6 motive să preferi cazarea în regim hotelier

cazarea în regim hotelier

Nu sunt genul care călătorește prea mult, nici măcar în țară. Sigur nu merg în vacanță așa de des cum mi-aș dori, dar, atunci când merg, am piticii mei și nu prea aleg pensiunile sau hotelurile, preferând cazarea în regim hotelier. Din multe puncte de vedere mi se pare mult mai avantajos așa. Și atunci când soțul meu merge în deplasări de serviciu, prin țară, caută tot cazare de acest tip. Indiferent de destinație, tot mai multe persoane preferă să închirieze apartamente in regim hotelier. Iată și care sunt avantajele de luat în considerare.

Tarife mai mici decât la hotel

Nu contează că mergi la Satu Mare sau că vii la București.  În orice oraș, varianta cazării în regim hotelier este mai ieftină decât închirierea unei camere la hotel. Cu atât mai mult în capitală, unde prețurile la hotel chiar sunt foarte mari. Ca să vă dau un exemplu: firma în care lucrează unchiul meu a adus 3 angajați, de la Brăila la București, pentru școlarizare. Treaba asta dura 5 zile, timp în care oamenii aveau nevoie de cazare. Ce-au făcut ca să nu iasă foarte scump? Au închiriat un apartament cu 3 camere în zona în care se desfășurau și cursurile și au redus, cu ocazia asta, și costurile de transport pentru angajați.

Cazare în zone foarte bune

Atunci când i-am vorbit unei prietene despre preferința mea pentru cazarea în regim hotelier, ea mi-a replicat că, tarifele mai mici sigur se datorează și faptului că aceste apartamente nu sunt amplasate în zone la fel de bune ca hotelurile, că poate sunt mai la periferie, în cartiere mai puțin sigure și ai acces mai greu la mijloacele de transport. Nimic mai fals. Dacă vă uitați pe rocazare.ro, o să vedeți că garsonierele sau apartamentele listate acolo sunt în zone centrale, frumos amenajate, din care poți ajunge ușor în orice colț al orașului.

Mai mult spațiu

cazarea în regim hotelierLa hotelurile mai ieftine sau la pensiuni camerele sunt foarte mici. Eu simt că mă sufoc în ele. În schimb, dacă alegi să închiriezi în regim hotelier o garsonieră, ai prețul chiar mai mic, dar spațiu mult mai generos. Ai loc chiar să-ți faci exercițiile de stretching dimineața. Ai loc să primești 2-3 prieteni sau cunoștințe fără să-ți faci griji că vă veți împiedica unii de alții.

Intimitate și confort

Oricât de primitoare ar fi camera unei pensiuni, tot nu mă simt niciodată ca acasă. Nu ai frigider, nu ai mașină de spălat și uneori nu ai nici telecomandă pentru TV sau internet fără să suni să ceri parola. Poți uita de aceste neajunsuri atunci cânt alegi cazarea în regim hotelier. Ai tot confortul pe care ți l-ai putea dori și beneficiezi de intimitate. Nu stă cu ochii pe tine o recepționeră care să noteze de câte ori ai ieșit și ai intrat și nu se uită nimeni dubios la tine dacă vii cu un pachet de biscuiți în mână.

Facilități mai multe

Dacă v-ați uitat puțin pe apartamentele de pe rocazare.ro, sigur ați remarcat că toate sunt dotate cu bucătărie complet utilată, cu frigider și mașină de spălat, cu birou la care să se poată lucra confortabil. Acolo ai curățenie și proasoape curate, ai dotări ca la tine acasă.

Posibilitatea de economisi bani pe care la hotel i-ai da pe servicii

Cum ți se pare ideea de a-ți putea pregăti singur cina și a scuti 50 de lei dați pe o masă completă (asta la pensiunile ieftine)? Se poate când te cazezi în regim hotelier. Bucătăriile nu sunt dotate doar cu chiuvetă și cuptor cu microunde în care să poți încălzi mâncarea. Au și plită și hotă. Gătești ce vrei.

În baie ai mașină de spălat deci, dacă ți-ai pătat o cămașă, nu-ți încarci factura de cazare cu servicii de spălare.

Mai am și alte argumente în favoarea acestui tip de cazare. Ești taxat pe unitate închiriată, nu pe număr de persoane. Adică ai același preț și dacă iei un apartament cu 2 camere singur și dacă iei același apartament și stai cu 3 prieteni. Ba, mai mult, se pot și negocia prețurile de foarte multe ori.

De-asta mi se pare mie mai avantajoasă cazarea în regim hotelier. Voi cum vedeți lucrurile?

Etichete:

Related Posts

Previous Post Next Post

Comments

• Dana Lia
    Răspunde

N am luat in calcul pana acum,dar o sa am in vedere pe viitor..desi sunt usor sceptica

1. tu stii cel mai bine care iti sunt asteptarile si ce e pentru tine.

