Prima comandă pe Plantum și ultima

De câțiva ani, de când mama a început să aibă dureri articulare tot mai mari, am căutat în continuu fel și fel de produse care să-i aline durerile sau chiar să ajute la refacerea acelor cartilaje. Multe produse promit asta. Dacă am găsit până acum vreunul care să facă minuni? Nu.

Ăsta este și motivul pentru care am ajuns pe Plantum.ro, în căutarea de alte produse, pe bază de plante de data aceasta. Am răsfoit ceva vreme paginile site-ului și apoi am dat peste un pachet cu extracte naturale și cu o cremă – unguent contra durerilor articulare. Nu mai încercasem varianta extractelor naturale și mi-am zis că merită să încerc, mai ales că de tratamente sub formă de comprimate este sătulă. Nimic mai simplu, le-am pus în coș și am plasat comanda.

Nimic anormal până aici. Am așteptat comanda 2 zile. Aveam banii pregătiți și tresăream de fiecare dată când se auzea o mașină (când stai la curte, curierii au prins prostul obicei să claxoneze în loc să dea apel pe telefon). Nu citisem termenii și condițiile de pe site și, obișnuită cu alte site-uri care livrează rapid, credeam că așa va fi și aici. M-am uitat la ei pe site și așa am aflat că livrarea comenzilor se face în 24-96 de ore. Superb! N-aveam ce face decât să aștept.

Abia a treia zi m-a sunat o doamnă de la ei de la magazin, pentru confirmarea comenzii. I-am confirmat exact produsele pe care le comandasem apoi a început să-mi povestească (fix ca cei de la teleshopping) despre cât de minunat este masajul cu un anume ulei de cocos. Nu aveam loc de ea să-i spun că nu am bani de produsul ăla (pe care îl văzusem pe site și știam că este scump). Deși mă trezise din somn (nu toți ne culcăm înainte de 3 dimineața), a trebuit să stau să suport o prelegere despre minunatul produs și o mare dezamăgire la final, când am anunțat-o că nu-l cumpăr, de parcă așa ne fusese înțelegerea, ea să-mi zică povestea și eu să îi dau banii.

Ba, mai mult, la final a trebuit să confirm adresa și să-i dau codul poștal (dacă îl știu). I-am dat codul și s-a repezit să mă întrebe (foarte ofticată) dacă sunt sigură că e cu 5 la sfârșit, că ei îi apare automat 7 și, dacă e greșit codul, atunci se întoarce coletul la ei și au de pierdut. Really? Nu sunt chiar atât de idioată să nu-mi știu codul poștal! Proastă eu că n-am anulat comanda. Oricum, după 2 săptămâni de utilizare, nu am nici cel mai mic semn că produsele alea de la Plant Extract ar avea vreun efect. Plantum, să aștepți până voi mai comanda eu ceva de la tine!

Related Posts

Previous Post Next Post

Comments

  1. Reply

    Unii se cred mult prea buni si isi permit sa faca artificii de genul acesta. Nu prea am intalnit site-uri neserioase si imi pare rau de experienta ta. Poate ca mama ta ar trebui sa incerce produse cunoscute sau de pe urma carora are niste reviewuri bune.

    Mie imi este tare teama sa fac experimente pe mine si sa iau pastile de care nu stiu sau nu am auzit.

    1. Reply

      s-a saturat si de produse cunoscute, crede-ma.

    • ghelbere elena
    • 14/11/2016
    Reply

    Nu cumpar nimic daca nu am citit mai multe surse care sa spuna ca produsul este bun. Multi cauta sa-mi ridice in slavi produsele chiar daca stiu ca nu ajuta la nimic.

    1. Reply

      dincolo de produs, m-a deranjat mult atitudinea.

  2. Reply

    nu cumpar suplimente din astea din principiu, consider ca alimentatia si igiena vietii este solutia, niciun ban nu poate compensa ce distrugem noi.
    Din pacate multa lume cumpara si da….peste situatii ca astea ..

    1. Reply

      e adevarat dar cand ajungi la un punct in care nu stii ce sa mai faci sa scapi de dureri, ai lua orice.

