Prima și ultima comandă pe siteul NEXT

sandale de plajă comandă pe siteul next

Povestea începe cu o pereche de sandaluțe de plajă cu unicorni, de anul trecut. Când vara 2020 a venit și Maria le-a văzut, a vrut să le poarte din nou. Sandalele, foarte fixe. Și atunci ce se gândește mătușa? Să-i cumpere fetei sandale ca alea, dar cu o măsură mai mari. Mă interesez și aflu că sunt de la NEXT, că mami le-a căutat deja în magazinele NEXT din mall-uri și nu sunt. Dau căutare NEXT pe Goole și nu le găsesc nicăieri în altă parte, decât pe next.ro. Să-i iau sandale Mariei, zic!

Vezi site-ul .ro, vezi livrare în două zile, nu te gândești nicio clipă că produsele îți vor fi trimise din altă țară. Numai că fix asta se întâmplă. Fac sâmbătă seară comandă pe siteul NEXT, next.ro, de două perechi de săndăluțe, una pe roz și una pe turcoaz. Preț bun, transport ieftin, toate bune și frumoase. Luni, mesaj de la DHL, că ne vin sandalele. Mare bucurie și pe mine și pe Maria! Dar mă întreb de ce DHL…

În jur de ora 14, vine curierul. Sandalele, absolut superbe. Numai că, puse în picior, sunt cu un centimetru mai mari decât ce ne trebuie nouă. Cum s-a întâmplat asta? Vă spun eu. La NEXT, diferența dintre marimea 5 și 6 este una uriașă. 5 sunt sandalele vechi, cele care acum ne sunt mai mult decât fixe. 6 sunt cele noi, care ne sunt foarte mari. Conform corespondențelor de pe site, măsura 5 este un 21,5 de la noi, iar măsura 6 sare direct la măsura 23 de la noi.

Puteți să-mi spuneți că sunt eu proastă, dacă vreți, dar și tabelul cu măsurători este total greșit la ei. La măsura 6, ei îmi arată 138 mm lungimea piciorului, ori măsurate, sandalele primite, au o lungime a tălpii de 150 mm. Mi se pare inadmisibil. Nu e ca și cum ar avea pe site produse de la 50 de branduri și măsurile nu ar corespunde și ar fi o eroare. Este pur și simplu bătaie de joc.

Uite așa, de la extazul de a fi primit sandalele dorite, am trecut la agonia de a nu le putea purta, din cauza măsurii prea mari. Mai departe, realizezi că nu poți returna sau schimba aceste produse. De ce? Pentru că returul nu se poate face în România, nici în magazine, nici în niciun fel. Ca să le schimb sau ca să-mi primesc banii înapoi, ar trebui să le trimit în… UK. Aici, da, e vina mea, că nu am citit termenii și condițiile. Dacă aș fi citit, aș fi știut. Scrie clar, negru pe alb, clientul trimite pachetul în UK și suportă costul transportului. Vă dați seama că, la 135 de lei, cât am dat pe sandale și transport, nu mă apucam să dau zeci de lei pe transport pentru retur. Am decis să opresc sandăluțele, în speranța că-i vor fi bune anul următor.

Mă relaxez. Nu e mare pierdere. Dar ce facem mai departe, că tot nu avem sandale? Mai mergem o dată la mall, deși știam că modelul roz nu este sigur în magazinele de la noi. De asta și ajunsesem la varianta comandă pe siteul NEXT. Hai să-i luăm copilului măcar modelul gri, chit că nu are unicorni și nu este nici pe departe la fel de frumos, dar măcar să aibă ceva care să nu o strângă și să fie cu sclipici! Ei bine, nici așa nu s-a putut. După vizita la magazinul din AFI am plecat cu un gust și mai amar. Nici măcar la cele pe gri nu au măsuri. De la 5 sar direct la 8.

Am luat mall-ul la pas, am intrat în cam toate magazinele în care știam că am putea găsi încălțăminte pentru copii și, într-un final, am găsit ceva asemănător, roz, cu sclipici, la Bigstep. Mare bucurie pe noi! Mare bucurie și pe Maria, care acum are sandale cum și-a dorit. Le merită. Este un copil bun căruia rar i se pune pata pe ceva. Atâta și-a dorit sandalele astea, că aș fi dat oricât și orice să le aibă. De asta nici nu am fost foarte atentă când am plasat comanda online. Sunt fericită și liniștită că am rezolvat. Nu-mi pare rău de bani, mai ales că mai mult ca sigur îi vor veni la anul acele sandale. Îmi pare rău doar de lacrimile ei, de dezamăgirea ei.