1. Răspunde

Mi se pare foarte avantajoasa aceasta cazare, mai ales daca pleci in vacanta cu familia. De una singura cred ca as prefera hotelurile clasice, dar daca ai sot si eventual un copil – doi, cazarea in aceste conditii iti ofera nu doar confort ci si posibilitatea de a asigura famileie multe lucruri cu costuri reduse. De exemplu daca ai un copil mic care murdareste un morman de haine in 2 zile, nu e nevoie sa te cari cu toata casa dupa tine ca poti sa ii speli la destinatie. daca vrei sa ii prepari doar lui un piure sau ceva sanatos, ai unde. O gramada de abantaje, cum spuneam, mai ales pentru familii.

1. la asta m-am gandit si eu prima data, la familii cu pitici pentru ca astea sunt problemele la care se gandeste si cumnata mea in timp ce viseaza la prima lor vacanta cu nepotica mea.

• Tatiana Sorina
    Răspunde

E perfect,la Bran merg des,așa e și acolo,poți să îți gătești ce vrei,am făcut și salata de bouef. Super articol!

1. Poate ai prins vreme rea de ai stat atata in bucatarie? 😀

• stoica claudia
    Răspunde

Foarte buna ideea ta mi se pare foarte avantajos.

• nicolae claudia
    Răspunde

e foarte interesanta ideea pt un concediu cu costuri mai reduse. Dar cum eu imi permit maxim un concediu pe an, prefer hotelurile all inclusiv..chiar nu vreau sa fac nimic in acea saptamana..vreau sa ma relaxez. Vreau sa cobor la masa si sa mananc, daca hainele se murdaresc, le arunc in valiza..

1. e confortabil sa le faca altii pe toate dar eu ma simt cam stanjenita la hoteluri si pensiuni, de asta prefer ceva mai ”ca acasa”.

2. Răspunde

Si eu prefer acest tip de cazare. Defapt cand merg in vacanta prefer sa o fac oarecum la plesneala. La mare in trecut inchiriam un apartament in Mamaia. Apoi am optat sa merg la Vila in Mangalia. Superb si acolo. Si noua ne plac mult camerele spatioase.

1. banuiesc ca la vila ati fost mai multi, nu? Iesi si ieftin si ai si distractie mai mare.

• Barbalata Mirela
    Răspunde

La mine pana acum nu a fost cazul dar nu se stie 😉 😉

• ghelbere elena
    Răspunde

Anul trecut cand am fost la mare, neavand bilet cumparat din timp a trebuit sa ma reorientez. Cu frica, drept sa-ti spun am inchiriat un apartament. Si da, ai dreptate. Am iesit mai ieftin, si unde mai pui ca am putut sa-mi fac tabieturile mele pe care le am dimineata.

1. ma bucur ca totul a iesit bine si ai gasit un apartament in care sa te simti bine.

• Remus
    Răspunde

Cred ca si flexibilitatea ar putea fi trecuta ca unul dintre motive, fiind relativ mai simplu sa anulezi sau sa muti o astfel de rezervare in comparatie cu o cazare la hotel prin booking unde o data ce ai facut bookingul, e mai greu sa nu pierzi bani daca anulezi cu 2-3 zile inainte in caz ca apare o urgenta..

1. despre asta nu stiam.

3. Răspunde

De cateva ori am inchiriat apartamente, dar sa stii ca tot nu m-am pus pe facut mancare sau spalat :))) Cred ca daca ma apucat sa fac asa ceva, imi disparea cu totul senzatia ca sunt in vacanta. Overall, a iesit mai ieftin decat la hotel, dar uneori mai complicat.

1. te cred, dar sunt si familii care merg in vacanta si prefera sa faca treaba asta 😀 Stiu eu sigur pe cineva. Nici eu nu m-as apuca de gatit, sincer. Poate sa cumpar niste semi-preparate sa le fac.

4. Argumentele aduse de tine sunt bune. Dar eu prefer cand merg in vacante cazarea la hotel. Pentru ca in vacanta nu vreau nici sa gatesc, nici sa spal haine. Imi place ca cineva se ocupa de curatenie in camera in lipsa mea.
    As alege cazare in regim hotelier doar daca as sta foarte mult undeva si in interes de servici.
    Dar pentru vacante, voi opta mereu pentru hotel.

1. fiecare alege ce i se potriveste mai bine, clar!

• Valeria Chertes
    Răspunde

Eu prefer acest tip de cazare, buna idee.

5. la aceeasi concluzie am ajuns sin oi in urma ultimei vizite la Brasov. a fost super si economicos tare, la final am fost surprinsi placut cand am tras linia. cu siguranta vom mai apela la asemenea servicii !

• Dincolo de nori
    • 04/03/2017
    Răspunde

Am folosit şi acest tip de cazare. De obicei când merg cu prietenii la munte, închiriem o vilă, o căsuţa. Totuşi, dacă nu cunoşti sau nu şi-a fost recomandată e cam la noroc. Părerea mea.

1. cam la noroc mergi la orice tip de cazare ca si la pensiuni am luat teapa de multe ori. In poze vedeai ceva si la fata locului dadeai peste altceva.

6. Răspunde

Aceasta metoda a fost promovată si la tv. Spuneau ca este mai ieftin.
    Eu mi-am luat bilete la Milano si am căutat si aceasta varianta de cazare. Se pare ca si in cazul asta cazarea este scumpa