    • Daniela Dodoi
    • 14/11/2016
    Reply

    Suplimente cu efect zero,nu ajuta cu nimic boala si nu stii ce inghiti.Nu le încerc chiar deloc.

    1. Reply

      Mai bine… Nu pierzi nimic.

    • Gabryelle's Blog
    • 14/11/2016
    Reply

    Pff, am patit si eu asa cu un magazin. Si i-am spus: Domnule, daca nu ai incredere sa ridic comanda, ramai cu ea si nu ma mai deranja cu astfel de intrebari. 😀

    1. Reply

      nu pot reproduce tonul pe care l-a folosit. Adica eu picasem atunci din jungla si aveam nevoie sa imi spuna ea codul postal.

    • Valeria Chertes
    • 14/11/2016
    Reply

    Si eu care credeam Cristina ca am sa aflu de ceva remediu minune ca si eu am aceleasi probleme si nu gasesc nici un medicament sau unguent minune.

    1. Reply

      nu mai cauta, nu exista!

    • Simona Mihalache
    • 14/11/2016
    Reply

    Am comandat si eu de la ei de vreo 2 ori si n-am avut probleme dar am si castigat o data la ei un voucher de 500 ron asa ca ma gandesc ca se gandesc ca le fac reclama buna asa ca se comporta ok 🙂 cat priveste problema cu produsele care nu sunt atat de bune pe cat spune ambalajul asta tine de producator pana la urma e ca si cum te-ai supara pe carrefour pentru ca uleiul de la bunica nu are omega trei cum spune pe ambalaj

    1. Reply

      da, produsul a fost ultimul despre care am mentionat. Aici mi-e clar ca nu este vina lor. Experienta de shopping insa nu a fost una reusita.

  3. Reply

    Ce prostie. Daca nu ucram in domeniu mai zicea. Codul postal nici nu e obligatoriu. Am trimis sute de colete cu posta fara cod postal si nu am avut probleme cu expeditia. Ce de la posta se ia dupa localitate-strada. Codul postal e necesat decat in cazul in care trimiti un colet post restant. Adica sa ceri tu sa il ridici de la un alt oficiu postal decat cel de care apartii.

    1. Reply

      in ultima vreme mai toti cer codul postal si nici nu stiu de ce pentru ca eu am platit si am primit produsul prin curier.

  4. Reply

    Nasol 🙁 nici nu am auzit de magazinul asta…

    1. Reply

      n-ai pierdut nimic, dupa cum poti vedea.

    • stoica claudia
    • 14/11/2016
    Reply

    Multumim de atentionare ,ca sa stim de unde sa cumparam online sau nu.

    • Oana D.
    • 15/11/2016
    Reply

    Acuma fara misto si fara sa-i fac reclama, Litomove este cu adevarat bun pentru durerile articulare si greutatea la mers din cauza articulatiilor afectate de vreme si de varsta. E adevarat ca-l testez gratis, dar imi voi face niste rezerve, sa-l am iarna la nevoie. Si e natural, extract de macese.

    1. Reply

      Oana, multumesc pentru recomandare. Este a doua oara cand aud de acest produs. Am sa-l studiez, promit.

  5. Reply

    Asta arata ca sunt disperati sa aiba clienti, dar habar nu au sa se comporte ca sa pastreze/atraga clientii 🙁

    1. Reply

      exact asta am simtit, ca sunt disperati sa vanda.

    • Barbalata Mirela
    • 15/11/2016
    Reply

    😀 😛 . Ce tare esti!!!
    Scuze, regret intamplarea dar m-ai facut sa rad. Nu am dat comanda de pe acest site. Nici nu stiam de ei 🙂

    • Tatiana Sorina
    • 15/11/2016
    Reply

    Asa trebuia sa faci,sa o anulezi. Numai nebune gasesti acum,parca ti le da degeaba.

    1. Reply

      m-ai facut sa rad, zau!

