O noua poveste cu Urgent Curier

Am o poveste noua cu Urgent Curier. O poveste din categoria „nervi din pricina serviciilor de doi lei”. Aveam o comanda de primit astazi, prin aceasta mirifica firma de curierat. Mentionez ca nu aleg eu cu ce companie de livrari lucreaza magazinul din care cumpar. Am platit transportul pentru a primi astazi un produs si, pana la ora 16:00, inca nu il primisem. Am sunat la domniile lor, la relatii(nu stiu de care) cu clientii, si ni s-a spus ca nu vine azi comanda, ci maine, desi coletul era de azi de dimineata in depozitul lor, deci ar fi putut fi lejer livrat azi. Normal ca nu exista nici o explicatie pentru asta si doamna de la telefon il mai suna si pe curierul din zona mea, desi apare ca produsul meu e la depozit, sa vada poate se intampla vreo minune si mi-l aduce azi.(O fi levitat coletul singur in masina).

pizap.com14345536139371Trecem peste faptul ca, in trei zile, coletul ajungea prin posta romana cu o taxa de 4 lei, nu cu una de 12 lei, si intrebam daca putem sa ne luam coletul de la depozit astazi pentru ca avem nevoie urgent de ce e in coletul ala. URGENT, exact ca numele lor. URGENT am primit si cosurile de cadouri de Craciun, fix pe 27, la doua zile dupa ce ar fi trebuit sa le ofer in dar celor dragi, din acelasi motiv ca si acum. Si atunci si acum am mers la depozit si coletul nu era acolo. Deci, ei habar n-au ce intra si ce iese din depozit.

Mi-au servit aceeasi scuza ca in decembrie: un curier a luat coletul din greseala. Primesc numarul curierului respectiv(responsabil de o alta zona) si cica sa il sun eu sa il rog sa imi aduca pachetul sau sa ne intalnim undeva. Nu numai ca faceti greseli, dar asteptati sa vi le si rezolve altii?  Nu mai bine va inchideti sandramaua si va apucati de altceva? La servicii de curierat sunteti la pamanat! Si asta nu e un incident izolat. Numai pe blog, in ultimele sase luni, am relatat trei astfel de situatii si astea sunt alea care m-au enervat la maximum de am ajuns sa scriu….

Dragilor, daca vreti livrare rapida, mizati mai degraba pe Posta Romana! E si mai ieftin si se misca si bine!

Etichete:

Related Posts

Previous Post Next Post

Comments

    • Mihaela
    • 17/06/2015
    Răspunde

    Am primit si eu doua colete azi, pe care le-am comandat ieri. Unul a venit cu Cargus si celalalt cu Fan Curier, fara probleme.

    • Ion Paula
    • 17/06/2015
    Răspunde

    La mine se descurca bine Urgent Curier, probleme am cu fan Curier, distribuitorul aduce coletul cand are el chef. :))))

  1. Răspunde

    Mai bine mai tarziu decat ca mine… Si eu am o experienta neplacuta cu o firma Curiero (nici nu stiu daca mai exista) si… un card bancar. Lucrurile puteau degenera grav din pacate pt „inteligentul” curier care s-a ofuscat ca l-am reclamat ca i s-a taiat 10% din salariu timp de 3 luni… sincer imi pare rau pentru el, dar mai rau imi pare pentru mine. Sa ii para bine ca nu si-a pierdut locul de munca. Povestea e urmatoarea: eu nefiind salariata la vremea aceea, am facut impreuna cu mama mea un card de cumparaturi pe numele ei si am asteptat sa imi vina cardul, si am asteptat…. si am asteptaaaaat mult si bine si cardul nu mai venea. Noroc ca cei de la banca mi-au trimis codul pin prin alta firma de curierat (Fan), altfel ma trezeam buna de plata fara sa folosesc cardul. Am sunat la banca vazand ca au trecut cateva zile de cand am primit pin-ul dar cardul nu si am primit un raspuns care m-a socat! Cardul a fost trimis in urma cu 2 saptamani (inaintea pin-ului) si a fost ridicat de un anume domn X care locuia pe aceeasi strada la alt numar (in conditiile in care eu stau la bloc, iar in adresa era figurat scara, apartament etc). Acel domn locuia la o veche garnizoana data acum in folosinta pentru fostii rezervisti sau ceva de genul… nu avea nici o legatura cu blocul, dar si-a permis sa-si insuseasca un card care nu era al lui! Mai mult, e pe doua nivele, deci nu se pune problema de Str X, nr y, ap z, et h… Reclamatia am facut-o direct la banca nu la firma de curierat. Culmea prostiei. Am primit cardul prin aceeasi firma de curierat si prin acelasi curier. Atunci a avut tupeul sa-mi reproseze de „perderile” lui financiare, ca are copii acasa, ca le-am luat painea de la gura, ca vai ce monstru de om sunt…! L-am intrebat senin, daca nu a gasit adresa (desi e singurul bloc cu apartamente de pe strada) de ce nu m-a sunat, iar mandrul domn imi raspunde: „Pai nu sunt obligat sa sun toti clientii” Chiar si asa plecai cu coletul, nu il dadeai altcuiva de la alta adresa in conditiile in care se vedea ca e vorba de ceva de la banca. Eu cred ca cei doi asteptau pin-ul. :)) Daca ti se pare SF sa stii ca mai am astfel de povesti, doar ca nu intentionez sa le scriu pe blog. As face trafic, dar nu vreau sa ma incarc negativ vazand mereu in top un articol care spune o poveste neplacuta!

