Managementul succesului

Societatea in care traim a inceput sa puna accentul din ce in ce mai tare pe calitatea produselor si serviciilor oferite. Pentru foarte multe organizatii grija fata de consumator si satisfacerea dorintelor este practic un crez.
Persoanele care ajung sa lucreze in cadrul respectivelor organizatii trebuie sa isi insuseasca acest crez pentru a se putea integra cat mai bine si cat mai repede in cadrul organizatiei. Organizatiile care adopta aceasta cultura organizationala au pe langa un departament de marketing foarte bine dezvoltat si in cadrul caruia lucreaza numai specialisti, si un departament al controlului tehnic al calitatii.
Departamentul de control tehnic al calitatii este dupa parerea unor manageri inutil si costisitor. La fel sa intamplat si cu departamentul de marketing la inceputurile aparitie acestui domeniu de activitate. Foarte multi considerau marketing-ul ca fiind doar un sac fara fund care doar inghitea resurse financiare.
La fel s-a intamplat si in cazul departamentului de control tehnic al calitatii, daca la inceput managerii erau reticenti in aceasta privinta, incet dar sigur optica lor sa schimbat. Avantajele pe care le ofera organizatiei au stat la baza schimbarii de optica a managerilor.
Pentru un management de succes, va recomand sa folositi hrp!
Previous Post Next Post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

0 shares