Faci BUZZ si castigi!

Lectia de astazi: cum sa primesti produse gratis pentru testare. Cand zic testare nu ma refer la 2-3 mostre de crema, cum credea o amica de-a mea. Adica, daca o companie doreste sa iti faca cunostinta cu noua reteta de branza, nu o sa iti trimita un cubulet de 10 grame de branza, ci produsul asa cum este el pus in vanzare.


Cum ajungi sa testezi gratuit produse? Prin BUZZStore.

BUZZStore este o agentie care se interpune intre noi clientii si companii, incercand sa ne aduca mai aproape unul de altul. De ce? Pentru ca parerea ta conteaza pentru dezvoltatorii de produse si servicii: conteaza atat prin prisma imbunatatirilor pe care le poate aduce unui produs sau serviciu ca urmare a feedback-ului dar conteaza si reclama din gura in gura pe care tu o poti face(asta se intampla atunci cand te apuci sa ii spui unui coleg cat de bun e produsul cumparat de tine)

Ce ai tu mai exact de facut? Dupa ce te-ai inscris in comunitate si ai activat contul(prin accesarea linkului primit pe adresa de e-mail folosita la incriere) si completat datele personale(care iti garantez ca sunt in siguranta), nu uita de completarea micului chestionar de inceput(un soi de “sa facem cunostinta”). Altfel, platforma nu va stii ce campanii sa iti aloce. In momentul in care o noua campanie este disponibila, vei primi un mail in care vei fi instiintat ca trebuie sa intri sa te inscrii in campanie raspunzand la cateva intrebari prin care se va stabili daca esti sau nu eligibil pentru a participa. Cand inscrierile se incheie, conform profilului tau(incluzand datele socio-demografice din chestionarul initial), se analizeaza daca te incadrezi sau nu pentru campania respectiva. In caz de raspuns afirmativ, vei primi acasa produsele alocate campaniei.  De aici, totul depinde de tine: trebuie sa iti spui parerea sincera despre produsul sau serviciul testat, prin intermediul site-urilor de socializare sau blogurilor. Fii lider de opinie in grupul tau si ai numai de castigat!

Ce castigi mai exact? In primul rand, produsele gratuite spre testare. Mai mult decat atat, pentru fiecare campanie sau sondaj la care iei parte, vei fi recompensat cu puncte de BUZZ pe care le poti transforma ulterior in bonuri cadou si/sau cadouri oferite de parteneri. Cand bilantul contului ajunge la 1000  puncte de BUZZ  poti transforma punctele in bonuri cadou (1000 de puncte de BUZZ =100 ron). Cu bonurile cadou poti achizitiona diverse produse din magazinele care accepta bonuri valorice.

Ce se asteapta de la tine? Sa socializezi! Unde iti place tie. Pe facebook, pe Twitter, pe blog. Sa spui tuturor ce ai testat si cum ti s-a parut. Nimeni nu urmareste laude false sau lingusiri pentru companii. Ceea ce se doreste de la tine e o parere sincera. Ca BUZZer, opinia ta este importanta! Respecta acest lucru impartasind prietenilor doar pareri oneste si în cunostinta de cauza. Nu trebuie sa vinzi nimic! Doar sa impartasesti pareri despre produse primite gratuit. Stiu ca iti place asta, asa ca nu te mai retin cu alte detalii. Si, o alta veste buna e ca, pentru a participa, trebuie doar sa ai peste 16 ani.

Daca esti o persoana curioasa si iti place sa testezi noi produse si servicii aparute, iti place sa comunici cu prietenii direct sau prin internet (retele sociale, blog), alatura-te comunitatii BUZZStore aici!

Ce ne mai place facebook-ul! Am ceva numai bun pentru voi: o sa il numim Test, Like, Share & Win. Pentru asta trebuie musai sa faci doua lucruri inainte de toate: un like paginii de facebook a BUZZStore si un cont confirmat si completat pe BUZZStore.ro.
Detalii si in filmuletul de mai jos:


Update `3 iulie

Pentru ca multi din cei carora le-am prezentat platforma au fost sceptici, avand in spate exemple de alte site-uri care le promit un numar de centi pe un click sau eu mai stiu ce altceva, am decis sa ma afund putin mai tare in problema.
Marketingul praticipativ nu l-au inventat romanii. El vine din America anilor 2000 si cred ca ati inteles deja ca implica principalul avataj de a putea testa gratuit produse si servicii. Tu le obtii fara nici un cost dar compania care le ofera, va avea mult de castigat pentru ca noi, cand suntem incantati de un produs, incepem sa trambitam despre el, fie pe marginea drumului, pe blog sau pe facebook. Iata ce declara fondatoarea: “Ne dorim sa convingem companiile sa adauge la mixul lor de comunicare cea mai puternica forta de influenta: recomandarea unui prieten. Credem ca astfel companiile pot transforma like-urile in vanzari pentru ca punem la dispozitie instrumente si contextul necesar de a starni conversatii autentice si eficiente in jurul unui produs in grupul lor de prieteni sau online. In functie de targetul campaniei, alegem din baza noastra de buzzeri, aflata in continua crestere, consumatori pasionati, dornici de a avea o experienta personala utilizand produsele, si de a impartasi si altora parerea lor despre acestea”. (sursa citat Wall-Street.ro)
Nimeni nu se joaca cu datele noastre pentru ca nu e o firma fantoma. Datele fiscale ale site-ului, le puteti gasi in footer si tot acolo, in termenii de confidentialitate, compania isi ia angajamentul sa respecte intru totul legea privind confidentialitatea datelor.  In spatele proiectului, este o munca de 4 ani a Adelinei Pasat, fost director de marketing al Germanos si fost editor sef al publicatiei “Salut Generatia Pro”. Aceste date pot fi verificate oriunde pe Google si va dau drept punct de pornire acest articol de pe Wall-Street.ro pentru va face ma increzatori. Cred ca stiti ca lor nu le plac tepele si le dau in vileag rapid. dar sa le mai si promoveze.
Altii, va temeti de spam. Nu exista asa ceva. Eu am cont cam de o luna si nu am primit nici macar un mail. In schimb, compania este foarte activa pe pagina de facebook. Au avut si aici un concurs, unde a castigat o buna prietena de-a mea si si-a primit deja premiul. Un motiv in plus sa am incredere si sa va recomand site-ul fara nici cea mai mica strangere de inima.Update 26 iulie
Am fost selectata pentru campania Gerlinea si voi primi gratis acasa produse in valoare de peste 195 de lei. Abia astept sa le incerc si sa buzzuiesc tare si clar!Update 1 august Am primit produsele Gerlinea. Cautati si veti gasi pe blog filmulete cu si despre produse.

Related Posts

Previous Post Next Post

Comments

  1. Reply

    il folosesc de putin timp, dar, dupa cum poti citi in update, este ceva serios nu praf in ochi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

1 share