cand imi facea mama ordine in dulap, nimic nu mai gaseam in el.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

0 shares