Impresii Pensiunea Regal Satu Mare

Pensiunea Regal Satu Mare

Acum vreo doua luni am avut o mica escapada, bineinteles cu sotul meu(se stie ca nu ies fara el), si am ajuns pe la Satu Mare. N-am avut mult timp de plimbarica pentru ca el era acolo  interes de serviciu dar am reusit sa vad putin orasul si parcul din care v-am lasat cateva poze intr-un articol anterior. Astazi a venit randul pensiunii in care am fost cazati sa primeasca un scurt review.

Pensiunea Regal din Satu Mare ne-a fost gazda pentru o noapte si locul in care am luat masa de seara. Nu mi-a placut din start pentru ca nu imi plac pensiunile amplasate stradal si care nu au o parcare sau o curte cat de mica amenajata. Am ramas totusi acolo deoarece cautam ceva ieftin si nici nu mai aveam rabdare sa colindam dupa alte pensiuni pentru ca eram foarte obositi. Contrar asteptarilor a fost destul de liniste peste noapte pentru ca nu era o zona intens circulata. Ca aspect, e cat de cat curatica pensiunea si mobilierul relativ nou(cel putin in camera in care am fost cazati noi.

Am avut TV si aer conditionat in camera dar nu am avut nevoie de a.c pentru ca a fost destul de racoare peste noapte. Cearsafuri curate, curat in camera fara pic de praf. La baie am gasit cateva minusuri cum ar fi o usa glisanta la dus prin care trece apa si te alegi cu „balta” in baie, lipsa unui suport pentru dus si a unuia pentru hartia igienica. Pentru conditiile de cazare eu as da nota 8/10.

bottegaverde.ro

Restaurantul de la parter este destul de spatios si, din cate am vazut in albumul foto se tin si nunti acolo. Salonul era amenajat frumos dar mobilierul nu parea prea nou. Trecem peste fetele de masa care sigur nu erau calcate(dar sa tinem cont ca suntem la o pensiune ieftina) si ajungem la preturile la mancare care mie mi s-au parut destul de mari la 12 lei pe un snitel si 7 lei pe o apa de 300 ml. Meniul are completari aduse din creion si stersaturi si, chiar si asa, cand am cerut castraveti murati, m-am trezit cu gogosari pentru ca nu aveau castraveti. La capitolul restaurant cred ca nota sase este suficienta.

In schimb, pentru pretul la cazare si pentru modul in care s-a comportat domnisoara care s-a ocupat de absolut tot(cazarea noastra, preluarea comenzii, servirea mesei si trezitul la ora 5 de dimineata pentru a ne deschide usa),acord nota 10. Per total, daca sunteti in trecere si va doriti cazare ieftina, pensiunea e o optiune buna. Poze nu am apucat sa fac pentru ca, dupa cum v-am zis, eram morti de oboseala dar gasiti voi pe internet ca sunteti copii mari.

Etichete:

Related Posts

Previous Post Next Post

Comments

• Catalina Dumbrava
    • 11/09/2015
    Răspunde

Lasa ca am fost noi acum in august cu niste prieteni la Siriu, am vazut pensiunea pe net, toate bune si frumoase. Cazarea relativ accesibila si cand am ajuns acolo, puffffff nu stiam cum sa plecam mai repede.

• Narcisa Flaviana
    • 14/09/2015
    Răspunde

Ei, și ieftin și bun, cam greu de găsit așa ceva în România! 🙂

• Hacman Radu
    • 19/09/2015
    Răspunde

Superba descriere, superb peisaj rar mai vezi asa minunatii! Nu ca vreau sa ma laud dar la noi in oras e la fel se frumos))).

• Gutu Adriana Maria
    • 21/09/2015
    Răspunde

nu am fost niciodata la Satul mare!! Dar poate voi avea ocazia vreodata sa ajung pe acolo ..pana atunci..te astept la mare!inca e vreme frumoasa!

• Gabriela R
    • 22/09/2015
    Răspunde

Este bine ca faci review-uri si pentru pensiuni! Eu una m-am saturat de locuri care par dragute in poze si cand ajungi acolo ramai dezamagit. Macar asa stim si noi unde mergem si unde nu.

• Hacman Mariana
    • 28/09/2015
    Răspunde

Trebuie sa recunoastem ca in tara noastra se gasesc multe locuri frumoase, orase , …ce merita vizitate! Foarte frumoa ai descris acea regiune!Te asteptam si la noi!

• Mihaica Iuliana
    • 28/09/2015
    Răspunde

Doamne cat de frumos este, imi doresc sa ajung si eu acolo sa cunosc acest oras si acest asezamant. Sper sa pot ajunge intr-o buna zi pe acolo si eu

• Oprea Alexandru
    • 30/09/2015
    Răspunde

Din poza prezentata de tine este frumos. Curiozitatea de a o vedea in realitate , insa este mare.