Cum face DIGI concursuri?

Pe pagina de facebook a unei emisiuni difuzata pe DIGI24 a avut loc un concurs pentru care exista aplicatie special creata. In aplicatia aceea exista camp dedicat introducerii rapsunsului la intrebarea saptamanii, campuri pentru completarea datelor personale, camp de bifare a faptului ca esti de acord cu regulamentul si link catre acest regulament. Dupa o prima saptamana, in care sotul meu (titular de 2 contracte RDS), nu apare pe lista celor inscrisi pe motiv ca s-a inscris incorect. O duduie care se ocupa de pagina, e de parere ca inscrierea se face prin postarea raspunsului pe pagina sau trimiterea lui prin mesaj privat. In zadar te chinui sa ii explici domnitei inteligente ca pentru asta exista aplicatia unde eu bifez ca sunt de acord cu regulile concursului, ca ea o tine una si buna ca nu s-a inscris corect. Am inghitit-o si pe asta.
Mai mult decat atat, saptamana asta inscrierea a fost facuta si in aplicatie si prin mesaj privat si, desi raspunsul este cel corect, dobitoaca continua sa isi faca ambitiile si sa nu ii includa numele pe lista participantilor. Suni la ei de doua ori si ti se spune ca nu e nimeni la emisiune si nu ti se poate face legatura dar te asigura ca lista se updateaza pana la ora inceperii emisiunii. De parca eu am ciunga in par sa nu stiu ca sotul meu e inscris de luni si ca duminica trecuta la 10 dimineata au afisat si lista si castigatorul direct din burta, desi emisiunea se difuzeaza seara. Este evident ca angajatii se apara unii pe altii si ni se incalca dreptul de abonati de a participa la acest concurs. Si cui sa te adresezi pentru asta? ANPC? Pentru ce? E pierdere de timp ca o stiu de la ultima sesizare in legatura cu multe nereguli din contract. Ma adresez doar lui Dumnezeu si sper ca aceasta fiinta, aflata pe treapta cea mai inalta a prostiei, sa lase cat de curand locul liber unui alt angajat competent si sa exerseze un job mai putin solicitant din punct de vedere intelectual, ca e evident ca e depasita de situatie.

Related Posts

Previous Post Next Post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

0 shares