Despre review-urile haioase de pe eMAG

De ieri, tot circula pe Facebook un link spre pagina unui produs special de pe eMAG. Este vorba despre un brad imens, care costă în jur de 13.000 de RON. Nu prețul și nu frumusețea îl fac așa de special, ca să fie distribuit așa de mult. Bine, sunt demne de luat în seamă și aspectele astea. Totuși, ceea ce l-a făcut vedetă este un review lăsat de un presupus cumpărător. Acesta povestește cum a ridicat el de la sediu un brad așa de mare, cum l-a dus acasă și cum l-a împodobit, dând o gaură în tavan ca să pună vârful la vecinul de la 3.

A crede că acea postare a fost făcută de un cumpărător, este ca și cum ai crede că Moș Crăciun chiar intră pe gaura cheii, mă scuzați că vă spulber visele! În cazul în care nu știți, pe eMAG, orice review postat la un produs intră într-un proces de moderare. Nimic nu apare pe site fără să fie aprobat de un angajat eMAG. V-ați gândit și voi, măcar o clipă, că asta este strategia lor de marketing pentru luna decembrie? De ce să nu facem noi ceva haios, să-i stimulăm pe creduli să dea share, că așa le place lor să distribuie fiecare chestie la care zâmbesc, să ne promovăm și noi gratis ofertele le brazi și decorațiuni de Crăciun?

Uite că le-a ieșit. Le-a ieșit și altora, care au pus linkuri de afiliat spre pagina respectivă. 300 de persoane care au intrat și au zâmbit la un review foarte fain imaginat au dat share, tot cu link de afiliat. De-aia unii fac bani și alții rămân cu impresia că tocmai au dat peste cel mai haios cumpărător de le eMAG!

Nu mi-e ciudă că nu mi-a dat mie prin cap așa ceva. Mi-e ciudă doar că suntem ușor de manipulat și nu doar în privința asta. Tot așa haioasă este treaba, știind că alții s-au folosit de tine?

Articolul de astăzi este un experiment. Vreau să văd și eu câte clickuri mai dați aici să vedeți minunea de review, acum că nu mai sunteți așa siguri că treaba asta este pe bune. La același produs mai sunt alte 5-6 păreri la mișto (unul spune că și-a luat tigaia la reducere la 20 RON dar e fericit că are brad de 13.999 RON, la reducere; altul e nemulțumit că nu i-a adus curierul până la ușa apartamentului și a trebuit să coboare el după brad).

Tags:

Related Posts

Previous Post Next Post

Comments

  1. Reply

    Strategia lor functioneaza, dar comisioanele stiam ca se iau din vanzare, nu din click.uri

  2. pai da, dar din 300 de clickuri, e cam imposibil sa nu faci si vanzari, mai ales ca, exceptand bradul asta, chiar au reduceri consistente la chestii de sezon.

    • Daniela
    • 10/12/2016
    Reply

    O strategie de marketing ,au de câștigat cei ce bună știință fac asta… noi suntem mici ..

    • Emilia Oana
    • 10/12/2016
    Reply

    Vine la pachet cu familia Fuego, mama lui urmând să îl împodobească în timp ce marele artist va cânta faimoasa melodie. :)))
    Am facut si eu un popas sa citesc comentariile

    • Butnaru Andreia Daniela
    • 10/12/2016
    Reply

    Am vazut si eu si am shar-uit link-ul..intradevar emag-ul are o strategie destul de buna assa in general si reuseste mereu sa mai pacaleasa cate un prost .. :)) scz dar si eu ma aflu printre ei :))

  3. Reply

    eMag-ul e cel mai bun la asa ceva! 😀

    • Gabryelle's Blog
    • 10/12/2016
    Reply

    Na ca si strategia ta a functionat foarte bine… m-ai facut sa dau click. 🙁 😀

    • stoica claudia
    • 10/12/2016
    Reply

    Am ctit si eu ,interesante comentarii .

    • Valeria Chertes
    • 10/12/2016
    Reply

    Normal ca am cazut in ispita.

  4. Reply

    Vaaai, dar cat am ras la acel review:))))))))))

  5. Reply

    Stiam ca e o strategie a lor de marketing. Era si usor sa iti dai seama. Am dat click tousi stiind ca tu ai link de afiliat, altfel nu le faceam trafic de pomana. De comparat nu cumpar. Poate daca o sa castig potul cel mare la loto! 😀

  6. Reply

    :))) M-ai facut curioasa si am intrat. Fain rau bradul dar poate face si de mancare la banii astia :))))))

  7. Reply

    Doamne fereste , ce oameni exista:))

  8. Reply

    Cat de haios. Trist, dar astia-s romanii!

    • Barbalata Mirela
    • 10/12/2016
    Reply

    Am vazut stirea la TV . Sincer pe mine m-a lasat rece 😛

  9. Reply

    Eu am plasat cu Paola vineri comanda. NU, n-am luat brad 😀

    • ghelbere elena
    • 11/12/2016
    Reply

    M-am amuzat copios. Au o tactica de a atrage clienti cat mai multi.

  10. Reply

    Mie nu mi se pare ca e nimeni fraierit. Oamenii sunt destepti, ori mie imi place cand sunt asa, mai ales daca implica si umor. Numai bine!

    1. Nu e vorba de dat click, ca si eu am dat 🙂 Curiosity killed the cat. E vorba de cei care au pus link de afiliat si au mizat pe dorinta oamenilor de a distribui. Daca ar fi spus ca e link de afiliat, mult mai putini le-ar fi dat share.

    • Stefania Medelet
    • 12/12/2016
    Reply

    Pe mine nu ma deranjeaza sa intru pe un link de afiliat, daca tot vreau sa fac cumparaturi online si cineva castiga cativa lei pentru faptul ca am intrat pe link-ul lui, de ce nu? De multe ori caut link-uri de afiliat atunci cand vreau sa comand ceva, nu pentru ca primesc eu vreo reducere, ci pentru ca pot ajuta pe cineva.
    Da, ma deranjeaza strategia de marketing facuta de unele site-uri online, dar asta se intampla peste tot, asta e datoria departamentului de marketing.

  11. Reply

    Sunt tare amuzante comentariile si unele chiar inspirate 🙂

    • nicolae claudia
    • 14/12/2016
    Reply

    sunt multe comentarii pe eMag la care mori de ras. il ultimul timp chiar am citit multe funny

    • Rotaru Gabriela Tatiana
    • 14/12/2016
    Reply

    Un review haios,strategie de marketing,asa-s romanii(unii din ei).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

0 shares