Uite o metodă bună a te promova – mostre gratuite distribuite prin parteneri

șampon nivea repair&targeted hair

Parteneriatele sunt foarte întâlnite în mediul online. De foarte multe ori, atunci când ne abonăm la newsletter pe un site, nici nu citim condițiile. Poate nici nu sunt scrise pe undeva pe site. Ne dăm acordul pentru a primi noutăți de la acel site și, fără să știm, asta poate implica acordul de a primi comunicări și din partea altor site-uri sau magazine partenere cu acel site. Cel mai la îndemână exemplu este cel de la divahair.ro. M-am abonat la știrile de pe site-ul lor și primesc foarte des mesaje trimise de către enervantul lor colaborator Eurocor. Ba vin cu oferte la cursurile lor, ba vin cu niște concursuri în care nici măcar nu cred, găsesc ei cu ce să te deranjeze de 1-2 ori pe săptămână (pe puțin).

În schimb, acum câteva zile am avut o surpriză plăcută și am vrut să scriu despre ea pentru că mi-a plăcut această idee a celor de la Nivea de a se promova. Comandasem online o geantă de la Dasha și, când am primit comanda, am găsit în colet și un set de mostre pentru un produs Nivea. Este vorba despre șamponul Nivea Repair&Targeted Care.

șampon nivea repair&targeted hairAm primit șase mostre dolofane, însoțite de un pliant cu informații despre produs. Ca să fiu sinceră, nu vă pot spune încă nimic despre șampon, dacă e bun sau nu, pentru că eu încă nu l-am încercat. Am dat astăzi mostrele cumnatei mele și vă țin la curent când am vești despre el. Eu nu pot schimba șamponul pe care îl folosesc acum pentru că nu vreau să risc o agravare a dermatitei.

Totuși mie mi se pare asta o idee foarte bună de promovare. Fără să vinzi baze de date de la unul la altul, fără să bombardezi oamenii cu mailuri în care să încerci să vinzi acel produs, ci oferindu-l direct spre testare. Eu chiar m-am bucurat când am găsit mostrele în pachet și, dacă nu aș fi avut problemele medicale, sigur l-aș fi încercat și, dacă mi-ar fi plăcut, l-aș fi recumpărat. Plus că și publicul a fost destul de bine ales pentru că magazinul Dasha are produse destul de scumpe, deci s-au asigurat că trimit mostrele unor persoane care chiar au putere de cumpărare. Nu că aș fi eu printre ele, eu fiind client de ocazie al acelui magazin (am cumpărat ceva pentru a face cadou).

Mare bilă albă pentru Nivea. Ăsta e singurul motiv pentru care îi menționez în articol. Nu pentru a le promova vreun produs, ci pentru a-i felicita pentru cum au gândit treaba asta. Voi ce ziceți? Nu v-ar plăcea ca, în loc să fiți asaltați cu reclame și informații, să primiți mostre gratuite de la diferite produse pentru a putea trage voi înșivă concluziile în ceea ce privește calitatea lor?

Tags: ,

Related Posts

Previous Post Next Post

Comments

    • stoica claudia
    • 28/01/2017
    Reply

    Daa,cine nu ar vrea ,ma enerveaza si pe mine cei de la EUROCOR,imi trimit mereu mesaje pentru cursuri,chestii dastea.

  1. Reply

    Daaaa, cel mai fericit mod pe care ar putea sa il aleaga oricine. Mostrele sunt excelente ..

  2. Ar fi ideal! Decat sa ma trezesc cu 50 de newslettere in mail,mai degraba primesc mostre si am rezolvat problema.testez si daca.mi place, recumpar.fara cuvinte.ca din alea nu inteleg nimic

    • Dana Lia
    • 28/01/2017
    Reply

    Cei de la Nivea au fost intotdeauna foarte seriosi si politica de marketing diferita de cea a altor companii de cosmetice.Imi place ideea

    • Valeria Chertes
    • 28/01/2017
    Reply

    Ar fi nemaipomenit asa cum zici tu. Dar de fapt cei de la Nivea sunt seriosi si produsele lor minunate.

    • Daniela
    • 29/01/2017
    Reply

    O strategie pusa la punct,un model de promovare mai putin”agesiv”,o firma ce se respecta și isi respecta clienții. Bravo lor.

    • Victorita
    • 29/01/2017
    Reply

    Felicitări, Nivea! Si eu sunt fan Nivea.