  6. pacat! eu nu prea cumpar asa, una-doua, mai ales suplimente de genul. chiar daca am probleme cu articulatiile, prefer sa strang un pic din dinti

    1. Reply

      la mama e poveste veche si durerile sunt mari…

    • dumittrescu raluca
    • 15/11/2016
    Reply

    TREBUIA SA O ANULEZI ,MAMA MEA ARE PROBLEME CU ARTICULATII ,DURERI MARI DAR I-AM CUMPARAT DE LA PLAFARE CREME ,ALIFII ,GELURI DESI MAJORITATEA ISI FAC EFECTUL PE MOMENT,CA SI PASTILELE DE DURERI SI ACELEA DIN PLANTE

    1. Reply

      macar sa le ajute sa mai scape de dureri…

    • Cris Tina
    • 15/11/2016
    Reply

    Nu am comandat nimic de la ei pana acum dar nu mi se pare in regula sa fii asaltata chiar asa de la primul contact. Din moment ce un client vrea doar anumite produse de ce sa incerci sa ii bagi pe gat altele? Mare greseala! Mai rau faci ca il poti si pierde nu numai sa il enervezi.

    1. Reply

      daaa, eu clar nu mai comand de la ei. Nu imi place sa fiu atacata cu oferte.

    • Nastase Marina
    • 15/11/2016
    Reply

    Draga mea….si mama mea a suferit tot din cauza articulatiilor, insa la un genunchi. Am incercat tratamente si ieftine si scumpe, unguente, pastile, geluri, creme, infiltratii…si din pacate am ajuns la ultima solutie care o mai putea lasa sa mearga…protezarea. Desi a trecut doar o luna de la interventie, merge spre bine. Suntem constienti ca va fi o recuperare grea, cu durere si durata… dar oricum statea in dureri, macar acum speram la mai bine. Multa sanatate mamei. Cat despre site-urile cu produse…fie ele naturiste sau nu, totul depinde foarte tare si de cat de grava este situatia. Cartilajele distruse complet…nu se refac cu nimic…fie ele produsele super revolutionare si “minune”.

    1. Reply

      Si mama are proteza de sold la piciorul drept si s-a recuperat greu. Vorba vine recuperat, Atata ca nu o mai doare asa tare dar curaj sa mai plece singura nu mai are. Mai nou au inceput sa apara dureri si pe la maini si genunchi…

    • Nicolae Claudia
    • 15/11/2016
    Reply

    Pacat..foarte urat din partea lor. Cu siguranta ca asa isi pierd multi clienti. Eu nu am facut nicio comanda la ei pana acum, dar cu siguranta nu voi face dupa cele citite. Si pacat de banii pierduti

    1. Reply

      N-am dat asa mult…

    • leonte elena
    • 16/11/2016
    Reply

    Cristina, draga mea! Nu este amuzant articolul, dar sa stii ca am ras. Am patit-o si eu de mai multe ori, nu numai o data. Asa isi pierd clientii rand pe rand. Cam lung termenul de preluare a comenzilor. Aici iar au de pierdut. Urmatorul aspect, ca a inceput sa-ti spuna de alte produse stiu si eu sa mi le caut si sa imi dau comanda de ce am nevoie, nu trebuie sa ma invete ea. Daca ii cerem eu parerea, atunci statea altfel. Din pacate, tot mai multi ne confruntam cu dureri articulare, pana si eu am momente de genul asta. Bunica mea, a incercat foarte multe produse de la cele mai scumpe pana la cele mai ieftine. Unguente, creme, pastile atat naturale. Cred ca conteaza si cat de agravata este problema. Daca sunt distruse complet, varsta inaintata este o problema poti sa-ti dai tu cu orice nu mai ai nici/o sansa! Nu am gasit ceva cu efect pe termen lung, doar local. Cei drept, nu stiu site-ul, dar poate au impresia ca sunt vazuti mai bine daca-ti spun si despre alte produse. Eu as fi anulat comanda daca o preluau asa greu.

    • Oprea Iuliana
    • 17/11/2016
    Reply

    Buna scumpa.Dupa o perioada lunga de timp am revenit sa citesc articolele tale. Tin sa te felicit pentru noul design al paginii. Cat despre aceasta pagina nu am cunostinte.

    1. Reply

      Bine ai revenit!!!! Multumesc mult.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

4 shares