    • sor
    • 17/06/2015
    Răspunde

    nu stiu ce sa zic despre urgent curier ca fiind angajat al firmei,doar ca lucrez de aproape un an la ei(curier) si nu am avut nici macar o reclamatie si pot sa zic ca ma inteleg perfect cu toate firmele cu care lucrez si oamenii de acolo,la fel si cu persoanele fizice la care le duc colete,fac tot posibilul sa fie bine pentru toata lumea,doar ca si persoanele la care le duc colete sunt uneori aiurea pentru ca ii sun si nu raspund sau sun la interfon si nu raspund si dupa ce avizez coletul cu destinatar lipsa si plec din zona respectiva sunt sunat de respectivii ca au fost acasa sau ca vorbeau la telefon si le trebuie coletul urgent. trebuie sa realizati si voi ca facem cate 50-60 de livrari pe zi,de la 10:00 la 15:00,ceea ce este foarte greu de realizat

      • cristina
      • 17/06/2015
      Răspunde

      Nu invinuiesc nici un moment agentii de pe teren, ci pe duduile de la birouri.

        • sor
        • 17/06/2015
        Răspunde

        esti prima persoana care zice acest lucru.si este cam adevarat

          • sor
          • 17/06/2015
          Răspunde

          zilnic sun la birou dupa anumite informatii si primesc doar aiureli si mai tin si oamenii dupa mine cate 10-15 min ca sa mi se zica ca nu stie ce si cum

    • Rotaru Gabriela Tatiana
    • 17/06/2015
    Răspunde

    Nu stiu ce sa zic,au fost si corecti dar mi-au facut si nervi o droaie,depinde de oamenii de acolo,de firma,habar n-am.

  2. Răspunde

    Eu nu am avut sansa sa lucrez cu ei deci nu pot spune nimic.

    • Oana D.
    • 17/06/2015
    Răspunde

    N-am avut probleme nici cu ei si nici cu altii. Doar o singura data, un curier mi-a cerut sa ma intalnesc cu el in oras sa-mi predea coletul, si cand i-am spus ca e platit sa vina la usa, s-a balbait si apoi a venit exact la usa mea. Dar nu mai tin minte exact de la ce firma era. S-a intamplat acum 3-4 ani.

    • Mara
    • 17/06/2015
    Răspunde

    heheheeeeee, dragonstar detine recordul raportului timp/distanta caci am primit un colet in 12 zile cu expediere din sector 2 pana-n sector 3 !!!

    • Hacman Mariana
    • 19/06/2015
    Răspunde

    Sincera sa fiu nu am avut niciodata probleme de acest gen,de obicei apelez la cei de la firmele Cargus si Fan Curier,dar na…niciodata nu se stie…..

    • Hacman Radu
    • 21/06/2015
    Răspunde

    Dupa parerea mea Cargus si Fan Curier sunt de cuvant,corecte…acum depinde …nu bag mana in foc pentru nimeni,dar na…noi nu am avut niciodata probleme cu livrarea coletelor…niciodata nu se stie,sper sa nu avem astfel de incidente…

    • Mihaica Iuliana
    • 28/06/2015
    Răspunde

    Si eu am avut aceeasi problema Criss, daca ii pot spune asa. Desi am primit pe telefon mesajul cum ca in cursul zilei x intre orele 9-17 voi primii coletul , nu a ajuns in ziua respectiva ci a doua zi cu noapte in cap, la ora 8:30 au fost la mine la usa, abia ma trezisem…si mai era si sambata, deci iti dai seama.

    • Mihaica Iuliana
    • 28/06/2015
    Răspunde

    Pana la ura s-au scuzat si mi-au spus ca nu se va mai intampla si au dat vina pe cei de la depozit cum ai spus si tu.

    • Oprea Alexandru
    • 28/06/2015
    Răspunde

    Eu nu le am cu din astea, dar Iulia a patit-o cu un colet…eu nici nu ma trezisem. Am ramas mirat ca vin asa de dimineata si mai ales sambata.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

0 shares