Pentru a evita astfel de situații, mare grijă dacă vă gândiți să faceți vreo comandă pe siteul NEXT. Atenție la măsurile care nu corespund celor din tabel, atenție la returul pe care nu îl puteți face în România, lucru care mi se pare extrem de nedrept. Bonprix livrează din Germania, dar returul se poate face la o adresă din România. Așa mi se pare frumos și corect. La C&A și NEXT, nu se poate. Că nu se poate. Pentru mine, asta a fost prima și ultima comandă la NEXT.

Etichete:
Previous Post Next Post

Comments

  1. Răspunde

    Eneplacut sa se intample asta, mai ales cand e vorba de un copil care chiar isi doreste sa le poarte, dar bine ca macar sunt mari si nu mici ca atunci nu s-ar mai fi putut bucura de ele deloc. Mi se pare aiurea sa cumperi in Romania si sa faci retur in UK.

      • Nicolae Claudia
      • 17/07/2020
      Răspunde

      Da, e neplacuta situatia. Eu pentru copilasi nu comand online incaltaminte. Prefer sa merg cu ei in magazin si sa cumpar ce gasesc

        • Cristina Dragomir
        • 17/07/2020
        Răspunde

        Pai nu erau in magazin 😛 Si oricum nu am dus-o anul asta deloc in magazine.

      • Cristina Dragomir
      • 17/07/2020
      Răspunde

      e aiurea ca oricine, de oriunde, poate cumpara un domeniu .ro.

  2. Sunt frumoase pacat ca nu se potrivesc marimile!

      • Cristina Dragomir
      • 17/07/2020
      Răspunde

      Macar de le-ar masura corect, daca tot au tabel de marimi.

    • Asaftei Simona
    • 16/07/2020
    Răspunde

    Este bine că totuși ai găsit aici și i-ai luat ceva asemănător ,dar bine că -i sunt mari și nu mici ,că dacă erau mici chiar nu mai aveai ce face cu ele ,așa le poartă la anul viitor .

      • Valeria Chertes
      • 17/07/2020
      Răspunde

      Foarte neplăcut când se întâmplă așa dar bine că ați rezolvat.

        • Cristina Dragomir
        • 17/07/2020
        Răspunde

        Neplacut mai ales pentru pitica, eu m-am calmat rapid.

      • Cristina Dragomir
      • 17/07/2020
      Răspunde

      Mai mult ca sigur se vor potrivi anul urmator.

    • Anghelina Irina
    • 17/07/2020
    Răspunde

    Nu am comandat niciodata de la ei, dar e urâtă treaba

      • Cristina Dragomir
      • 17/07/2020
      Răspunde

      Eh, asta sa fie paguba!

    • Corina Cosa
    • 17/07/2020
    Răspunde

    am patit-o si eu , dar nu cu next asta . oricum , de atunci nu mai cumpar haine sau incaltaminte de pe saituri . mai cumpar doar cosmetice depe saituri de la care am mai cumparat si stiu produsele . bine ca macar ai gasit ceva asemanator.

      • Cristina Dragomir
      • 17/07/2020
      Răspunde

      Totul e bine cand se termina cu bine.

    • MIRELA BARBALATA
    • 17/07/2020
    Răspunde

    E neplacuta situatia, intr-adevar. E bine de stiut!

    Legat de marimi eu am patit ceva asemanator pe lush fashion. Le-am putut returna dupa vreo 2 saptamani si am fost si certata de o dna la telefon: chipurile masuratorile lor sunt foarte bune, eu nu am stiut sa aleg.

      • Cristina Dragomir
      • 17/07/2020
      Răspunde

      Mda, intotdeauna clientul este de vina.

  3. Eu nu comand online haine și pantofi, doar cosmetice și cărți. Din păcate, mărimile la copii sunt o adevarata problema, stiu cand cumpar pentru nepotica mea din Italia si Viena, o sun pe sora mea si o pun sa o masoare, ca eu stiu ce crize poate sa faca daca e ceva ce ii place, dar nu poate purta :))

      • Cristina Dragomir
      • 17/07/2020
      Răspunde

      nici eu nu prea iau online, dar ii placeau asa mult si in magazine nu erau…

  4. Răspunde

    oare or fi si marimi intermediare? gen 5.5? ca la adulti?

      • Cristina Dragomir
      • 21/07/2020
      Răspunde

      in tabel le au, dar pe site nu sunt disponibile

  5. mie mi se pare aiurea. eu le-am comandat din ro, pe site-ul care scrie in romana, nu:? deci clar e musai sa ai adresa de retur in tara…

      • Cristina Dragomir
      • 20/09/2020
      Răspunde

      de la ce credem noi ca e normal pana la ce practica ei….

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

0 shares
%d blogeri au apreciat: