Uite de ce nu gasesti produse cu ambalaj promotional atunci cand le cauti

Cei de la Milka au promotie noua la care se pot castiga o multime de premii pe care nu am sa stau eu sa le insir. Daca tot imi place ciocolata si asta se vede pe mine, am zis ca n-ar fi rau sa ma inscriu si eu. Pentru a putea participa trebuie sa cumperi ciocolata Milka pe al carei ambalaj sa se gaseasca sticker-ul promotiei in curs. In el se afla un cod pe care il introduci pe site sau il trimiti prin sms si poti castiga premii instant.

milka raspunde cu tandrete
sursa foto facebook.com/MilkaRomania

Toate bune si frumoase. Mergem sambata in Cora si ajungem la raionul cu ciocolata. Luam patru ciocolate Milka de la raft(cu sticker rosu cum stiam ca trebuie sa fie) si ajungem acasa. Cand sa bagam codul, surpriza…codul e gresit. Ma gandesc ca am tastat gresit vreo litera. Il bag a doua oara. Tot nimic. Ma uit la premiile afisate pe site si vad ca nu corespund cu premiile afisate pe eticheta promotionala de pe ambalaj. Promotia actuala se numeste “Raspunde cu tamdrete” si ambalajele noastre erau de la promotia “E OK sa ciocolata” incheiata in 2014. Ciocolata cumparata mai avea 5 zile si expira.

Ne-am intors in Cora sa vedem daca aveau si produse de la promotia actuala si nu le-am vazut noi. Am gasit doua ciocolate din promotia actuala, sute de ciocolate fara sticker si vreo doua-trei cutii de ciocolata la un pas sa expire, cu eticheta promotiei incheiate de un an, puse la vedere pentru a pacali. Nu va imaginati ca s-au sinchisit macar sa faca vreun discount care sa te dea pe spate. Era mai ieftina cu vreo 40 de bani decat restul sortimentelor. Ca sa fiu sincera, mi s-a scarbit de cate ori am incercat sa atragem atentia anjatilor Cora Alexandriei asupra a numeroase nereguli. Nu ai ce sa ceri! Acum, ca ai nevoie de ciocolata la promotie, nu o au. O baga dupa ce se incheie concursul si o sa o tina la vanzare pana la anul viitor, de Craciun.

Tags: , , ,

Related Posts

Previous Post Next Post

Comments

    • Catalina Dumbrava
    • 11/10/2015
    Reply

    Ce oameni neseriosi, ramai perplex 🙁

    • Dumitrescu Claudia
    • 11/10/2015
    Reply

    asa e,si eu am mai gasit produse cu promotii expirate,sau,uite, ce mi s a intamplat si mie,eu mi am luat 2 ciocolate tot milka si candam vrut sa bag codurile la unul din ele,imi zicea ca acela a mai fost bagat,desi nu era desfacuta eticheta,dar cineva l a introdus 🙁

    • Tudor Alexandra
    • 11/10/2015
    Reply

    Neseriosi, au ajuns sa egaleze Mega Image din punctul asta de vedere… Macar ai facut o reclamatie, ceva?

    • Andreea
    • 11/10/2015
    Reply

    Auch, uite de asta ma uit de 10 ori pe ambalaj ca sa citesc cand expira si alte chestii …. cu riscul de a il enerva pe prietenul meu ca stau 10 ani sa ma decid pana cumpar.

    • Vio
    • 12/10/2015
    Reply

    Cristina, angajatii (nu vreau sa iau apararea nimanui, dar am lucrat in comert) sunt obligati sa puna in fata produsele cu termen de valabilitate “mic”; acum…de au pe stoc produse de acest gen atat de “vechi”, e clar o problema de aprovizionare. In ceea ce priveste promotia Milka…chiar daca gaseai produse cu noua promotie, aveai toate sansele sa patesti ca mine:”cod utilizat”; prin urmare, cel ce e corect si plateste produsul e ignorat de organizator (desi ii trimiti poza, date de identificare si iti promite ca va reveni cu un raspuns), iar “trisorii” se bucura de reusite :)).

  1. Reply

    Si in Brasov e la fel. De multe ori am cautat produse participante la concursuri si n-am gasit, ba mai mult cei de la magazine se uitau la mine de parca vorbeam despre OZN-uri si ridicau din umeri.

    • Dodoi Daniela
    • 12/10/2015
    Reply

    Peste tot sunt cam aceleasi probleme,ca e Aushan,Carrefour sau Lidl.Pscalesla pe fata.Urat de tot.😒

    • Zgripcea Andreea Cristina
    • 12/10/2015
    Reply

    foarte neseriosi, 😀

    • Ardeleanu Anamaria
    • 12/10/2015
    Reply

    Neseriosi. Nu stiu cum sa-si vanda mai repede marfa ramasa… mizeaza pe faptul ca omul cumpara fara sa mai citeasca in totalitate ambalajul. Am patit si noi asa cu diferite produse:(

    • Ficea Adina
    • 12/10/2015
    Reply

    Îmi pare rău ca ți s-a întâmplat una ca asta….

    • Ficea Adina
    • 12/10/2015
    Reply

    Și eu urmăresc astfel de promoții și mi s-a întâmplat să nu găsesc produs cu un cod promoțional și nu știam de ce..

    • Ficea Adina
    • 12/10/2015
    Reply

    Sunt pe premiza dacă tot dau un ban barem iau unul care se încadrează în buget și e la o promoție, concurs…. Încerc….

    • Gabriela R
    • 13/10/2015
    Reply

    Ce bine de mine ca nu prea ma uit dupa promotii la dulciuri 😀

    • ghizdavu iuliana simona
    • 13/10/2015
    Reply

    Asa este si la noi in oras ,de cate ori cauti in magazine produse cu concursuri ,promotii ,nu le gasesti ,bineinteles apar dupa ce se termina concursul

    • Cristina Ana-Maria
    • 13/10/2015
    Reply

    Am participat anul trecut la una dar degeaba, nu am castigat nimic nimic!

    • Hacman Radu
    • 14/10/2015
    Reply

    asa-i la noi..toti urmaresc numai sa fure..nimic nu mai este cintit in tara asta…sa le fie rusine..am patit-o si noi cu prajiturele magura…

    • paola paola
    • 15/10/2015
    Reply

    Si eu am gasit cu greu., insa le-am gasit inainte de a incepe promotia 🙂

    • Rotaru Gabriela Tatiana
    • 16/10/2015
    Reply

    Asa-i la noi,unii sunt seriosi,altii nu,asta e!Tot inainte!

    • Oprea Alexandru
    • 20/10/2015
    Reply

    Cam asa procedeaza si cei de la Profi. Chiar nu imi place acest lucru. Mie mi s-a intamplat si cu ziarul Click…la concursul acela Click Mania, codul era deja razuit sub stiker.

    • Hacman Mariana
    • 22/10/2015
    Reply

    ASTA-I DE CAND LUMEA)))HOTI PESTE HOTI)))Pacat ca nu facem altceva decat sa ne facem tara de ras cu astfel de comportament,gesturi…Am patit-o si noi de aceea nu ma surprinde….asa ca mai bine ne lasam pagubasi,in situatia de fata nu avem nici o sansa)))

    • Mihaica Iuliana
    • 26/10/2015
    Reply

    Si eu am intalnit aceasta practica pana si in mall, sa nu mai spun al supermarcket sau chiar magazine mici de strada. Peste tot se face asta.

    • ramy
    • 19/11/2015
    Reply

    Va spun eu care este manevra….cunosc pe cineva care a. castigat peste 20 de premii televizoare,home cinema,nintendo…si ghici ce..e scula pe la Metro…de asta nu castiga adevaratii consumatori…daca Milka vrea intr-adevar sa faca un concurs corect ar trebui sa puna codurile pe interior ,nu la vedere…

    • ramy
    • 19/11/2015
    Reply

    Acum asta cum se numeste…inselaciune,abuz de functie….nu cred ,sau nu vreau sa cred ca Milka ,o firma atat de mare e partasa la asa ceva…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

61 shares