5 lucruri care nu îmi plac la Pepco

magazin Pepco

Este cineva care să nu fi auzit până acum de Pepco? Deși este unul dintre magazinele pe care îl vizitez destul de des, trebuie să recunosc că fac treaba asta doar datorită prețurilor mici. Altfel, Pepco nu este deloc unul dintre magazinele mele preferate. Sunt destule lucruri care nu îmi plac la el. Iată și care sunt acestea!

Stocul mic de produse

Au stocuri foarte mici la produsele din portofoliu. Când se schimbă oferta și vine cu ceva interesant, cum au fost pijamalele cu Mickey Mouse din perioada asta, nu găsești nimic la raft, nici măcar în prima zi a ofertei. Treaba asta este destul de urâtă, mai ales ca au și reclame televizate, cei mici văd produsele, le cer și tu nu ai de unde să li le iei. În general, singura marfă disponibilă este cea din magazin. Nimic în depozit. Asta mi se pare foarte aiurea. Mereu doar ce este la raft…

Deteriorarea materialelor cu dispozitivele antifurt

Nu o dată mi s-a întâmplat să cumpăr produse din categoria haine și să fiu nevoită să fac retur atunci când am constatat că materialul a fost găurit la propriu cu dispozitivul antifurt. Acele acelor dispozitive sunt destul de groase și strică materialele (nu toate) când sunt înfipte în ele. De la o găurică mică, imediat se duc ochiurile. După prima spălare nu mai poți folosi acel produs decât cârpit. Am sesizat acest lucru în mai multe rânduri și angajatele spun că asta e politica și că nu le pot pune în altă parte (etichetă, de exemplu). Înțeleg de ce, dar trebuie găsită o soluție.

bottegaverde.ro

Lipsa unor dulapuri pentru bagaje

Ești obligat ca, la intrarea în magazin, să lași bagajele de mână. Corect. Dar unde le lași? Nu există dulapuri închise sau o minimă organizare a ceea ce este mai degrabă raftul de bagaje. 10 oameni își pun pungile la grămadă, pe un raft. Asta dacă e loc pe raft. Dacă nu e, o lași pe jos. Nu ai măcar un cartonaș cu număr și nimeni nu verifică cine ce pune și ce ia. Practic, pot lăsa acolo sacoșa și, dacă îi place cuiva ce vede în ea, o ia și pleacă.

Coada de la casă

Nu este mereu, dar după-amiaza, de obicei, e cam nelipsită. Când este aglomerație mare, cu coada până în jumătatea magazinului, întrebi de ce nu se mai deschide o casă și ți se spune că nu sunt angajați. În realitate, 2 sau 3 fete se țin de mânuță la țigare. Chiar e nevoie ca toată lumea să fumeze în același timp? Sunt de acord că trebuie respectate aceste drepturi ale oamenilor, dar nu cred că au nevoie să-și aprindă una alteia țigarea.

Sistemul de retur

Produsele defecte au fost de obicei motivul pentru care am apelat la retur. Cel mai des tocmai materialele găurite de dispozitivul antifurt m-au dus înapoi în magazin. În ultima vreme, nici nu mai plec cu produsul acasă până nu-l verific. Ca să faci retur la Pepco, trebuie să-ți strigi în gura mare datele personale prin magazin. Adică unii nu pot colecta niște amărâte de adrese de mail și ei cer serie și număr de CI, pe care le trec pe un bon care nu știu unde ajunge, doar pentru retur. Sunt date extrem de sensibile și nu știi în ce scop sunt colectate și pentru cât timp vor fi prelucrate. Angajații nici nu au auzit de GDPR.

Cam asta îmi displace mie la Pepco. În rest, prețurile sunt mai mult decât bune și produsele destul de calitative. Am multe lucruri cumpărate de la ei (produse pentru bucătărie, jucării, hăinuțe pentru copii, decorațiuni, textile pentru casă) și clar voi mai vizita magazinele, doar că mi-aș dori o experiență ceva mai plăcută la cumpărături. Menționez că magazinele frecventate de mine sunt cele din București (Pucheni, Cora Alexandriei și Vulcan Value Center).

Tu ce cumperi cel mai des de la Pepco? Ai ceva să-i reproșezi?

Etichete:

Related Posts

Previous Post Next Post

Comments

    • Valeria Chertes
    • 11/05/2021
    Răspunde

    Adevarat sunt si plusuri și minusuri.

    • Asaftei Simona
    • 11/05/2021
    Răspunde

    Și eu îmi fac destul de des cumpărături din Pepco mai ales hăinuțe pentru fetițe și jucării și sunt in mare parte mulțumită de calitatea lor și la prețul care este sunt super ok ,dar exact așa am pățit și eu cu chestia aia antifurt să fie găurit un tricou ,dar nu de la Pepco ci din Chineji l-am cumpărat .

    • Sorina
    • 12/05/2021
    Răspunde

    Eu sunt din Călărași. Aici , probabil avem un manager, ceva, zonal mai atent …. de câte ori am fost, dacă erau mai mult de 3 persoane la rand, imediat se deschidea o alta casă. Nu cumpăr textile…doar de casă (căni, ghivece, plasticuri,etc). Preturi f bune . Legat de bagaje, asa este și aici…nu exista dulap și nici rafturi…. bagajele sunt lăsate pe jos sau cine este mai isteț, le pune într-un cos. Dar nu le păzește nimeni…

  1. Răspunde

    Este bine de stiut, multumesc pentru informatie!

    • Oana
    • 13/05/2021
    Răspunde

    Bine zici, am fost de câteva ori după ce am văzut reclamele TV cu diverse chestii, dar nici urma de produse în magazin.

  2. sincer, nu cred ca am avut vreodata probleme la ei, insa nu contest treaba cu coada. desi la noi nu sunt fetele afara la tigare, pur si simplu sunt doar 2, e lume multa… si aia e. asta stiu si eu, ca doar lucrez in comert. si noi avem momente cu o singura casiera, si e tare naspa, mai ales cand e aglomerat

      • George
      • 26/02/2023
      Răspunde

      Urit și umilitor din partea Pepco Călărași. La schimbarea unui produs cu un altul de mărime diferita a trebuit sa plătesc produsul de doua ori, și sa aștept returnarea banilor pe card duar pentru ca am folosit un card și nu chessi. Nu am cumpărat produsul online, ca să se procedeze asa. Nu am mai intilnite asa ceva nicăieri. Mati pierdut ca client, sa va fie rușine!

        • Cristina Dragomir
        • 26/02/2023
        Răspunde

        Au o polititca de retur absolut oribila.

  3. Eu nu prea cumpar de la ei, dar am apreciat mereu varietatea oferită.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

0 shares