Cine este Digital Fairy?

Digital Fairy

„Digital Fairy, adică  „Zâna Digitală”, nu este o persoană, ci un concept. Reprezintă prototipul femeii antreprenor în era digitală  post pandemică. Și nu, nu facem discriminare, deoarece mulți dintre clienții noștri sunt bărbați, însă  estetica predominantă  este feminină, minimalistă, modernă. Am trăit prea mult într-o lume a webdesign-ului conceput predominant de bărbați, așa încât dorim să  aducem stilul elegant și feminin în mediul online românesc.

Acum când atât de multe activități s-au mutat în online este nevoie de un upgrade al stilului în ceea ce privește prezența în online. Deși tehnologia și arta, căci până la urmă  design-ul este o artă, au evoluat extrem de mult, încă  există  foarte multe site-uri „preistorice” dacă  le pot numi așa.

Făcând o analogie istorică, dacă  tot am deschis subiectul, simt că  site-urile multor antreprenori  sunt precum oamenii la începutul istoriei, când purtau haine doar pentru a-și acoperi corpul, fără  o estetică anume. Așa și aceste site-uri au doar forma unei broșuri digitale, însă fără  o estetică, o strategie de marketing și conținut bine puse  la punct, aceste site-uri nu convertesc vizitatori în clienți.

Însă cum spunem noi la Digital Fairy, „Schimbăm lumea, câte un site pe rând”.”

Cum a apărut Digital Fairy?

„Povestea este una destul de drăguță  aș  putea spune, întrucât acest proiect a apărut neplanificat”, spune fondatoare Digital Fairy, Cristina Dobri.

„Deși am absolvit un colegiu național la specializarea mate-info intensiv info, apoi am absolvit și facultatea de „Știința Calculatoarelor”, cum se numea pe atunci, programarea web mi s-a părut întotdeauna prea strictă pentru mine, care sunt un spirit liber și creativ. Asta până  când am hotărât că am nevoie de câteva site-uri pentru proiectele la care lucram și am realizat că temele din WordPress nu oferă o foarte mare varietate stilistică  și sunt restrictive din punct de vedere creativ(al design-ului). Așa că am căutat soluții pentru a avea un site deosebit din punct de vedere estetic, dar și complet funcțional. Iar când am găsit „formula magică” mi-am spus că  trebuie să  o împărtășesc și cu alte persoane. Așa a apărut Digital Fairy; „Bringing magic into your business” este motto-ul nostru. Și nu, nu folosim cuvintele în engleză deoarece suntem snobi, ci pentru că, pe viitor ne dorim să facem acest brand internațional.”

Ce aduce nou Digital Fairy pe piața de webdesign din România?

„Ah! Sunt atât de multe! Nu știu cum aș putea să le enumăr fără  să  pară  că mă  laud, însă  am să zic franc: unicitate! Da, Digital Fairy este un concept unic în România cel puțin până  la ora actuală. Iar acum vei întreba „Ce face unic conceptul Digital Fairy?”

  • Fiecare site are un design unic, special creat și adaptat stilului și personalității fiecărui brand sau antreprenor în parte.

  • Site-urile create de Digital Fairy nu folosesc template-uri WordPress care sunt folosite de alte sute sau chiar mii de site-uri. Fiecare design este unic. Iar libertatea creativă  în cazul site-urilor create de noi este nelimitată. Te provoc să îndrăznești să  îți imaginezi site-ul perfect, iar noi cu siguranță  îl putem realiza!

  • Avem un sistem structurat semi automatizat, realizat de noi pentru a eficientiza comunicarea cu clientul, dar și întreg procesul de creație/realizare a site-ului. Și ca să  ai o idee mentală  asupra acestui concept unic, imaginează-ți un plan pas cu pas, pe o platformă  online, gratuită  pentru tine, unde există  un roadmap structurat în care să  îți adaugi conținutul text și imaginile/video-urile. Iar fiecare modificare poate fi văzută  de echipa noastră  în timp real. Fără  mesaje și email-uri lungi și ore întregi de timp irosit pe comunicare ineficientă!

Un alt lucru pe care l-am făcut cu drag pentru vizitatorii site-ului nostru, www.digitalfairy.ro, sunt ghidurile practice gratuite în format PDF editabil care pot fi completate atât pe laptop cât și pe dispozitivele mobile AICI. Ghidurile abordează  aspecte extrem de importante, care stau la baza creării unei afaceri, precum „Profilul clientului ideal” „Vocea brandului”… etc, deoarece ne dorim să  educăm clienții, nu doar să  le vindem serviciile noastre.

Care este cea mai bună  metodă  de contact?

Cu siguranță prin intermediul site-ului. Fie că  este vorba despre formularul de contact, unde ne poți trimite un mesaj direct către căsuța noastră de email, formular pe care îl găsești în josul fiecărei pagini, sau prin formularul de programare automată  a unei consultații gratuite, „Discovery Call” așa cum este numit pe site. Astfel vei putea programa automatizat un apel gratuit pe Zoom, alegând din calendar ziua și ora disponibile care ți se potrivesc. Ai programat primul tău Discovery Call deja? Dacă nu poți programa acum unul AICI.

Etichete:

Related Posts

Previous Post Next Post

Comments

    • Valeria Chertes
    • 30/08/2022
    Răspunde

    Foarte interesant.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

0 shares
%d blogeri au apreciat: