Cine n-are logo, sa-si faca!

Ce e un logo? N-am sa intru in definitii pe care le gasiti pe net. Logo-ul e parte din reclama unei firme. Doar parte din ea, nu e reclama in sine. Cealalta parte o constituie calitatea produsului sau serviciului pe care firma ta il ofera clientilor. Logo-ul este imaginea vizuala a firmei, este un mic semn grafic sau textual sau amestec de text si elemente grafice, o imagine reprezentativa pentru afacerea ta care, de cate ori va fi vazuta, va aduce aminte ca tu existi pe piata.

Daca v-as intreba acum care sunt cele mai cunoscute logo-uri ce mi-ati spune? Cred ca logo-urile Google, Facebook, Nike, Coca-Cola, Apple o sa mi le spuneti toti. Credeti ca mai intai au devenit cunoscute si apoi si-au creat un logo? Gresit! Cred ca notorietate si succesul lor sunt strans legate de logo-urile bine gandite si concepute. Cand intri intr-un magazin si gasesti doua tricouri, unul din bumbac de calitate si cu imprimeu dragut dar despre a carui firma nu stii nimic, si unul branduit cu “virgula” de la Nike, pe care il vrei? In care ai mai multa incredere? Tricouri vinde toata lumea, tricouri de calitate vand multi dar tricouri personalizate cu un logo care reprezinta imaginea unei firme longevive si de succes vand putini.

Ce intelegem de aici? Ca nu e suficient ca badea Gheorghe sa isi faca fabrica de tricouri si gata lumea o sa vina sa cumpere pe banda ca sa ii creasca cifra de afaceri. Badea Gheorghe trebuie sa personalizeze tricourile in asa fel incat logo-ul sa vorbeasca tuturor despre firma lui, despre calitatea produselor. Doi pasi sunt importanti. Primul este sa contacteze o companie de publicitate care sa se ocupe de creare logo firma si al doilea, cand firma va fi terminat de realizat in logo interesant si bine gandit(sa zicem o oaie verde, in loc de o puma neagra), sa aibe grija sa promoveze imaginea oii peste tot, asociata cu tricourile lui. Curand, nici nu va mai fi nevoie de o reclama intreaga, va fi suficient ca omul sa vada oaia verde intr-o vitrina sau pe un site, ca sa stie ca produsele lui sunt acolo.

Eu am dat un exemplu cu oaia verde. Nu stiu daca e o idee buna de logo pentru o firma, de vreme ce nu ma pricep la ceea ce inseamna design logo. Nu e o treaba pe care sa o poata face coana Tanta acasa, e nevoie de un profesionist care sa gaseasca cea mai buna reprezentare grafica a afacerii, cea mai buna combinatie de culori. Un logo bine realizat poate sa atraga clienti, iar unul facut de mantuiala sau chiar de prost gust, poate face mai mult rau decat bine afacerii pe care o reprezinta. 


Prin urmare, badea Gheorghe si toti cei care vor sa faca din afacerea lor una de succes, sa faca bine sa intre pe www.logo1.ro sa arunce un ochi peste portofoliul acestor profesioniti in domeniul crearii de logo-uri, sa vada ce firme au apelat la serviciile lor si cu ce designuri unice si geniale s-au ales, sa citeasca testimonialele de pe site si apoi sa sa-si comande un logo! Simbolul lui grafic trebuie sa fie usor de recunoscut si retinut, sa fie unic. Oricine poate face o mazgaleala pe care sa o numeasca logo dar numai un logo cu design profesional va transmite informatii corecte si complete. Cand procesul de generare al unui logo e pe mainile unui designer profesionist va iesi din prima ceva bun pentru ca el stie ce functioneaza si ce nu, ce fonturi si culori au impact pozitiv si ce te-ar prinde mai bine. Ca sa luam numai un exemplu de logo care a esuat, vedeti logo-ul de tara cu frunza care a nascut atatea discutii si care nu transmite ceva clar. 

Daca si voi cunoasteti vreun badea Gheorghe care isi construieste o afacere, spuneti-i ca, indiferent ce ar vinde, nu trebuie sa uite ca daca vrea sa ajunga numarul unu trebuie sa apeleze la siteul numarul 1 in materie de design logo-uri! Logo-ul naste branduri puternice si brandurile vand mai mult si mai bine.  Nu e de ajuns sa fii, trebuie sa fii diferit si usor de recunoscut! Ce te poate face mai usor de recunoscut decat un logo bun? 

Related Posts

Previous Post Next Post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

2 shares
%d bloggers like this: