Avem premii. Cautam castigatori

Da, stiu: n-ai castigat in viata ta la concursuri si nici la Loto. E drept ca nici nu prea joci. Ar fi culmea sa mai si castigi. Macar o data in viata fa si tu o exceptie si participa. Norocul trebuie testat in permanenta pentru ca e schimbator. Si daca la Loto nu joci pentru ca nu iti place sa scoti bani din buzunar, aici nu ai nici o scuza. Nu pierzi decat cateva minute din viata si astea „cateva” nu inseamna nici macar 10. Daca nu ai nevoie de un aparat foto digital bun sau de un USB Flash Driver, nu citi mai departe!

Acum, haideti sa va explic despre ce esta vorba si cum putem castiga niste premii. Marketing Research Center desfasoara o tombola cu premii in perioada 15 martie – 14 aprilie 2013. Cine e aceasta companie? Nu e vreo firma fantoma si nici premiile nu sunt fictive. va garantez asta. De fapt, garanteaza pentru asta firma insasi prin statul de membra ESOMAR(The World Association for Research Professionals) si SORMA(Societatea Romana de Marketing si Cercetarea Opiniei Publice). Compania se ocupa cu sondaje si cercetari de piata in mediul online sau pe teren. Mecanismul de participare la tombola este cat se poate de simplu, astfel incat, oricine, de orice vasta,se poate inscrie. Ce se castiga? Un  un aparat foto digital Fujifilm si 10  USB-uri Flash Driver de 4 GB. Cum? Simplu: prin tragere la sorti; toata lumea are sanse egale prin inscrierea in baza de date a organizatorului. Ti se vor cere cateva date socio-demografice si personale in limita bunului simt. Nimeni nu iti va cere CNP-ul. Nume, prenume, adresa de email, sexul, data nasterii, adresa, ultima scoala absolvita, venitul estimat al familiei si starea civila. Cam astea sunt cerintele pentru a te inscrie in sistem. Iar ca ultima cerinta esti intrebat daca esti de acord sa primesti pe viitor invitatii la sondajele realizate de organizator.

Ce castiga firma? Isi realizeaza o baza de date care va fi in perfecta siguranta. Nu se vor divulga datele tale altor companii sau persoane. Vor fi pastrate pentru a vi se trimite invitatii la urmatoarele studii in al caror profil va incadrati, in functie de ce veti completa astazi la inscriere. Au nevoie sa va stie varsta si alte detalii pentru ca spre exemplu, eu, ca femeie nu am de ce sa primesc un sondaj destinat barbatilor sau o persoana de 19 ani sa primeasca un sondaj pentru pensionari.
Ce castigi tu? Prin simpla inscriere vei intra in tragerea la sorti pentru premiile mai sus amintite. Asta ca prim pas. Dar, pe viitor, ai sansa si la alte premii in produse sau bani pentru ca fiecare viitor studiu desfasurat de MEDNET Marketing Research Center va veni si cu o tombola cu premii.

Si acum, sa trecem la treaba! Intra in Panelul Online al Mednet Marketing Research Center si in doi timpi si trei miscari iti asiguri loc la tombola. Daca nu ai facut inca febra musculara de la cele trei miscari de mai devreme, mai fa una si da-le si un like pe facebook. ca sa le supraveghezi de aproape activitatea. Si lista de castigatori va fi postata acolo.Te bagi? Parca te si aud: „oricum nu castig eu, ca sunt ghinionist”. Dar am doua argumente: daca ai pierdut atata timp sa citesti tot articolul nu mai conteaza trei minute in plus si in cazul in care norocul depinde de o inscriere, atunci norocul ti-l mai faci si cu mana ta. Ca tot mereu aud „eu nu castig nimic niciodata” si daca intreb cand a participat ultima data la un concurs sau o tombola, imi spune ca nu participa ca nu are incredere.

Let’s go!

Previous Post Next Post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

0 shares