    • Felicia puia
    • 29/01/2017
    Reply

    Ar fi foarte bine asa oameni testează si apoi cumpara

  3. Reply

    Chiar e o idee foarte buna de promovare. Investitia in sine cred ca este foarte mare, insa e un risc pe care si l-au asumat. Au strategii foarte bune cei de la Nivea, fiind unul dintre brand-urile care mi-au atras atentia in online inca de acum 2 ani, perioada in care au inceput sa fie extrem de prezenti pe Facebook. Au o pagina foarte activa. Nu stiu cate persoane lucreaza la administrarea ei, insa se descurca de minune cu feedback-ul. Si in fiecare vara au concursuri saptamanale cu zeci de produse, ceea ce iar mi se pare a fi o strategie de marketing foarte buna. Eu n-am castigat niciodata, dar m-au facut curioasa sa incerc produsele pe care le ofereau la concursuri, astfel ca am ajuns sa mi le cumpar. Si am cumparat destul de multe :))

  4. Reply

    Super ideea! Cât mai multe firme ar trebui să o adopte. De câte ori nu am văzut vreun produs și ori l-am luat si nu mi-a plăcut, ori nu l-am luat din teama de a nu fi bun.

    • ghelbere elena
    • 29/01/2017
    Reply

    Cine nu ar vrea? In acest fel vezi daca produl iti place si face ceea ce promite. Ar fi o metoda formidabila de a atrage clienti.

  5. Frumos din partea lor. Rar asemenea firme.

    • Cris Tina
    • 29/01/2017
    Reply

    Din cate vad, se pare ca incearcca sa se orienteze si ei! Posibil sa nu fi reusit sa atinga profitul scontat in urma desfasurarii promotiilor prin marile hypermarket-uri sau a concursurilor pe facebook sau site. Si-au asumat riscul asta pe cheltuiala lor. Sincer, pana de Craciun am cumparat produsele lor dar de acum nu mai doresc sa fac asta. Am ramas cu un gust amar in urma desfasurarii unei promotii desfasurate intr-un hipermarket (una spuneau promoterii inainte de cumparare si alta dupa ce te duceai cu bonul de cumparaturi). Oricum, eu niciodata n-am avut noroc la promotiile lor si mereu am cumparat dar acum m-am reorientat. Din partea mea, mai bine ar face un club unde clientii, pe baza bonurilor de cumparaturi sa poata sa fie recompansati cu o mica atentie si sa inceteze cu acele concursuri in urma carora familii intregi si-au facut stocul pe un an sau mai mult. Sa ia exemplu altora si vor avea de castigat….zic eu!

  6. Reply

    Consider ca asta este o idee excelenta si chiar eficienta. Sunt persoane fidele unui anumit sampon sau a unei game aume si poate cu ocazia incercarii acestui sampon pot deveni cumparatori fideli.

    Gentile de la Dasha nu sunt tocmai ieftine si in concluzie cumpărătorii alesi sunt unii cu potential. As fi incantata ca aceasta metoda de promovare sa fie adoptata de cat mai multe firme

    • Hacman Mariana
    • 29/01/2017
    Reply

    Sunt de acord cu tine! Felicitari, celor de la Nivea!Sincera sa fiu, eu una as fi incantata sa primesc fel si fel de monstre pentru a fi sigura ca acel produs/ produse.. nu mi provoaca iritatii.
    ..

    • nicolae claudia
    • 29/01/2017
    Reply

    da, chiar foarte buna promovarea. si eu primesc zilnic sute pe mailuri, pe care sincer, nici nu le deschid. as prefera sa primesc ceva fizic decat doar scris in zeci de mail-uri

  7. Reply

    Bravo lor! Nici pe mine nu m-ar deranja sa primesc diferite mostre de produse, pentru ca le pot lua cu mine in concediu. 🙂

    • dumittrescu raluca
    • 30/01/2017
    Reply

    mie imi place idea de marketing a celor de la Nivea ,sunt serioasi si mi-ar face placer sa primesc mostre

    • Barbalata Mirela
    • 30/01/2017
    Reply

    Sa stii ca si dreptate. Chiar e mai buna aceasta metoda de promovare. Si este binevenita oricui.

    1. nu stiu daca e chiar cea mai bun, dar e buna si cred ca prinde.

  8. Păi Nivea e Nivea. Companie mare, celebră. Au bani de asemenea mostre și oameni pricepuți la marketing.

    1. sunt multi care ar avea bani de mostre si ii cheltuiesc pe pliante :))

    • Gabriela G.
    • 07/02/2017
    Reply

    Foarte buna ideea lor! Eu chiar am participat la doua campanii Nivea, unde s-au dat spre testare sampoane full size. Fara tamtam si fara cereri din partea lor. 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

109 shares