O experiență plăcută cu Lensa

ochelari de soare barbați Under Armour

Cu ocazia aniversării sale de 9 ani, Lensa are mari reduceri pe site. E drept că nu toate sunt 100% reale, că acolo unde ai reducere afișată de 70%, s-ar putea să ai doar un -40% real, dar chiar și așa, cel puțin pe modelele vizate de mine, am găsit cele mai bune prețuri. Soțul meu tocmai rămăsese fără ochelari, după ce vechea lui pereche de Sover a crăpat, așa că am profitat de ocazie și i-am comandat acești ochelari Polaroid. Am zis că e mai comod așa, știind că lui nu îi place să piardă timp prin magazine. Livrare prin easybox, la 7.49 lei.

Ochelari de soare barbati Polaroid PLD 2042S FAE reducere 50%

Din păcate, deși modelul ales de mine este tare fain și în genul lui, ne-am trezit că trebuie să returnăm produsul. Nu știu de ce, se vedea foarte urât pe fața lui. Bine, știu. Are capul mare. Ca mine. Deși ochelarii nu îl strângeau la propriu, brațele se vedeau tare ciudat. Nu cred că mă pricep să vă explic.

În fine, nu erau de el. Trebuia făcut retur. Mă uit pe pagina cu termeni și condiții pentru retur și constat că pentru a returna un produs trebuie completat nu știu ce formular. Am fost tare dezamăgită pentru că mă așteptam să-i pot returna într-un magazin fizic, ori acolo nu scria nimic de așa ceva. Ba, mai mult, nu se specifica nici care sunt costurile pentru retur.

Le scriu celor de la Lensa pe pagina de Facebook. În câteva ore, primesc răspuns. Returul prin curier se face gratuit. Doar completezi formularul de la ei și ei fac comandă la firma de curierat să ridice coletul de la tine. Dar, surpriza și mai mare, ochelarii se pot returna și în magazinele fizice. Pare-se că acest lucru este specificat pe alte pagini din site. Nu am stat să mă uit.

Ieri, ne-am luat frumușel ochelarii și am mers în showroom-ul Lensa de la Tineretului. Este un magazin mare, în care am dat peste oameni super ok. Am fost întrebați dacă dorim să primim banii înapoi sau să ne orientăm spre un nou produs. Am ales să trecem la probat ochelari. Destul de multe modele, dintre care să poți alege, dar oferta din magazin nu este la fel de bogată ca cea de pe site. Cel puțin, la ochelarii de soare. La cei de vedere, mi se pare că sunt mult mai multe opțiuni.

Totuși, trebuie să recunosc că este un showroom bine gândit, spațios, luminos, în care ai acces direct la produse. Nu trebuie să-i ceri lui tanti vânzătoarea al treilea model de ochelari de pe raftul al doilea de jos. Te servești cu ce vrei, probezi și, pentru a afla detalii despre produs, cum ar fi prețul, dimensiunile sau tipul de lentilă, ai la dispoziție mai multe calculatoare cu scanner. Chiar ne-a plăcut mult ca experiență de shopping.

S-a lăsat cu probat zeci de modele de ochelari, cu ramă metalică, ramă de plastic, pătrați, rotunzi, etc. În final, deși plecaserăm chitiți pe cu totul alt tip de ochelari, cel mai mult ne-au plăcut unii de la Hawkers și unii de la Under Armour. Mi-a revenit sarcina dificilă de a alege între cele două perechi de ochelari și am zis să fie aceștia de la Under Armour pentru că Hawkers mi s-au părut și puțin cam ieftini, și nici nu știu mare lucru despre brand.

Ochelari de soare barbati Under Armour UA RECON 807

De aici, totul a fost super simplu: am mers cu produsul ales la casă, unde s-au scăzut bănuții plătiți anterior pe ochelarii Polaroid returnați, am plătit diferența, am primit ochelarii și ne-am văzut de drum.

Ne-a plăcut totul la partida asta de cumpărături, de la atmosferă, până la personalul super fain. Reduceri am găsit cam la toate brandurile.

Mare bilă albă pentru Lensa. Eu nu prea am avut încredere în ei când a fost vorba de consultație pentru ochelari, dar mi-am schimbat părerea despre ei și la următorul control la ei mă voi programa.

Ca și concluzie finală, serviciul lor de probă virtuală pentru ochelari este util, dar nu perfect. Soțul probase modelul Polaroid și pe cameră se vedea bine. La întâlnirea față în față, ceva a mers prost cu brațele ochelarilor care stăteau ciudat. O să mă întrebați de ce nu am mers din prima în magazin, să probeze ochelari. V-am zis că era vorba de timp și comoditate. Dar mai este un motiv: în magazine nu sunt disponibile toate produsele de pe site. Chiar și ochelarii Under Armour pe care i-am luat noi, erau ultimii în showroom-ul de pe bulevardul Tineretului. Ulterior, am constat că nu mai erau în stoc nici pe site. Deci, dacă mergeam ieri în Lensa de la AFI, nu am fi găsit acest model. Plus că, online, e mai ușor să sortezi produsele în funcție de preț sau să identifici cele mai bune oferte.

Etichete:

Related Posts

Previous Post Next Post

Comments

    • Valeria Chertes
    • 06/05/2022
    Răspunde

    Sunt super drăguți.

    • mihaelanistor
    • 12/05/2022
    Răspunde

    Și sotul meu trebuie să probeze mai multe perechi pentru a găsi ceva potrivit, fiecare brand e diferit, așa că mereu optăm pentru vizita în magazinul fizic.
    E bine că totul a decurs ok cu returul, tine totul de bunavointa.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

0 shares
%d blogeri au apreciat: